Paziņoti VI radošās izcilības festivāla ADwards uzvarētāji

25. marta vakarā VI radošās izcilības festivāla ADwards apbalvošanas ceremonijā klubā „Godvil" tika paziņoti un ar ADwards izcilības ordeņiem apbalvoti meistarīgākie aizgājušā gada Latvijas radošo industriju veikumi.

Šogad festivālam tika iesniegts rekordliels darbu skaits – 217 darbi 15 dažādās kategorijās. Iesniegtos darbus vērtēja starptautiska žūrija 12 nozares profesionāļu sastāvā.

„Es devos uz Latviju, nezinādams, ko sagaidīt reklāmas un radošuma ziņā. Taču, vērtējot iesniegtos darbus un izraugoties labākos, esam atklājuši ko fantastisku – īstu, skaidri izteiktu latviešu stilu. To raksturo nevainība, svaigums, brīvība un skaidra dizaina valoda. Tas nav manāms vien pāris darbos – bet brīvi plūst pāri visiem labākajiem piemēriem visās iespējamās formās. Tas ir stils, ko jums, latviešiem, vajadzētu lolot, ar ko vajadzētu lepoties, ko vajadzētu eksportēt uz citām pasaules valstīm, gluži kā Ziedrija ir eksportējusi savu stilu un domāšanas veidu," saka ADwards žūrijas priekšsēdētājs Sīmons Higbijs (Simon Higby).

TV kategorijā pirmās pakāpes jeb zelta ADwards ordeņus saņēma reklāmas aģentūra „McCann World Group" ar darbu "Kartupeļa ciltskoks" un SIA "Tritone Studio" ar mūzikas video "Soundarcade Hunt Royal", saukārt otrās pakāpes jeb sudraba ordeni TV kategorijā saņēma aģentūra "Guilty" ar darbu "Ir abonēšanas kampaņas TVC".

Grafiskā dizaina kategorijā ar otrās pakāpes ordeņiem par labāko ilustrāciju tika apbalvoti Marita Stelpa ar darbu "Animal Party flaijeris" un radošā apvienība "Miit" ar darbu "Miit", savukārt pirmās pakāpes ordeni saņēma reklāmas aģentūra "!MOOZ" ar darbu "Zelta Zivtiņa Superkombo".

Par labāko korporatīvo stilu otrās pakāpes jeb sudraba ordeņus ieguva aģentūra "Young&Hungry" par darbu "HUGU" un SIA "Rijada"par darbu "RIIJA".

Pirmās pakāpes jeb zelta ordeni – aģentūra "Asketic" par darbu "Latvijas vizuālā identitāte Expo 2010".

Ar sudraba ordeni par labāko izdevniecības darbu tika apbalvots Kārlis Stiģis ar darbu "EnterTainment TrianaPark", savukārt par labāko iepakojuma dizainu zelta ordenis tika piešķirts SIA "Cita lieta" par darbu "pien-Dairy Spa iepakojums roku ziepēm" .

Kategorijā "Digitālie risinājumi" sudraba ordeni par mājaslapas izveidi saņēma aģentūra "Cube" par darbu "Eksperiments 2.5 promiles", savukārt gan pirmās pakāpes ordeni, gan žūrijas priekšsēdētāja Sīmona Higbija speciālo balvu - Aita.lv un aģentūra "Cube" par darbu "Homemade Homepage aita.lv". Ar sudraba jeb otrās pakāpes ordeni "Digitālo risinājumu" kategorijā tika apbalvots arī Voldemārs Dūdums par darbu "IR Zīlītes".

2 speciālās balvas no papīra guru "Antalis" - "Wacom" grafiskās planšetes - saņēma visi 1. un 2. pakāpes ADwards ordeņu ieguvēji, kā arī Kristaps Epners par grafiskā dizaina darbu "90tie. Laikmetīgā māksla Latvijā" un Aleksandrs Bētiņš par darbu

tiešā mārketinga kategorijā "Attiecības atdzīvina".

"DigitalGuru" speciālo balvu - individuālajam līmenim atbilstošus datorkursus saņēma visi uzvarētāji darba uzdevumu kategorijā, kā arī aita.lv kategorijā "Best of show". Speciālo balvu no "Draugiem.lv" saņēma SIA "Media House" un SIA "Inovāciju serviss" par darbu "Kapteiņa Morgana mantinieku tests", savukārt Captain Morgan specbalvu kategorijā "Best use of" - "magicFIB" par darbu "Fanu reiss".

Dzīvesstils

Tā ir dīvaina lieta — gan vīrieši, gan sievietes var “krāpt”, kas nozīmē laulības uzticības laušanu. Šajā gadījumā tikai vīrietis var būt tas kam " uzliek ragus ". Interesanti, kāds ragiem ar to sakars? Ir vairākas šīs frazeoloģiskās vienības izcelsmes versijas.

Svarīgākais