No 17. līdz 19.martam Rīgā norisināsies jau piektais radošās izcilības festivāls ADwards, kurā labākie Latvijas reklāmas un dizaina mākslinieki savā starpā sacentīsies par Meistarības ordeņiem.
Šogad festivāla sauklis ir "Make ideas. Not war" (Radiet idejas, nevis karojiet), darbus vērtēs 16 dažādās kategorijās.
Festivāls tiks atklāts trešdien, 17.martā, kad plkst. 20:30 Bbārā ( Doma laukums 2) uz LCD ekrāniem tiks demonstrēti radošās izcilības festivālam ADwards iesniegtie darbi, kā arī svinīgo uzrunu teiks LADC prezidents Ēriks Stendzenieks un festivāla žūrijas pārstāvji.
Savukārt 18.martā plkst. 9:30 viesnīcā Albert Hotel (Dzirnavu iela 33) notiks Latvijas institūta (LI) rīkota diskusija "Kam ir vairāk sakāmā - Rīgai vai Latvijai?"
Diskusijas mērķis ir noskaidrot, kā tiek veidots Latvijas tēls tūrismā un ekonomikā. Kā arī izvērtēt cik aktīvas un pamanāmas publiskajā telpā ir Latvija un tās galvaspilsēta, ņemot vērā to, ka Rīga bez Latvijas nevar pastāvēt, savukārt Latvija bez Rīgas nebūs pazīstama pasaulē. Diskusijas moderatori būs Roberts Ķīlis un Māris Zanders, kā arī sabiedrībā zināmi tūrisma, ekonomikas un citu nozaru profesionāļi.
Piektdien, 19.martā, viesnīcā Albert Hotel notiks festivāla radošā daļa - lekcijas un semināri pasaulē slavenu un atzītu reklāmas speciālistu vadībā. Ar prezentācijām un priekšlasījumiem uzstāsies volkswagen virālās kampaņas "Fun Theory" autors Simon Higby, reklāmas aģentūras Crispin Porter + Bogusky Europe radošais direktors Anders Gustafsson, reklāmas aģentūras BBDO (Vācija) vadošais radošais direktors Jan Leube un daudzi citi.
Vakarā īpašā apbalvošanas ceremonijā klubā GODVIL tiks sumināti ADwards festivāla uzvarētāji.