Divi foto: Sieviete parāda, ko noskatīja reklāmā un ko saņēma realitātē

© Pixaby

Daudzi no mums ir pārliecinājušies, ka reklāmas mēdz pievilt. Bildē noskatītā prece tik krāšņa, realitātē - ne pa visam nelīdzīnās fotogrāfijā skatāmājam.

"Ko es pasūtīju un ko es saņēmu. Paldies!," vietnē "X" raksta Ieva, publicējot divus attēlus - reklamētās narcises un saņemtās.

Cilvēki komentāros gan steidz mierināt, ka puķes, visticamāk, uzplauks un būs teju kā bildē.

Gintea: Nu tagad galvenais, lai tādi pumpuri, kas plaukst, nevis apstājušies.

Diāna: Sparģeļi!

Anta: Nav jau melots, narcises ir narcises.

Linda: Siltā ūdenī ielieciet. Vajadzētu izplaukt.

Lācis: Tas pats ieberziens uz augļiem online pasūtījumos. Tu nekad nezini, ko un kādā stāvoklī tev atvedīs.

Pilsone: Izplaukušas narcises ar nebojātiem ziediem arī var piegādāt, bet tad tu sūdzēsies par nenormālām piegādes izmaksām un to, ka ziediem īss mūžs. Tagad nečīksti, bet nogriez aptuveni 1 cm galus, ieliec ūdenī. Narcises izplauks atkarībā no telpas temperatūras un gaismas.

Ilona: Rīt no rīta jau būs uz to pusi, ko pasūtīji.

Citi

Pagājušās nedēļas Eurojackpot superlaimestu – pirmās grupas laimestu 87 949 627,70 eiro apmērā – laimēja kāds pagaidām nezināms loterijas dalībnieks Hesenē, Vācijā. Vienā no 14 aizpildītajiem variantiem bija precīzais trāpījums – laimesta skaitļi 3, 12, 22, 28 un 47, kā arī divi papildskaitļi 1 un 12. Visā Eiropā šī bija vienīgā Eurojackpot biļete ar visiem pareizi atminētiem skaitļiem; kopā par pirkumu bija samaksāti 28 eiro, vēsta "latloto.lv".

Svarīgākais