Reklāma

25.jun 2010
Mediju aģentūra SIA "Media House" sniegs reklāmas pakalpojumus Rīgas Stradiņa universitātei (RSU) 17 000 latu vērtībā, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.
20.jun 2010
Arvien biežāk Latvijā veidoto raidījumu, šovu un seriālu saturā integrē dažādas produktu un pakalpojumu reklāmas, atzīst biznesa portāla "Nozare.lv" aptaujātie reklāmas un mediju speciālisti.
31.mai 2010
Latvijas Reklāmas Asociācija 3. un 4.jūnijā Kino "Rīga" Lielajā zālē plkst. 19:00 piedāvā unikālu latviešu reklāmu filmu retrospektīvu. Padomju laika 70. – 80.gadu reklāmas filmu kolekcija no Rīgas Kino muzeja krājuma tiks demonstrēta 3.jūnijā. Savukārt 4.jūnijā atskats atjaunotās Latvijas valsts reklāmas pirmsākumos 90.gados.
26.mai 2010
Itālijā sašutumu izraisījis apģērbu veikala reklāmas plakāts, kurā redzams rozā drānās tērpies Hitlers.
24.apr 2010
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia pētījums par televīzijas reklāmu apjomu 2010. gada martā liecina - martā televīzijā ir reģistrējis 81 436 reklāmas un 21 837 sponsorreklāmas gadījumus, kas, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, pieaudzis attiecīgi par 26% un 19%.
13.apr 2010
Populārais sociālais portāls Twitter ir paziņojis, ka pirmo reizi savas pastāvēšanas vēsturē tas ieviesīs reklāmas. Šādā veidā portāla veidotāji centīsies no zaudējumus nesošā pasākuma gūt peļņu.
19.mar 2010
Šodien noslēdzies radošās izcilības festivāls "ADwards", kuru jau piekto gadu pēc kārtas rīko "Latvian Art Director Club". Ar meistarības ordeņiem, izvērtējot darbus 16 dažādās kategorijās, apbalvoti Latvijas labākie reklāmas un dizaina speciālisti.
13.mar 2010
Vankūveras olimpisko spēļu retranslāciju laikā, salīdzinājumā ar Turīnas olimpiskajām spēlēm 2006.gadā, reklāmas apjoms samazinājies par 36%, biznesa portālam "Nozare.lv" pauda "TNS Latvia" Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.
28.feb 2010
Telekompānijas LNT raidījums "Top 10" noskaidrojis lielāko partiju Saeimas vēlēšanu kampaņu potenciālos veidotājus.
25.feb 2010
Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija šodien, izskatot iesniegtos priekšlikumus Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumam, nolēma, ka būs atļauta alus un vīna reklāma, bet pārējo alkoholisko dzērienu reklāma un televīzijas veikals būs aizliegti.
17.feb 2010
Latvijas Reklāmas asociācija ir apkopojusi Latvijas mediju reklāmas tirgus rezultātus par 2009. gadu, un tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi informāciju par lielākajiem reklāmdevējiem un reklamētākajām nozarēm un zīmoliem. Latvijas Reklāmas asociācijas valdes locekle Ingrīda Krīgere-Lāce komentē, ka mediju reklāmas tirgus 2009.gadā attiecībā pret 2008. gadu samazinājies par 46 %.
28.jan 2010
Krievijas veselības aizsardzības dienesti aizlieguši izplatīt tīrīšanas līdzekļa Domestos reklāmu, jo reklāmisti gribēdami būt oriģināli, tekstā iekļāvuši vārdus- nokauj mikrobus, cūku gripas vīrusu ieskaitot,ziņo Krievijas mēdiji.
16.dec 2009
Šodien, plkst.17.00 Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē (Rīgā, Lomonosova ielā 1a) 335. auditorijā "!Mooz" radošais direktors Ēriks Stendzenieks dalīsies savos uzskatos un pieredzē par sabiedriskajām attiecībām un valsti.
20.nov 2009
Sociālās reklāmas kampaņa par nepieciešamību lietot prezervatīvus, lai izsargātos no infekciju slimībām, atzīta par gada labāko reklāmas veikumu HIV/AIDS izplatības ierobežošanai.
10.nov 2009
Advokāts Andris Grūtups, kurš pirms neilga laika uzsāka sociālu kampaņu pret Latvijas iedzīvotāju izbraukšanu uz ārvalstīm, ir izveidojis sociālās reklāmas turpinājumu, kas pēc sava rakstura var kļūt par neērtu pliķi pie varas esošajiem politiķiem, informē Andra Grūtupa advokātu birojs.
23.okt 2009
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) piemērojis 1500 latu naudas sodu AS "Viasat" par maldinošas komercprakses īstenošanu, izplatot reklāmu radio, kurā tiek noklusēta patērētājam būtiska informācija, informēja PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Sanita Gertmane.
22.okt 2009
Igaunijas televīzijas 2. kanāla žurnālists Sanders Alikmae Londonā ir veicis aptauju, lūdzot londoniešus komentēt igauņu politiskās reklāmas. Angļiem tās saistījušās ar geju klubu un striptīzu reklāmām, vēsta izdevums Postimees.ee.