Izdevējs: Lielākajās žurnālu izdevniecībās slēptās reklāmas problēma nav aktuāla

Slēptās reklāmas problēma Latvijas presē nav aktuāla, jo tā nav nevienas izdevniecības pamatpolitika, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" sacīja Latvijas Preses izdevēju asociācijas valdes priekšsēdētājs, SIA "Žurnāls Santa" valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš.

"Ja runājām par četrām lielākajām žurnālu izdevniecībām [izdevniecība "Lilita", "Izdevniecība "Žurnāls Santa"", "Izdevniecība "Rīgas Viļņi"", "Izdevniecība "Dienas Žurnāli""], es neteiktu, ka aktuāla ir slēptās reklāmas problēma. Šaubos, ka tas varētu arī kļūt aktuālāk, tuvojoties vēlēšanām," sacīja Zariņš.

Viņš norādīja, ka drīzāk izdevniecības piedāvājot veidot reklāmu netradicionāli, taču obligāti norādot, ka tas ir apmaksāts reklāmas laukums.

"Nedomāju, ka kāds piedāvā ievietot reklāmu slēptā veidā, nenorādot, ka tas ir reklāmas laukums. Neesmu neko tādu pamanījis. Nevienai izdevniecībai maksas saturs un slēptā reklāma nav izdevniecības politika. Taču žurnālistiem tīri cilvēcīgi dažreiz var kaut kas paslīdēt garām," atzina Zariņš.

Runājot par laikrakstiem, Zariņš atzina, ka to redakcijām esot savas politiskās simpātijas un antipātijas, taču to varētu saukt par redakcijas politiku, nevis slēptu politisku reklāmu.

"Ir tikai normāli, ka laikrakstiem ir sava pozīcija. Nedomāju, ka tā ir aktuāla problēma. Ja grib meklēt un piesieties - noteikti var atrast, jo Latvija ir tik maza, ka gandrīz jebko var uzskatīt par slēptu politisko reklāmu," norādīja asociācijas vadītājs.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais