Tikai puse mazo un vidējo uzņēmumu (49%) internetu izmanto savu preču un pakalpojumu reklamēšanai, to pierāda pēc biznesa uzziņu portāla www.zl.lv pasūtījuma veiktais pētījums par uzņēmumu reklāmas aktivitātēm internetā. Uzņēmumi, kuri sākuši izmantot reklāmas iespējas internetā atzīst, ka līdz ar to savu uzņēmējdarbības stāvokli ir uzlabojuši.
40% aptaujāto uzņēmumu savu preču un pakalpojumu reklamēšanai izmanto mājaslapu, 23% apmaksā reklāmu internetā, 20% ievieto bezmaksas sludinājumus, 10% - apmainās ar baneriem ar citām mājaslapām bez maksas. 12% Latvijas uzņēmēju savu preču un pakalpojumu reklamēšanai internetā izmanto blogus un tvītus.
40% no visiem tiem, kuri atzinuši, ka reklamējas internetā, plāno šogad palielināt reklāmas apjomu internetā. Vērtējot pēc darbības nozares, visaktīvāk reklāmas apjomu internetā šogad plānojuši palielināt mākslas, izklaides un atpūtas, izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojumu, izglītības nozarē, administratīvo un apkalpojošo dienestu nozarē strādājošie uzņēmumi.
Komentējot pētījuma datus, Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) valdes locekle Ingrīda Krīgere-Lāce atzīst, ka jaunākie reklāmas tirgus dati liecina par interneta kā medija stabilo izaugsmi. Reklāmas apjoms internetā pieaug straujāk nekā citos medijos: 2011.gadā tā pieaugums pret iepriekšējo gadu sasniedzis 17%, kas ir vislielākais pieaugums, salīdzinot ar ieguldījumiem reklāmā citos medijos. Internets ir palielinājis arī savu kopēju daļu mediju reklāmas tirgū, sasniedzot 14%.
Internets aug arī daudz straujāk nekā kopējais mediju reklāmas tirgus, jo 2011.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, kopējais mediju reklāmas tirgus ir audzis tikai par 5% (iepretim 17% pieaugumam internetā).
Pētījuma dati arī liecina, ka no maksas reklāmām visbiežāk tiek izmantotas teksta reklāmas, Google AdWords, baneri, sociālie tīkli, kā arī reklāmraksti.
Tikai 29% aptaujāto uzņēmēju mēra atdevi no reklāmas internetā. Tie uzņēmumi, kuri mēra atdevi internetā, visbiežāk vadās pēc intereses par produktu izmaiņām (16%), pēc tam kopējā apmeklējuma izmaiņām (14%), apmeklējuma izmaiņām no konkrētās vietnes (13%), pārdošanas apjoma izmaiņām (12%), pēc reģistrētajiem lietotājiem (5%).