Reebok Classic prezentē kampaņas pavasaris/vasara 2018 jaunumus. Šoreiz patiesas klasikas interpretāciju prezentē labi pazīstami grafiti mākslinieki - Sany un Felipe Pantone. Jaunajai "Always Classic" kampaņas versijai ir pievienota Reebok kulta sērijas radoša interpretācija - Montana Cans Club C modelis.
Reebok zīmols gadiem ilgi ir atbalstījis individuālismu un motivē mūs būt drosmīgiem sevis izteikšanā. „Always Classic” kampaņa attīsta šo ideju, vienlaikus uzsverot personību, vēsturi un stilu kā faktorus, kas nosaka patiesu klasiku. Lai stiprinātu savu vēstījumu, zīmols kārtējo reizi ir uzaicinājis sadarboties visvairāk atpazīstamas un raksturīgas personas mūsdienās. Izcilu personu sabiedrībā Reebok prezentē kulta sēriju jaunas versijasi: Freestyle Hi, Classic Leather, Club C un Workout Plus.
„Always Classic” kampaņā Montana Cans Club C modeli pasniedz Sany, talantīga sieviešu pārstāve uz vīriešu dominējošas grafiti skatuves un Felipe Pantone, mākslinieks, kas pazīstams ar savām oriģinālajām kinētiskās mākslas un ielu mākslas interpretācijām. Club C modelis tika izveidots 1985. gadā un kopš tā izveidošanas guvis lielu atzinību starp tenisa korta spēlētājiem. Apavi ar klasisku izskatu īsā laikā iekaroja arī ielu modi, izejot ārpus sporta apavu shēmai. Šodien Club C ir laikam pāri stāvošs modelis, kas „Always Classic” kampaņā iegūst jaunu aspektu. Radošu personību un Reebok Classic kulta sērijas apavu savienojums nav nejaušs. Simbolizējoša girl power, Sany, nostiprināja savu pozīciju uz ielas mākslas skatuves, tāpat kā Club C modelis ielas modē. Savukārt, Felipe Pantone ģeometriskās mākslas instalācijas, kas piesātinātas ar krāsām, no ielas mākslas un mūsdienu mākslas robežas, vislabāk atspoguļo laikam pāri stāvošās sērijas estētiku.