Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" projektēšanas darbu kavējumos galvenokārt ir vainojama Spānijas projektēšanas uzņēmuma "Idom" nespēja pilnvērtīgi veikt saistības, teikts Tiesību aktu portālā (TAP) publiskotajā Satiksmes ministrijas (SM) informatīvajā ziņojumā par "Rail Baltica" projekta ieviešanas progresu Latvijā šogad pirmajā pusgadā.
Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" projektēšanā sadārdzinājums šobrīd veido apmēram 18 miljonus eiro, ceturtdien intervijā Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumam "Rīta panorāma" sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P).
Eiropas platuma dzelzceļa līnija "Rail Baltica" pamattrases būvdarbos Latvijā 0,18% no kopējā apmēra veiks Latvijas apakšuzņēmējs AS "Ceļuprojekts", liecina informācija iepirkuma procedūras ziņojumā.
Kad pirms sešiem gadiem prezentēja finanšu aprēķinus jaunajai Eiropas platuma dzelzceļa līnijai, “Rail Baltica” Latvijas posma izmaksas bija minētas ap diviem miljardiem eiro. Pēc tam jauni skaitļi īsti nav saukti. Tagad tiek pieļauts, ka tas viss varētu izmaksāt pat četras reizes dārgāk jeb ap astoņiem miljardiem eiro, ziņo Latvijas Televīzijas raidījums “de facto”.
Dzelzceļa projekts "Rail Baltica" dos pozitīvu pienesumu militārajā un drošības jomā visam Trīs jūru iniciatīvas dalībvalstu reģionam, ceturtdien Biznesa forumā Bukarestē sacīja Satiksmes ministrijas (SM) valsts sekretāre Ilonda Stepanova.
Обратившись к важной для рижан теме, Neatkarīgā задала компаниям, реализующим проект Rail Baltica, вопросы: когда планируется начать снос исторического Торнякалнского моста, и что будет на его месте? Когда начнутся работы на улице Оярса Вациеша и других близлежащих улицах, и что это будет значить для жителей этого района и гостей Риги? В ответе строителей мало конкретики, но некоторое представление о ситуации он все же дает.
Aktualizējot rīdziniekiem svarīgu jautājumu, "Neatkarīgā" projekta "Rail Baltica" īstenotājiem uzdeva jautājumu: kad plānots sākt nojaukt vēsturisko Torņakalna tiltu un kas būs tā vietā, kad sāksies darbi Ojāra Vācieša ielā un citās tuvējās ielās; ko tas nozīmēs šīs apkaimes iedzīvotājiem un Rīgas viesiem? Būvnieku atbildē maz konkrētības, bet nelielu priekšstatu tā tomēr sniedz.
360TV ZIŅneši noskaidrojuši, ka dzelzceļa projekta Rail Baltica Centrālās
stacijas posma un tilta pār Daugavu jeb Centrālā mezgla būvniecībā trīs gados radies
93 miljonu eiro liels sadārdzinājums – kā izrādās vismaz 15% no šīs summas jāsedz
valstij. Kur naudu ņemt – īsti nav zināms.
Latvijā pirmos "Rail Baltica" pamattrases būvdarbus plānots sākt šī gada nogalē prioritārajā virzienā no lidostas "Rīga" līdz Lietuvas robežai pēc konkrēto posmu būvprojektu apstiprināšanas, informē Baltijas valstu kopuzņēmuma AS "RB Rail" pārstāvji.
Сейм концептуально поддержал поправки к закону о реализации проекта Rail Baltica. Они предусматривают особый режим согласования строительных работ на территории Латвии.
Poļu transporta eksperti uztraucas, ka Polijā būs lēnākais ātrgaitas vilciens Eiropā – tikai 250 kilometru stundā. Viņi velti uztraucas – mūsu “veiksmes stāsts” “Rail Baltica” būs vēl lēnāks – tā plānotais maksimālais ātrums nedrīkstēs pārsniegt 234 kilometrus stundā!
Dzelzceļa pārvada izbūves laikā no nākamās nedēļas plānoti satiksmes ierobežojumi Lāčplēša ielā, Rīgā, aģentūru LETA informēja "Rail Baltica" Rīgas Centrālā mezgla būvnieka "BeReRix" pārstāvji.
Lietojot politkorektus vārdus no Satiksmes ministrijas atbilžu krājuma, “neskatoties uz izaicinājumiem, darbs pie “Rail Baltica” projekta īstenošanas turpinās”.
Ne vairs divi, bet vismaz seši vai pat septiņi miljardi eiro varētu būt Rail Baltica
Latvijas posma kopējās izmaksas. Rīgas Centrālās stacijas un tilta pār Daugavu
būvniecības izmaksas vien jau pārsniedz pusmiljardu. Tomēr ar esošo naudas plūsmu,
ko pamatā veido Eiropas fonds, nepietiek pat jau uzsāktajiem būvdarbiem. Plus vēl
pieļautu kļūdu dēļ nupat kā pazaudēta iespēja tikt pie papildu simt miljoniem Rail
Baltica būvniecībai, vēsta Latvijas Televīzijas raidījums “de facto”.