Komentāri: "Rail Baltica" vajadzīgs ar putām salīmētās Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas glābšanai

Artūrs Malta

Priekšnieku daudz - kartība liela!

Tā mēdz teikt Pirmais un pēdējais neatkarīgās Latvijas valsts vadītājs dr. Kārlis Ulmanis, jo neesot vainīgo!

Pašreiz Latvijas pamatlikums it kā atjaunots, bet nedarbojas. Civillikuma pants 1779, kas paredz piedzīt zaudējumus no "brīnumdariem", kas izniekojuši naudu, savu brīnumu un kabatu pildīšanai ir katram jāatlīdzina!

Ko izmeklē Parlamentāra komisija?

Projektu kura nemaz nav, jo nav projektēšanas organizācijas un projekta galveno specialistu.

Ja paša projekta nav, tad ko izmeklē Parlamentāra komisija ar A. Kulbergu priekšgalā???

7:55 Atbildēt
Edgars

Varbūt meklē to pašu, ko Ostaps Benders romānā "Zelta teļš"? Vai tad pašlaik notiekošais neatgādina "nepa" laikā notikušo? Konteksta informācija - " Latvijas dzelzceļa" valdes priekšsēdētāja Uģa Magones un Igaunijas miljonāra Oļega Osinovska krimināllietā " (jauns.lv)

9:02 Atbildēt
Andrejs

Raksta autoram tik ļoti gribas iepūst dažu caurkritušu politiķu stabulītē, kā sāk jaukt cēloņus ar sekām.

8:28 Atbildēt
Edgars

Kurš vēlas lielāku skaidrību - tas lasa romānu "Ceplis" Viss plūst, viss mainās, viss atkārtojas - "... -

" [Berta] Es to ļoti labi saprotu. Bet man gribas zināt, kur tu ņemsi iztrūkstošo naudu, ja visi aicinātie no tava priekšlikuma atteiksies?

- Gan es sadabūšu. Latvijas banka man atvēlēs vajadzīgos līdzekļus. Tos trūkstošos trīsdesmit vai četr­desmit miljonus viņi man labprāt piešķirs, ja būs iepa­zinušies ar lieliskā uzņēmuma nākotnes izredzēm un mana ieguldītā kapitāla lielumu, — Ceplis lepni no­teica."

9:08 Atbildēt
Ach So

Jā, pret Rail Baltica mīlīgi iebilst Šlesers, Kulbergs, Krištopāns un citi Krievijas pakalpiņi.

Jo ir tāds uzstādījums no kuratoriem. Galu galā dzelzceļš ir stratēģiskas nozīmes objekts. Ne velti šobrīd liela daļa Ukrainā notiekošo kauju vietām ir atkarīga no tā, kurai pusei tuvāk ir viņu kontrolē esoša dzelzceļa līnija.

Tas, ka mūsu bāleliņi no katra projekta mēģinās uztaisīt zelta bedri un tērēs līdzekļus nevietā, ir pavisam cits stāsts. Bet šai gadījumā kavēšanās un neprasme stāv daudz tuvāk valsts nodevībai.

Jo dzelzcela savienojums ar Eiropu ar iespēju ātri pārvest tehniku, bez nepieciešamības pārkrauties no vienām sliedēm uz otrām, ievērojami palielinās mūsu aizsardzības spējas.

9:43 Atbildēt

Komentēt