Pūce: Šī ir gadsimta mēroga izgāšanās

© Kaspars Krafts/MN

Runas, ka sākotnējā fāzē pa "Rail Baltica" kursējošie starptautiskie ātrvilcieni Rīgā neienāks, bet piestās Salaspilī, bija dzirdamas jau sen.

Arī vakar, kad šī vēsts parādījās daudzu mediju virsrakstos, atbildīgie steidza mierināt, ka viss jau vēl neesot skaidri zināms...

Piemēram, Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietniece "Rail Baltica" jautājumos Kristīne Malnača aģentūrai LETA tomēr uzsvēra, ka pieņēmums par Salaspili ir pāragrs, jo pagaidām nevar apgalvot, ka Eiropas platuma sliežu ceļš netiks izbūvēts Rīgā.

Savukārt satiksmes ministrs Kaspars Briškens apgalvoja, ka uz valdību prioritāri tiks virzīts scenārijs ar integrētu Rīgu jau "Rail Baltica" projekta pirmajā kārtā.

Šis jautājums plaši tiek apspriests arī vietnē "X".

""Rail Baltica" projektā Briškena “uzstājība” ir izrādījusies bezzobaina. Rīgas centrā "Rail Baltica" vilcieni neienāks. Ārzemju tūristi brauks uz Salaspili, acīmredzot. Ne jau uz Tallinu, Kauņu un Viļņu, kur gan līnijas uz pilsētas centru ies. Šī ir izgāšanās. Gadsimta mēroga izgāšanās," uzskata politiķis. Juris Pūce.

Ralfs: Vēl jau gadsimts tikai pašā sākumā! Tādos tempos var sagaidīt vēl sazin ko!

Dagnis: Neredzu tur mega problēmu, veiksmīgi izveidojot shutle satiksmi ar Salaspili un lidostu, mēs vēl būsim ieguvēji. Bezjēdzīgi bija no ātrvilciena taisīt tramvaju un vēl maksāt par to miljardu.

Ilze: Cik tad to ārzemju tūristu vispār ar to vilcienu brauks. Biļetes, cik saprotu, būs dārgākas kā tagad liela daļa aviobiļešu.

Ilmārs: Tūristus piesaistoši būtu kuģīši no Salaspils uz Rīgu kā Venēcijā no lidostas. Nopietni! Tik jāsāk tagad pie tā strādāt - piestātnes, kuģi, apkalpes.

Valda: Ceļam jaunu lidostu Salaspilī!

JK: Nemaz nesatraucieties, pārcelsim galvaspilsētu uz Salaspili, un viss būs labi! Par padomu var nepateikties!

Svarīgākais