Komentāri: Ostām ar kravām bēdīgi un dzelzceļam traģiski, bet "Rail Baltica" būvēsim

Uldis

Eiropa joprojām pērk Krievijas un Baltkrievijas preces-mums neko nevajag,idejas dēļ latvietis iztaisīs harakiri...

17.sep Atbildēt
Kalamburs

Tad iztaisi to, kā tu raksti, harakiri - pasaule kļūs tīrāka!

17.sep Atbildēt
Andis Vaičulis

Tas pats Uldis, kad ES aizliedza naftas un metālu importu no Putistānas īdēja cik tas ir slikti, jo tās bija lētas preces.

Piedevām nevajag arī stāstīt pasakas, ES imports no Putistānas ir būtiski nokrities, jo izņemot gāzi, naftu, metālus un kokmateriālus Putistāna maz ko pārdot uz ES, jo Putistāna neko citu īsti nemāk ražot.

17.sep Atbildēt
Juris Seikovskis

Vispār jau ekonomisko uzplaukumu nodrošina tikai produktu ražošana un pārdošana. To apliecina fakts, ka esam tur, kur esam. Izčākstēja gan "otrā Šveice", gan "tilts uz Austrumiem", gan tūrisma "meka" īsti nerullē. Krogi un viesnīcas ir iemanījušies nemaksāt nodokļus, nemaz nerunājot par Rīgas "vāverēm". Tranzīta biznes arī nodokļus maksāja cik gribēja, un cik negribēja, nemaksāja. Ir taču izgudroti ofšori. Reiz viens čečens man apgalvoja, ka nafta čečeniem ir "dieva sods". Tad tam nepiekritu. Nu saprotu, ka viņam bija taisnība. Mūsu "dieva sods" ir tranzīts. Kāpēc elitei ko censties un pūlēties, riskēt, ja no tranzīta ir neliels, bet pastāvīgs ienākums? Un nekas nav jādara, piekabini lokomotīvi pie Zilupes un Ventspilī atkabini! Tikai tas "tranzīta pups" vēl pirms kara sāka izsusēt, Putins pateica, ka kraus paši, krauj arī. To tranzītu dabūt atpakaļ var tikai kopā ar himnu krievu valodā. Bet tad tādi mūsu "buldozeri" un pārejie tranzīta oligarhiņi vairs nebūs arī vajadzīgi.

P.S.Kluiņa kungs raksta interesanti, bet reizēm "šķērsām". No raksta:"Latvijā tradicionāli par pašsaprotamu valsts pienākumu sabiedrība uzskata ceļu labošanu ar tikai simboliskiem kravas automobiļu īpašnieku līdzmaksājumiem." Kravas transports maksā lielus nodokļus, Kluiņa kungs varētu painteresēties, pēc tam rakstīt. Ja visa nauda, ko samaksā a/m, tai skaitā kravas, tiktu novirzīta ceļiem, tad mums jau būtu četrjoslu Rīgas apvedceļš un tādas pat maģistrāles uz Liepāju, Ventspili, Daugavpili, Rēzekni un Valmieru. LDz sekmīgi savā laikā atkratījās no vietējām kravām tā paša tranzīta dēļ. Linkaiša kunga sapnīši dabūt vietējās kravas atpakļ uz dzelzceļu ir nereāli. Tas Rail Baltika arī "nopietnas" kravas nevedīs, nu varbūt pastu un sīkpakas. Ja vispār tiks uzbūvēts.

Vakar, 12:10 Atbildēt
ir tāds

Te pat pitonam jāsmejas! Ir skaidri redzams, ka izslavētais RB ir dažu politķu rotaļlieta. Tie kuri ir mācījušies Latvijas vēsturi, ziņā, kā reiz pie Daugavas mītošie līvi bija ļoti bagāti, jo viņus "baroja" Daugava, jeb pareizāk sakot Daugavas tirdzniecības ceļš, tā teikt no vikingiem pie grieķiem. Kamēr tanī pat laikā bāleliņi igaunīši gaidīja, kad pienāks ziema, aizsals Daugava un varēs doties pie brāļiem leišiem ko nolaupīt. Tad sanāk, ka paši iznīcinām ostas kuras mums ir pateicoties sliktajai cariskajai un padomju Krievijai, fui, mums neko tādu nevajag! Tad varēsim ņemt rokās kārtīgu milnu, kāpt izslavētajā RB par 10 miljardiem un kā reiz mūsu senči doties laupīt Eiropu, jo pašiem drīz vairs nebūs nekas. Vai nebūtu reiz laiks triekt ratā gan jauno, gan veco Vienotību ar visiem tās satelītiem un tās Kangariem kuri par Jūdas grašiem ved valstī uz pazušanu. Ja gribam savu valsti, tad ir jāsaprot, ka katras valsts pamats ir tās ekonomika. Nav dzīvotspējīgas ekonomikas, nav valsts. Ekonomika un valsts pilsoņu interesēm jābūt pirmajā vietā un tikai tad viss pārējais, tai skaitā utopiskas politiskās ambīcijas. Bet mūsu politiķiem viss ir otrādi un esam kur esam, un ejam uz bezdibeni, jo jau vairs nav naudas ar ko samaksāt pensijas. Kas būs tālāk? Bet nevienam, ja nerēķina ieinteresētos politiķus kuru interese tur nav aiz labdarības, tad vairāk nevienam šis murgais RB projekts nav vajadzīgs. Vajag atjaunot kravu plūsmu no austrumiem uz rietumiem, ja vēl vispār tas ir iespējams un domāt par ostām pateicoties kurām mums ir tādas pilsētas kā Rīga, Ventspils un Liepāja. Atļaušos atgādināt, ka līdz 19gs. vidum kad sāka attīstīties Rīgas ostā, Rīga bija pilna ar maziem vienstāvu namiņiem. Nekā izcila. Tieši Rīgas osta deva iespēju ieraudzīt Rīgu tāda kāda tā ir šodien, ar slaveno jūgendstilu utt.. Nebūtu ostas būtu neliela pilsētiņa pie Daugavas. Bet šķiet mums to nevajag, ar fontum, pie pirmavotiem, atpakaļ pie tā kas te bija pirmsākumos. Toties mums būs dzelzceļš uz nekurieni.

17.sep Atbildēt
Pārdaugavs

Vienotība un citi dižliberāļi ir tikai puse no problēmas. Vecie ienaidnieki arī nav nekur pazuduši. Tikpat slikta obligātā izvēle kā 2.pasaules kara gados. Jācer, ka impērijas nobeigs viena otru vai pašas sevi.

17.sep Atbildēt
Kalamburs atbilde Pārdaugavs

Cerība ir laba lieta, bet bēda tāda, ka impērijas brūk ar lielu troksni un lielu upuru skaitu.

Lielākie upuri būs tādiem veidojumiem kā Latvija. Būs tādēļ, ka te pārsvarā ir kalpi.

17.sep Atbildēt
Andrejs

Ja sēdi sava saimnieka troļļu fermā un ne reizes neesi autobusā braucis no Rīgas uz Tallinu vai Viļņu tad neesi redzējis nepārtraukto tālbraucēju kravas auto plūsmu, ko bieži aptur pat vismazākās avārijas. Ja jaunlatvieši un citi tautas varas glābēji joprojām tic, kā laimes lācis meklējams austrumos, tad lai atceras banku krīzi, 2008.gada nekustamo īpašuma biznesa trekno gadu krīzi, biznesu, kur cenas nosaka nevis tirgus un līgumi, padevības un paklausības indekss.

17.sep Atbildēt
Dainis atbilde Andrejs

Jautājums ir ko tās kravas un clvēki darīs nonākuši Salaspilī?

Ja jau bija nolemts pārcelt Latvijas loģistikas un komunikāciju centru uz Salaspili tad vajadzēja atbilstoši rīkoties nevis dzīt pāļus Daugavā blakus Dzelzs tiltam:) Par to naudu kas tur iemūrēta varēja gana daudz izdarīt izbūvējot Salaspili.

17.sep Atbildēt
ir tāds atbilde Andrejs

Mīļais draugs! Esmu braucis un kādreiz gana bieži, gan uz Tallinu, gan Varšavu caur leišiem. Tikai man draudziņ nav skaidrs ko tu gribēji pateikt? Cik es zinu, tad dzelzceļa līnija no Tallinas caur Rīgu, Kauņu un tālāk uz Varšavu ir tehniskā kārtībā un ja neviens to negrib izmantot, bet izmanto autopārvadājumus, tātad ne bez iemesla. Padomā pats, lai pārvestu preci no teiksim Keilas uz Varšavu, izmantojot dzelzceļu, tad prece vispirms ir jāiepako konteinerā, tad jānogādā stacijā kur tā tiks uzlikta uz vagona, tad tiks sakomplektēts sastāvs, tālāk Tallinā sastāvs būs jāpārkomplektē un tad tas dosies ceļā. kad tas sasniegs Varšavu, atkal būs vajadzīgs autotransports kurš to aizvedīs no stacijas līdz galapunktam. Kamēr sakaru savu produkciju mašīnā un zini, pēc 12, varbūt nedaudz vairāk stundām tevis nosūtītā krava būs galā Varšavā. Jautājums, kas ir izdevīgāk? Nezinu kādā dzīvnieku fermā tu mīti, ja nesaproti tik vienkāršas lietas.

17.sep Atbildēt
Andis Vaičulis

Kārtējās Šlesera un viņa draugu pasakas atstāsta, ka tirdzniecība ar Putistānu ir labklājības avots. Protams interesanti, kā sadarbība ar nabagmāju var palielināt labklājību līdz Rietumeiropas līmenim? Visām attīstītām pasaules valstīm un kompānijām Putistāna ir tikai daži procenti to bilancē.

Par Liepāju un Ventspili nepārdzīvo, tur veiksmīgi attīstās ražošana, kurā nodarbina daudz vairāk iedzīvotāju nekā Putistānas ogļu un naftas tranzītā.

Faktiski mūsu attīstības kavēklis bija tieši daļas uzņēmumu pārlieku orientēšanās uz Putistānu, kā rezultātā arī pārlieku neieguldīja attīstībā, jo cerēja, ka gan jau Putistānas iedzīvotāji nopirks.

17.sep Atbildēt
ir tāds atbilde Andis Vaičulis

Ja tās visas ir pasakas, kāpēc valstī sarūk budžeta līdzekļi? Kādi draudziņ ir tie daudzie uzņēmumi kuri tā attīstās Liepājā un Ventspilī. Lūdzu nosauc tos. Varbūt RB trase jānovirza caur šīm plaukstošajām pilsētām un viss būs ok? Redzi draudziņ, šķiet tu ar savu naidu pret Krieviju esi tā pārņemts, kā tu nesaproti, ka tu vari darboties tikai tajā tirgū kurā tevi ņem pretī. Gadu desmitiem un simtiem mūsu uzņēmēji ir darbojušies Krievijas tirgū un tu to visu gribi mainīt vienā dienā. Iziet no tirgus var ātri, tikai tikai iekļūt tirgū nav tik viegli kā tu domā. Nesen bija raksts, ka 90-tajos mūsu naivie piensaimnieku bija interesējušies par Zviedrijas tirgu uz ko zviedri mīļi un tēvišķi pamācīja bāleliņus, lai netērē laiku un neviens kur nevajag, jo tas ir viņu tirgus un neviens svešinieks tur nav gaidīts. Atceries, kad kādam no tevis ko vajadzēs, tevi debesīs uzcels, bet kad tev ko vajadzēs, tad tevi nepazīs. Pie pilnas bļodas draugu daudz! Nesasapņojies, nevienam uz pasaules izņemot sevi pašu tu neesi vajadzīgs! Tad kad tu gāni Krieviju, daudzi tev sit pa plecu un liela, bet kad tu ar savu pienu, sviestu vai ko citu aizbraukuši uz Eiropu, tev ātri parādīs durvis, tikai žēl, kā tu to nesaproti.

17.sep Atbildēt
Valdis

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

17.sep Atbildēt
ir tāds

Tev manu uz augšu pasisto, mazo draudziņ, šeit draugu nav!

17.sep Atbildēt
Pārdaugavs

Vienalga. Ari tevi vairāk negribas ielaisties.

17.sep Atbildēt
Valdis

Jau kāds 55 Kluiņa raksts par RB.

Un apbrīnojama spēja neredzēt galveno. RB ir viens no elementiem, kas novelk robežu starp civilizēto pasauli un mežoņiem. Nekad ekonomiskie aspekti šim projektam nav bijuši primārie. Nu vismaz nākamajos 50 gados.

Ko tad pārvadās, caur mūsu ostām, kad krievija saplīsīs gabalos un Ķīna pārņems Sibīriju?

Purva dūņas no maskavijas purviem?

Drīzāk šiem būs jāpieved kastītes ar cāļu kājiņām. Nu pievedīsm, pāstiepsim pāri Zilupei, lai pēc tam paši tiek galā.

17.sep Atbildēt
ir tāds

Vai tu gaišreģis esi? Toties Eiropā jau tiek runāts par ES gaļu. Zini manu mazo draudziņ, par civilizētajiem un barbariem pirmie sāka runāt romieši. Tikai raugi manu likteni sacivilizēto draudziņ, Romas impērijas vairs nav, to sagrāva tie šausmīgi nesacivilizētie mežoņi, jeb barbari. Kā tad tas tā varēja notikt, ja romieši bija tik civilizēti, ka ārprāts? Pastāsti man manu uz augšu pazīstot draudziņ, ja kādam projektam nav ekonomiskais pamatojums, ir ad kam tāds vispār vajadzīgs? Varbūt vienīgi tam lai tu vienos gumijniekos pa sliežu ceļu jostu uz Varšavu, tad Berlīni kur tevi vietējie ieceļotāji no Tuvajiem Austrumiem izmīlēs un tad prom uz Briseli kamēr vēl vari.

17.sep Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

17.sep Atbildēt
Kalamburs

Valdiņ, es iesaku neklausīties bazūnēs! Vai tas ir "ir tāds", vai "Valdis", vai kāda cita bazūne! Cilvēku, kuram ir galva, nekustina ne "Valdis", ne "ir tāds"! Bet jūs, un jums līdzīgie, jūs ganiet aunus un aitas, kas jūsos klausās!

17.sep Atbildēt
Vova the Vagabond atbilde Valdis

Kāpēc Voldiņš runā glupības? Grūti pateikt ─ varbūt pohas, varbūt sasmēķējies vai sašņaucies kaut kādu draņķi, varbūt nabagam vēders neiziet? Žēl nabadziņa…

17.sep Atbildēt
Kalamburs atbilde Vova the Vagabond

Kas tev "nav izgājis"?

17.sep Atbildēt
Valdis atbilde Kalamburs

Es zinu, ka tevi nekustina Valdis, tāpat kā tu mani.

Taču vēlreiz iesaku - izlasi manis norādītos "ir tāds" komentārus.

Un ir pilnīgi skaidrs, ka es necietīšu, ka te kāds nāk ar nacistu lozungiem.

Bet tu turpini vien sapņot par lielo krievu zemi.

17.sep Atbildēt
Valdis atbilde Vova the Vagabond

izlasi manu atbildi Kalambūram.

Viens otrs to jau ir izdarījis.

17.sep Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Jā Voldiņ, jā izlasi gan manu rakstu, pasauc vēl mamiņu, tētiņu, savu skolotāju utt., varbūt tad tev izdosies saprast ko esmu uzrakstījis un slimā gliemeža murgi tev nerādīsies un tu vienreiz beigsi te izplatīt savus slimās blaktis murgus. Ja tu nevari paciest, tad uzvelc autiņbiksītes, runā, ka labi palīdzot, gan maziem bērniem, gan veciem ļaudīm, gan jau Voldiņam arī līdzēs. Turies manu zēn!

17.sep Atbildēt
viesis

Mjā, kas tikai nenošķir civilizāciju no mežoņiem- pārvietošanās ar elektroauto ierasto mašīnu vietā, kukaiņu ēšana gaļas vietā, vakcinēšanās ar vakcīnām kuras nepasargā no saslimšanas, toties apdraud veselību, un tagad tam visam vēl nācis klāt Rail Baltic....... tā tikai ir "civilizācija" :)))))

17.sep Atbildēt
Valdis atbilde viesis

Civilizaciju no mežoņiem nošķir tas, ka tikai mežoņi ņem roka plinti un iet pie kaimiņa laupīt.

Tāpat kā ir lietas, kas nošķir viesus no saimnieka.

Vakar, 9:03 Atbildēt
Kalamburs

Sensacionāla atklāsme! Ha Ha Ha

RB ir naudas apgūšanas pasākums, tam nav nekādas saistības ar kravām, pārvadājumiem un citādām blēņām!

17.sep Atbildēt
Edgars

"Kas man maksā, tam ar līmē!" Bez pārmetumiem un ironizēšanas par Neatkarīgās atkarīgajiem u.c. hibrīdkara aktīvistiem.

"...Cilvēki vairs nesaprot, kas vispār notiek un kā pret to attiekties. Un te der atcerēties, ka tieši maldināšana ir viens no vissvarīgākajiem uzbrukuma elementiem hibrīdkarā. Tās augstākais mērķis ir nomaldināt pretinieka sabiedrību tik tālu, ka tā sāk maldināt pati sevi, dzīvot pašapmānā." Kas ir hibrīdkarš? Gunda Reire: uzbrukuma mērķis ir ikviens cilvēks (lvportals.lv)

17.sep Atbildēt
ir tāds atbilde Edgars

Cilvēciņ mīļais! Melo visi, par to šaubu nav, tāpēc cilvēkam ir sava galva, lai saprastu kur patiesība, kur meli. Tiem kuri dzīvoja padomijā to iemācīja dzīve, bet tagadējai jaunatnei kuri daudzi atplestām mutēm klausās ko tiem stāsta ar to bieži ir problēmas. Un nevajag runāt par kādu hibrīdkaru. Ja kāds par hibrīdkaru grib pasniegt nemitīgās melu kampaņas kuras nāk no visām pusēm, tad tas nav nekas jauns, vienkārši kurš kuru aplies ar lielākiem dubļiem un šādā veidā gūs uzvaru norāda tikai uz daudzu indivīdu degradāciju. Senākos laikos divas armijas satikās uz lauka un izkāvās, tagad veči raustās iet izkauties uz lauka, tad šaudās ar droniem, raķetēm utt., un to dara visi bez izņēmuma un tad viens rāda uz otru ar pirkstu un viens otru apvaino visos pasaules grēkos un noziegumos. Patiesībā tas ir zemiski un ļoti gļēvi.

17.sep Atbildēt
Valdis

Iesāc ar to, ka uzdod sev jautājumu - kam ir izdevīgāk, ja krievu kravas tiek vestas caur Latviju?

Mums vai krieviem ?

Uzdod nākamo jautājumu, vai krievi var iztikt bez savu kravu transportēšanas uz Eiropu?

Uzdod sev vēl vienu jautājumu - vai krieviem ir vajadzīgas kravas no Eiropas?

Un uzdod sev vēl vienu jautājumu - vai Latvija var iztikt bez krievu kravām, ja veidojas tāda spiedīga situācija?

Pēc tam, padomā, vai turpināt kladzināt par Latvijas atkarību no dižās krievzemes.

17.sep Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Pirms uzdod muļķīgus jautājumus, kurām ir vairāk izdevīguma- vistai kura izdēj olu, jeb tev kurš to apēd? Jūtu tev līdz. Tev šķiet uz pasaules ir tikai trīs valstis, Krievija, ES un ASV, kur kā piekariņš ir arī tāds stūrītis kā Latvijā. Bet tas tā nav, kā rāda pagājušā desmitgadē, tad Krievijā ar visu tiek galā itin labi arī bez Eiropas, toties, fakts, ka Latvijai nepietiek līdzekļu pensijām gan ir ļoti nopietns fakts par kuru der aizdomāties. Naudu rada darbs, bet dīkstāve nedod neko. Ražošana ir jeb kuras ekonomikas pamats. Ja tās nav tad ir čau. Bez tam Neesmu dzirdējis, ka caur Latvijas ostām daudz preču no Eiropas būtu vests uz Krieviju. Latvijas ostās galvenokārt tika izmantotas kā ogļu un naftas tranzītam. Bet tev vēl vajag dzelzceļu kurām nav nekāda ekonomiskā pamata tā teikt no Eiropas un Somu līcī pa taisno iekšā. Vai esi aizdomājies kāpēc tā sauktais loģistikas centrs bija plānots Salaspilī? Atbilde vienkārša, jo tam cauri iet dzelzceļš no Krievijas un Baltkrievijas. Tev par lielu kreņķi sākotnējā RB projektā bija rēķināts, ka kravas nāks no Krievijas, Baltkrievijas vai tranzītā, šeit būs liels loģistikas centrs un tālāk tās sūtīs uz Eiropu. Iecere bija laba. Tikai tagad kad apstākļi ir mainījušies šī projekta lietderības koeficients arī ir stipri pazeminājies. Pastāsti, kas liedz iespēju un kāpēc pašreizējās dzelzceļa līnijas netiek intensīvi eksplotētas? Kāda brīnumnūjiņa būs RB, ja visi pēkšņi sāks visu pārvadāt pa dzelzceļu, no un uz Eiropu? Kas būs tas īpašais ko tā tikai vedīs no un uz Latviju un Igauniju?

17.sep Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Tev neviens neko neprasa komentēt. Pazūdi no šejienes uz visiem laikiem!

17.sep Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Klau manu mazo, nedaudz parupji draudziņ! Vai tev nešķiet, ka esi līdzīgs blusai? Tā arī sēžot suņa kažokā domāja, ka vada suņi, kamēr šis izdomāja pakasīties.

17.sep Atbildēt
janis

vēl tikai latviešu priekšniecībai Rīga jāpārdēvē par Ņjūroterdam un tad tranzits plūdīs ka pa sili, no piķa nevarēs atkauties. RB vajadzēs vēl četrus diegus uz visām pusēm. Un airB jāsapērkas nopietnas lidmašīnas , jo cilvēki no visas pasaules brauks uz brīnumaino vietu to aptaustīt.

17.sep Atbildēt
Valdis

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "janis".

Viņš ir kremļa provokators, kas ik pa brīdim, šeit raksta nacistiskus komentārus.

Tālak daži citāti no arhīva:

Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas.(Bens Latkovskis)

janis

preses pīlei defoltā jābūt pārsteigumam - Visi slāvi jāiznīcina - slava Ukrainai un nato ieročiem. Nāvi purčika krieviem , kas par Puķinu. .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Kultūršoks" pats netieši apstiprina Alvja Hermaņa diskutablo apgalvojumu. (Bens Latkovskis)

janis

krievu pasaulei noderīgie idioti ir jānogalina - Rīgā pilni tramvaji ar tādiem - slava Ukrainai , nāvi slāviem.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kā Latvija tiek vaļā no antipilsoņiem - no Krievijas pilsonību pieņēmušiem latviešu valodas nepratējiem.(Arnis Kluinis)

janis

ja krievs neprot latviski - tad tas ir slāvs nevis latvietis. Nāvi slāviem , slava Ukrainai

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.sep Atbildēt

Komentēt