Komentāri: "Rail Baltica" stratēģiskā jēga nav tā, kuru par to cenšas uzdot

Artis

Turieties, Lastkovska kungs!

Mafiozi, policejiskā, uz vārda brīvības aizliegšanu tendētā cenzūras valsts nāk pie Jums ar agresiju par patiesības atklāšanu. Par to, ka gadu desmitiem valsts tika izzagta partijas ''Jenotība'' vadībā, gan viņiem nekāda uztraukuma

29.sep Atbildēt
janis

tagad ir karš ar Krieviju - par katru mutes palaišanu jāsaņem kārtīgs sods. Visu frontei , visu uzvarai.

29.sep Atbildēt
Jānis

Nauda nesmird, smird tikai meli, ar kādiem tā tiek gūta! Nedod Dievs, autoram nokļūt vilku barā. Vēl autors ir patiess cilvēks, jo nekauc līdzi! Patieso grūto pelnīšanu zin tik tie, kuri naudu gūst ar SAVU darbu.

29.sep Atbildēt
Valdis

Tiešam gribētos uzzināt par ko ir ierosināts kriminālprocess.

29.sep Atbildēt
Edgars

Atmiņas par nākotni,jeb "Viss nāk un aiziet tālumā - un sākas viss no gala"?

...[2023] otrajā pusē apritēja 30 gadi kopš Latvijas Padomju Sociālistiskajā Republikā notika virkne politisko prāvu, kuru rezultātā astoņi cilvēki – Gunārs Astra, Jānis Barkāns, Ints Cālītis, Lidija Doroņina-Lasmane, Gunārs Freimanis, Boriss Grezins, Jānis Rožkalns un Jānis Vēveris par ″pretpadomju aģitāciju un propagandu″... (1983.g. politiskās prāvas okupētajā Latvijā / archiv.org.lv)

29.sep Atbildēt
Pārdaugavs

Veiksmi. Varu atnākt papiketēt, bet no tā jēgas nebūs. Rakstiet! Ja kautko nevar publicēt, uzrakstiet un nododiet uzticamai personai glabāšanā...

29.sep Atbildēt
Madris

Būšu ekstrasens. Ja dzelzceļš būtu vajadzīgs, tad tas jau būtu uzcelts, protams, bez ekstrām. Par krimināllietu . Par neizpaužamu lietu izpaušanu publikācijās. Neesiet taču mazs bērns, kas var atļauties teikt, ka karalis ir pliks.

29.sep Atbildēt
Uldis

Latvija vairs nav konstitucionāla valsts-100.pants nedarbojas.

29.sep Atbildēt
viesis

Oho, kriminālprocess žurnālistam par publikācijām, tas ir labais :))))) kārtējais pierādījums tam, ka neatkarīgā Latvija arvien vairāk pārvēršas par mazo Krieviju, un ar krievu valodas izplatību, kā mums cenšas iestāstīt visādi "patrioti", tam nav nekāda sakara :(((((((

29.sep Atbildēt
viesis

P.S. Krievijā šobrīd met cietumos tos, kuri atļaujas publiski runāt par Krievu armijas zaudējumiem karā. Izskatās, ka pie mums sāks mest cietumos tos, kuri atļaujas publiski runāt par Latvijas zaudējumiem nemākulīgas valsts vadības dēļ. Atšķirības nekādas.........

29.sep Atbildēt
IMIK

Jā, nu bija laiks kad te tā cīnījās par vārda brīvību, tad kad to nemaz nevajadzēja. Tagad, kad tiešām vajag, pilnīgs klusums? Saistībā ar publikācijām? Kur te izmeklēšanas noslēpuma pamatojums? Bet tā, nu nezin gan kādus tādus melu kalnus žurnālists savās publikācijās ir gāzis ka pat krimināllieta. Gan jau ka vai nu tīra profilakse, vai nu ar kāds mazs, kādam mīlš cinītis ir ticis kustināts.

29.sep Atbildēt
Kalamburs

/Vienīgi piebilda, ka “kriminālprocess ierosināts sakarā ar jūsu publikācijām”./

Šis nu ir pat ĻOTI nopietns signāls, ka kristāldzidrais, par meža dzīvniekiem dēvētais politmafijas veidojums ir sasniedzis savus mērķus - tiesiskums ir uzurpēts un kalpo viena spēka interesēm. Bet nu jūs stājieties zemessardzē, armijā, maksājiet nodokļus - kādam tak ir jāsargā mūsu intereses un jāapmaksā mūsu dzīres.

29.sep Atbildēt
Edgars

Ļoti nopietnu signālu deva 1984.g. deva Gorbačovs, kad oficiālās vizītes laikā bija Londonā. Viņš nedevās nolikt ziedus pie K.Marksa kapa, bet pa tiešo pie M.Tečeres. 2013.g. B.Latkovskim profesors A.Zunda deva nopietnu signālu par stratēģiju - ".. jāatzīmē, ka Eiropas Savienībā (ES) atsevišķu valstu nacionālās intereses nav izvirzītas kā galvenā prioritāte. ES galvenā prioritāte ir integrācijas pakāpes padziļināšana.." ( Zunda: Bailēm no ES federalizācijas nav pamata )

Process turpinās - "klucīšu" likšanas un valsts parāda pieauguma. Integrējamies ar 3. kosmisko!

29.sep Atbildēt
Jānis

Dīvaini, ka bezjēdzīgo dzelzceļa būvniecību ar visiem tā atzariem negatīvi novērtē sabiedrības vairākums, bet atbalsta saujiņa politiķu un pat ir atradusi galveno izmantošanas mērķi- tanku pārvadāšana. Tātad - valsts aizsardzības stiprināšana.

29.sep Atbildēt
Roberts Ukss

Par kriminālprocesiem nerakstīšu, bet par Rail Balitica jēgu autors aizšāvis greizi. Pamatiemesls bija reģionālā komunikācija. No Rīgas uz Tallinu var aizbraukt pa šoseju ne ātrāk kā 4, 5 st ( ja rupji nepārkāpj satiksmes noteikumus), bet vilciens( ne jau caur Tartu) aizved mazāk kā 3 st. Fiziskas sadarbības iespējas daudz lielākas.

Par kravām - saskaitiet cik dienā fūras šķērso Ainažus, pareizi organizējot Rail Ferry sistēmu, 80% no tām var ripot pa sliedēm ( trumpis zaļajam kursam). Pieslēdzot reģionus, vismaz Latvijā, var labi veikt darbaspēka pārvietošanos Vidzemes, Zemgales zonā, kur patreiz dominē autobusi ( sekas - korķi pierīgā). Ne velti RB iniciatore Latvijā bija VARAM nevis SM ( ko dīdīja Lembis& Co)

29.sep Atbildēt
Kurpe

Ja ir darīšanas Tallinā (jebkas, kas nav saistīts ar nokļūšanu tikai Tallinas dzelzceļa stacijā un pliku tūrismu), tad daudz izdevīgāk ir doties ar auto. Tā 1,5 h ilgāk ceļā, dzēšas brīdī, kad jāsasniedz vismaz divi galamērķi un vēl, nedo' die's kaut kas lielāks par mugursomu jāaizved.

29.sep Atbildēt
Kurpe

Par kravām - neba nu visas kravas rodas un tām jānokļūst Tallinas vai Rīgas stacijās.

29.sep Atbildēt
Kurpe

Nu jā - Bens Latkovskis nav Delfu Aļina......

29.sep Atbildēt
Guntis Akmeņkalns

Katram kriminālprocesa ierosinātājam ir vārds, uzvārds, katram kriminālprocesa uzraugam ( prokuroram) ir vārds, uzvārds, katram, kurš lūdzis ierosināt kriminālprocesu, ir vārds, uzvārds. Visus vārdus, uzvārdus studijā!

Policija ir tik aizkrauta, nereti slinka, ka uz savas galvas kāds lietu, bez grūdiena no ārpuses, nav rosinājis. Te tas lielais jautājums, - kurš ir rakstījis un lūdzis ierosināt procesu. Domāju, ka lietu kāds pavieglāks policists ir ierosinājis par neslavas celšanu, Briškins apvainojies, vai drīzāk kulturas ministre ( aizmirsu kā sauca to sievišķi).

29.sep Atbildēt

Komentēt