Kā apiet Latvijas likumdošanas normas un piedāvāt kompleksos ceļojumu pakalpojumus, nereģistrējoties Ekonomikas ministrijas paspārnē esošajā tūrisma aģentu un tūrisma operatoru datubāzē un negarantējot likumā noteikto 20 000 latu drošības naudu?
Kā liecina Sabiedriskās Domas un Tirgus Izpētes Centra (SDTIC) aptauja jūnijā, 88 procenti respondentu ir veikuši pirkumus interneta veikalos. Tas liecina par to, ka arvien vairāk cilvēku novērtē ieguvumus, ko sniedz iespēja veikt pirkumus virtuāli.
Jo ilgāk notiek diskusijas par nepieciešamību Rīgā izveidot gājēju ielu, jo lielākas atkāpes tiek pieļautas no sākotnēji izskanējušajām idejām. Šobrīd atkāpšanās ceļš tiek bruģēts formulējumu veidā, piemēram, iepriekš gājēju ielai noskatīto Tērbatas ielu piedāvājot pārveidot ar prioritāti gājējiem.
Kā liecina socioloģisko un tirgus pētījumu kompānijas “Pontus dati” veiktā iedzīvotāju aptauja, lēmumu par konkrētās preces iegādi lielveikalos galvenokārt ietekmē preces cena, iepakojuma dizains, kā arī pamanāmība un izvietojums veikalā.
Svarīgākais veikala izvēles kritērijs Latvijas iedzīvotājiem ir preču cenas un kvalitātes attiecība, liecina mediju aģentūras "Media Planning Group" veiktā pētījuma rezultāti.
Sievietes iepērkoties daudz aktīvāk un mērķtiecīgāk izmanto dažādu izdevīgo piedāvājumu iespējas, taču pārtērēt plānoto mēdz, iegādājoties kārumus, dāvanas un dažādas bērniem vajadzīgas lietas. Savukārt vīrieši taupībai pievērš mazāk vērības, bet vairāk nekā plānojuši mēdz iztērēt, iegādājoties preces savam hobijam, liecina DnB NORD Latvijas barometra dati.
Saūda Arābijā jauni, neprecēti vīrieši ir sašutuši par iepirkšanās centru diskriminējošajiem noteikumiem, kas liedz viņiem doties iepirkties, neņemot līdzi kādu no ģimenes sievietēm.
Aizvadītajās brīvdienās jau sešos no rīta cilvēki sāka stāvēt pie jaunā ekonomiskā iepirkumu centra "Kimko", lai paspētu iegādāties preces par puscenu. Durvīm atveroties, vidēji divu minūšu laikā tika izpirkti izdevīgie piedāvājumi.
Straujajam "trekno gadu" iepirkšanās bumam sekojis smags kritiens — tirgotāji lēš, ka iedzīvotāju pirktspēja samazinājusies teju līdz 2004. gada līmenim, bet cenas —līdz 2007. vai pat līdz 2006. gada līmenim.
"Galerijas Centrs" veiktā aptauja liecina, ka 54% iedzīvotāju pirms iepirkšanās rūpīgi izvērtē preces nepieciešamību. Aptauja uzrāda, ka cilvēki šosezon pārsvarā izvēlas tumšo toņu apģērbus, priekšroku dodot ērtiem apaviem uz zemiem papēžiem. Eksperti atzīst, ka daļa sabiedrības mainījusi attieksmi pret naudu, cenšas izvēlēties tiešām nepieciešamāko un kombinēt ar esošo, iepērkas piesardzīgi un ar apdomu.