Iepirkšanās

25.jūl 2012
Kā apiet Latvijas likumdošanas normas un piedāvāt kompleksos ceļojumu pakalpojumus, nereģistrējoties Ekonomikas ministrijas paspārnē esošajā tūrisma aģentu un tūrisma operatoru datubāzē un negarantējot likumā noteikto 20 000 latu drošības naudu?
23.jun 2012
Kā liecina Sabiedriskās Domas un Tirgus Izpētes Centra (SDTIC) aptauja jūnijā, 88 procenti respondentu ir veikuši pirkumus interneta veikalos. Tas liecina par to, ka arvien vairāk cilvēku novērtē ieguvumus, ko sniedz iespēja veikt pirkumus virtuāli.
25.apr 2012
Jo ilgāk notiek diskusijas par nepieciešamību Rīgā izveidot gājēju ielu, jo lielākas atkāpes tiek pieļautas no sākotnēji izskanējušajām idejām. Šobrīd atkāpšanās ceļš tiek bruģēts formulējumu veidā, piemēram, iepriekš gājēju ielai noskatīto Tērbatas ielu piedāvājot pārveidot ar prioritāti gājējiem.
30.mar 2012
Kā liecina socioloģisko un tirgus pētījumu kompānijas “Pontus dati” veiktā iedzīvotāju aptauja, lēmumu par konkrētās preces iegādi lielveikalos galvenokārt ietekmē preces cena, iepakojuma dizains, kā arī pamanāmība un izvietojums veikalā.
29.jan 2012
Svarīgākais veikala izvēles kritērijs Latvijas iedzīvotājiem ir preču cenas un kvalitātes attiecība, liecina mediju aģentūras "Media Planning Group" veiktā pētījuma rezultāti.
1.aug 2011
Sievietes iepērkoties daudz aktīvāk un mērķtiecīgāk izmanto dažādu izdevīgo piedāvājumu iespējas, taču pārtērēt plānoto mēdz, iegādājoties kārumus, dāvanas un dažādas bērniem vajadzīgas lietas. Savukārt vīrieši taupībai pievērš mazāk vērības, bet vairāk nekā plānojuši mēdz iztērēt, iegādājoties preces savam hobijam, liecina DnB NORD Latvijas barometra dati.
12.mai 2011
Saūda Arābijā jauni, neprecēti vīrieši ir sašutuši par iepirkšanās centru diskriminējošajiem noteikumiem, kas liedz viņiem doties iepirkties, neņemot līdzi kādu no ģimenes sievietēm.
19.feb 2011
Kolektīvās iepirkšanās portāli Latvijā kļūst arvien populārāki, aģentūrai BNS atzina aptaujāto kolektīvo iepirkšanās portālu pārstāvji.
16.nov 2009
Aizvadītajās brīvdienās jau sešos no rīta cilvēki sāka stāvēt pie jaunā ekonomiskā iepirkumu centra "Kimko", lai paspētu iegādāties preces par puscenu. Durvīm atveroties, vidēji divu minūšu laikā tika izpirkti izdevīgie piedāvājumi.
13.nov 2009
Straujajam "trekno gadu" iepirkšanās bumam sekojis smags kritiens — tirgotāji lēš, ka iedzīvotāju pirktspēja samazinājusies teju līdz 2004. gada līmenim, bet cenas —līdz 2007. vai pat līdz 2006. gada līmenim.
4.nov 2009
"Galerijas Centrs" veiktā aptauja liecina, ka 54% iedzīvotāju pirms iepirkšanās rūpīgi izvērtē preces nepieciešamību. Aptauja uzrāda, ka cilvēki šosezon pārsvarā izvēlas tumšo toņu apģērbus, priekšroku dodot ērtiem apaviem uz zemiem papēžiem. Eksperti atzīst, ka daļa sabiedrības mainījusi attieksmi pret naudu, cenšas izvēlēties tiešām nepieciešamāko un kombinēt ar esošo, iepērkas piesardzīgi un ar apdomu.