Vecāki iepirkšanos kopā ar bērniem atzīst par smagu pārbaudījumu

Vairāk nekā puse aptaujāto Latvijas iedzīvotāju iepirkšanos lielveikalā kopā ar mazu bērnu uztver kā smagu pārbaudījumu un pielīdzina bezmaksas treniņam pedagoģijā un psiholoģijā.

To internetveikala lielveikala e-maxima.lv veiktais pētījums.

Vairāk nekā katrs desmitais aptaujātais uzskata, ka iepirkšanās ar bērnu drīzāk ir kā cīņa ar vējdzirnavām, daži uzskata, ka tā ir kā viena no grūtākajām Džeimsa Bonda misijām. Šādus un līdzīgus salīdzinājumus varētu minēt gandrīz jebkurš vecāks, kurš kaut reizi dzīvē ar savu mazo atvasīti ir devies uz lielveikalu iepirkties.

Bērnu niķi, uzstājība, lai tiktu pirkti saldumi, un sliktā uzvedība sagadā grūtības iepirkties gandrīz pusei aptaujāto, tomēr reizēm bērni lielveikalā rada situācijas, par kurām var pasmieties, atzīst respondenti. Paslēpju spēlēšana, skaļa dziedāšana, dejošana un plauktu pārkārtošana ir tikai maza daļa no bērnu iecienītajām izklaidēm veikalā, kas vecākiem palīdz nonākt ne pie viena vien sirma mata.

Portāla nra.lv lasītāji piekrita dalīties savā pieredzē par tikšanu galā ar bērnu niķiem veikalos, cerot, ka kāda no taktikām palīdzēs arī citiem vecākiem. Kāds jaunais tēvs portālam stāstīja, ka viņa četrgadīgajai meitai esot paradums apgulties uz grīdas un bļaut, kamēr tēvs nepiekrīt nopirkt, piemēram, bārbiju, tādēļ, braucot iepirkties, viņš cenšas atstāt bērnu kādam pieskatīt. Savukārt kāda jaunā māmiņa atklāj, ka bērnam sola nopirkt konfekti ceļā uz kasi, bet paļaujas, ka bērns aizmirsīs solījumu, ja pa ceļam neredzēs saldumu plauktu. Divu bērnu tētis atklāj, ka, ieejot lielveikalā, viņš abas atvasītes iesēdina ratiņos un iedod katram sūkājamo konfekti – tādējādi bērni iepirkšanās laikā ir aizņemti un nepieprasa citus saldumus, tiesa papildus drošībai rotaļlietu plauktiem ģimene ejot ar līkumu, atzīst jaunais tētis.

Gandrīz puse aptaujāto norāda, ka, dodoties uz lielveikalu, vienmēr ņem līdzi savus bērnus, tomēr lielākā daļa atzīst, ka iespēju robežās cenšas iepirkties bez bērnu klātbūtnes, tādēļ kā vienkāršāko risinājumu iepriekš minētajām iepirkšanās problēmām aptaujas veicējs e-maxima.lv piedāvā iepirkšanos internetā.

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais