Aizvadītajās brīvdienās jau sešos no rīta cilvēki sāka stāvēt pie jaunā ekonomiskā iepirkumu centra "Kimko", lai paspētu iegādāties preces par puscenu. Durvīm atveroties, vidēji divu minūšu laikā tika izpirkti izdevīgie piedāvājumi.
"Jau pētījumu dati, kas bija par pamatu šī jaunā iepirkumu centra izveidei, parādīja, ka šodien cena cilvēkiem ir ļoti būtiska - pat tie, kuriem ir augsti ienākumi, šodien izvēlas ietaupīt. To apliecināja arī Kimko pirmās četras darbības dienas, kad centru apmeklēja ap 32 000 cilvēku. Cilvēki cenas dēļ šodien ir gatavi uz visu - piemēram, sestdien vairāki simti ļaužu pulcējās pie centra durvīm jau sešos no rīta un trīs stundas stāvēja aukstumā. Durvīm atveroties, cilvēki burtiski skrēja pa veikalu, meklēdami izdevīgo cenu piedāvājumus un izpirka tos teju minūtes laikā, " stāsta Kimko mārketinga daļas vadītāja Inta Grase
Kimko statistika liecina, ka cilvēkiem visvairāk interesē tieši elektronikas preces par izdevīgām cenām, jo tām bija vislielākais pieprasījums.