2023. gada populārākās modes lietas. Saraksts jūs pārsteigs

© Publicitātes foto

Lai sastādītu reitingu, Lyst izvērtē 6 miljonus preču, pamatojoties uz sociālo mediju pieminējumiem, meklēšanas pieprasījumiem, lapu skatījumiem, mijiedarbību un pārdošanu skaitu tūkstošos tiešsaistes veikalu.

Tā kā 2023. gada pārskats jau ir klāt, aicinām uzzināt, kādas modernās lietas un zīmoli ir iekļuvuši šajā sarakstā. Šā gada pirmā ceturkšņa populārāko lietu saraksts, iespējams, nedaudz pārsteigs…

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Pirmajā vietā ir Uniqlo Round Mini soma. Es vispār nesaprotu, kāpēc? Soma nav īpaša - ne dizaina, ne stila ziņā. Parasta plecu soma, ko var atrast jebkurā zīmolā. Godīgi sakot, es neieteiktu šo somu iegādāties. Skaidrs, ka jūs varat atrast kaut ko interesantāku. Esmu par aksesuāriem, kas piemēroti dažādām dzīves situācijām. Labāk būtu, ja būtu viena somiņa, bet tāda, kas piemērota gan ikdienai, gan vakaram.

Šī somiņa no Uniqlo būtu piemērota tikai ceļojumiem un izbraukumiem ārpus pilsētas. To nevar nosaukt par lielisku somu katrai dienai.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Otrajā vietā ir Rick Owens saulesbrilles. Šī forma, lai arī ļoti aktuāla, nav piemērota visiem un nederēs pie visiem apģērbiem. Drīzāk, varētu ieteikt šādas brilles cilvēkiem, kuriem jau ir vairākas bāzes saulesbrilles un kuri vēlas iegādāties ko interesantāku.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Trešajā - slaidinošs bodijs no Skims (Kim Kardashian zīmols). Šī lieta man pagaidām ir saprotamākā, jo tā var lieliski noderēt ķermeņa korekcijai, var pavilkt zem apspīlētām kleitām utml.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Ceturtajā - Big Red Boots no MSCHF. Iespējams, šā gada mēmiskākie apavi.

Kā skaidroja apavu radītāji, tad neglītajiem apaviem ir arī superspējas: uzvelkot šādus apavus un izejot ielās, noteikti sajutīsiet visu apkārtējo uzmanību, iespējams, viņi gribēs ar tevi nobildēties un, iespējams, pat pajautās atļauju apaviem pieskarties. Turklāt šādos multfilmu apavos var justies kā komiksu vai multfilmas varonis un nedaudz izrauties no realitātes. Tātad tas, ko MSCHF pārdod par 350 USD, nav paši zābaki, bet gan sajūta, ko iegūst valkātājs.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Piektajā vietā ir Diesel maxi svārki. Garo džinsa svārku tendence patiešām uzņem apgriezienus. Man patīk šī tendence, taču jābūt ārkārtīgi uzmanīgām. Galu galā, ja nestilizēsiet maxi svārkus pareizi, varat vizuāli izskatīties daudz lielāka, nekā patiesībā esat. Garie svārki vislabāk izskatīsies ar masīviem apaviem vai papēžu kurpēm.

Protams, šādus garus svārkus var valkāt ar smalkākiem apaviem, taču tas ir piemērots tikai slaidām meitenēm. Ja jums ir apjomīgas kājas, labāk izvēlēties masīvus apavus.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Sestajā vietā ir auskari no Bottega Veneta. Auskari ir nereāli skaisti. Šādi akcenta auskari padarīs interesantāku un modernāku pat visvienkāršāko komplektu.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Adidas Gazelle kedas. Pēdējā laikā vintage apģērbu un apavu ir modē. Šādas kedas var droši saukt par bāzes apaviem. Jūs varat tos valkāt gan ar uzvalku, gan ar svārkiem vai kleitu. Vienīgais, kas jāņem vērā, ir jūsu proporcijas. Ja ir apjomīgi gurni vai kājas, labāk izvēlēties modeli ar platāku zoli, jo zole gurnus kompensēs.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Weekday Astro Loose džinsi. Plati džinsi jau sen ir pārcēlušies no kategorijas "trends" uz ‘’klasika’’. Ja jums vēl tāda modeļa nav, noteikti tos apskatiet. Tie izskatās labi jebkurai figūrai.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Sirds formas soma no Alaïa. Kopš šā modeļa iznākšanas, sirds formas soma ir parādījusies tik daudzu masu zīmolu veikalos. Foršs aksesuārs, kas atsvaidzinās pat vienkāršu izskatu. Taču atcerieties, ka šādas interesantas somas ir vērts iegādāties tad, kad jūsu garderobē ir vismaz pāris vienkāršu bāzes modeļa somu.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

MM6 Maison Margiela x Salomon Cross kedas. Es nevaru teikt, ka man ļoti patīk šis modelis. Drīzāk domāju par tiem, kā par apavu pāri ceļošanai vai izbraucienam ārpus pilsētas.

Ar šādu “neparastu” sarakstu LYST prognozē tendenču un luksuss nāvi, jo pirmajā vietā ir soma no masu tirgus, kas kļuva tik populāra pateicoties TikTok.

Taču man šķiet, ka tendences ir dzīvas un turpinās dzīvot. Vienkārši mainās izplatīšanas avoti. Šobrīd, piemēram, tendenci nosaka sociālie tīkli. Un tas ir skaidri redzams pēc analītiskajiem datiem.