Modes zīmolu ikoniskās krāsas

© Publicitātes foto

Daudzu gadu laikā visiem zināmie luksusa zīmoli ir izstrādājuši savu rokrakstu ne tikai izcilos darinājumos, bet saglabājuši arī savu autogrāfu zīmola krāsās.

Vēsturiskās krāsu izvēles lieliski kalpo, kā zīmola atpazīstamības krāsa, un arī mūsdienās raisa asociācijas ar to vai citu preci.

Cartier sarkanā

Publicitātes foto

Cartier ķiršu sarkano krāsu par sava zīmola krāsu uzskata kopš 1926.gada, kad tā pirmo reizi parādījās uz Brodvejas skatuves kā juvelierizstrādājumu kastīte. Atstājot neizdzēšamu iespaidu, šī krāsa velk paralēles ar iekāri, spēku un mīlestību. Gadiem ejot, šī piesātināti sarkanā krāsa vienmēr asociēsies ar ‘’karaļu juvelieri, juvelieru karali’’.

Publicitātes foto

Burberry bēšā

Publicitātes foto

Thomas Burberry radīja savu zīmolu 1856.gadā, būdams vien 21 gadu jauns. Zīmola slavenākais apģērbs - bēšas krāsas trencis - kļuva par Burberry atpazīstamības zīmi.

1912.gadā Burberry patentēja savu trenci, kas sākotnēji bija paredzēts kā militārs apģērbs. Taču, gadiem ejot, trenci modificēja un pielāgoja valkāšanai ikdienā, saglabājot slaveno bēšo krāsu.

Publicitātes foto

Neitrālais tonis kļuva tik daudzpusīgs, ka joprojām pastāv Burberry kolekcijās un kalpo kā klasisks, ilgmūžīgs zīmola autogrāfs.

Publicitātes foto

Tiffany tirkīza zilā

Publicitātes foto

Tirkīza zilo krāso pirmo reizi asociēja ar Tiffany jau tālajā 1845.gadā, kad to savu rotu katalogam izvēlējās Čārlzs Levis Tiffanijs.

Krāsas izcelsme nav zināma, taču vēsturē atrodamas divas versijas. Pirmā, ka krāsa izvēlēta, pateicoties Amerikas sarkankrūtītim, taču otra versija, ka krāsa radusies no tās popularitātes 19.gadsimtā.

Publicitātes foto

Tirkīza zilā krāsa simbolizē lojalitāti, uzticību, sirsnību, kas lieliski piestāv zīmola vēstījumam.

Turklāt Pantone ir atvēlējis šim tonim krāsu kodu Pantone 1837, kura kods sevī ietver Tiffany rašanās gadu.

Publicitātes foto

Mazā, zilā kastīte ir iekāres objekts sievietēm kopš tā parādījās filmā Brokastis Tifānijā ar Odriju Hepbernu.

Hermes oranžā

Publicitātes foto

Sākotnēji Hermes krāsa nebija oranža. Tas savu preču iepakošanai izmantoja krēmkrāsas papīru ar zelta strūrīšiem, taču Otrā Pasaules kara rezultātā un materiālu trūkuma dēļ Hermes bija spiesti mainīt savu iepakojumu uz oranžu.

Publicitātes foto

Kaut sākotnēji zīmola krāsa bija brūna, šodien Hermes nav iedomājams bez savām oranžajām iepakojuma kastēm.

Publicitātes foto

Siltā citrusu krāsa simbolizē prieku, piedzīvojumu, dinamiku un tiek izmantota Hermes kopš 1960.gadiem.

Spītējot krāsu maiņām modē, Hermes ir saglabājis savu oranžo krāsu arī zīmola izstrādājumos - apģērbā un precēs no ādas.

Laboutin sarkanā

Publicitātes foto

Kristiāna Labutēna sarkano zoļu aizsākums meklējams 1992.gadā, kad, rūpnīcā ražotais, kurpju prototips izskatījās smagnējāks, nekā viņa rasējumā.

Izmantojot asistentes sarkano nagu laku, Kristiāns nokrāsoja kurpju zoli un tādējādi atklāja savu īpašo atšķirības zīmi. Ar sarkano zoli viņš panāca spēcīgu un pamanāmu zīmola pieteikumu.

Publicitātes foto

Laboutin apavus sāka pielīdzināt mākslas darbiem un to estētiku apdziedāja arī tik slaveni mākslinieki, kā Dženifera Lopesa un Kanje Vests.

Publicitātes foto

Louis Vuitton brūnā un bēšā

Publicitātes foto

Zīmols dibināts 1864.gadā un izveidoja savu monogrammu 1897.gadā. Krāsas izvēle bija gaužām vienkārša - uz brūnas krāsas ceļojumu somām bija grūtāk pamanīt to nolietojumu un netīrumus.

Brūna krāsa bija labi piemērota visiem, kuri pārvietojās zirgu pajūgos vai vilcienos, jo dubļi un kvēpi uz somām nebija pamanāmi.

Publicitātes foto

Vēlak, kad zīmols sāka izmantot savu monogrammu, tika pieņemts lēmums to veidot bēšā krāsā, lai tā izceltos uz tumši brūnās pamatkrāsas.

Publicitātes foto

Mūsdienās šīs divas Louis Vuitton krāsas kļuvušas par greznības simboliem.

Dzīvesstils

Aukstajos mēnešos mūsu ķermenis mēdz vēlēties vairāk pārtikas, lai saglabātu siltumu, tāpēc vēlamies smagākiem ēdieniem. Viena lieta, kas var būt tik nomierinošs dzēriens, kā karstā šokolāde. Tikai tas, protams, nav veselīgākais, kā droši vien zināt.

Svarīgākais