Lady Gaga kokteilis šovasar kļūst populārs, mudinot fanus visā pasaulē malkot šiku Eiropas dzērienu. Vanity Fair YouTube videoklipā ar nosaukumu “Lady Gaga veic melu detektora testu” popzvaigzne atklāja, ka dzer sarkanvīnu nedaudz neparastā veidā, informē nypost.com.
“Kā pasūtīt sarkanvīnu bārā?” jautāja intervētājs. Dziedātāja atbildēja: “Ar maraschino ķiršiem un Diet Coke.” Lai gan intervija tika publicēta februārī, dzēriena pasūtījums izraisīja ažiotāžu TikTok, un satura veidotāji to ir izmēģinājuši kā šis vasaras atsvaidzinošu dzērienu.
Dzērienu sauc par kalimotxo. Tas nāk no Basku zemes Spānijā.
Savā populārākajā formā kokteilis sastāv no sarkanvīna, kas sajaukts ar kolu, bet daži cilvēki to dzer kopā ar citronu-laima sodas ūdeni vai apelsīnu limonādi. TikTok apskatā kāda satura veidotāja teica, ka, sajaucot kopā, "kolas" un sarkanvīna atšķirīgās garšas "īsti nevar atšķirt".
"Abi kopā... it kā viens otru izslēdz, abi ļoti smalki," viņa teica.
"Es nezinu, vai es to pasūtītu, bet es droši vien izdzeršu šo glāzi līdz galam," piebilda TikTok lietotāja.
Cita satura veidotāja dzērienu raksturoja kā "piedzeramu ķiršu kolu, bet ar bagātīgiem sarkanvīna tanīniem".
"Vai es to dzeršu vēlreiz? Noteikti nē," teica kritiķe.
"Tas nav pilnīgi pretīgs, [bet] tas ir haoss glāzē."
Reakcijas uz video bija dažādas, daži pauda interesi par dzērienu, bet citi saglabāja piesardzību.
"Gaga noteikti nozaga šo ideju no manis 16 gadu vecumā, kad mēģināju apmānīt savu tēvu, ka nedzeru," jokoja kāda persona.
“Tas garšo pēc sangrijas, ļoti garšīgi,” rakstīja cits video skatītājs.
“Es neesmu sarkanvīna cienītāja, tāpēc man tas ir kategorisks “nē”,” teica cits lietotājs.
Tomēr dzēriens nebija jaunums visiem. Daudzi eiropieši apstiprināja, ka tas ir bijis neatņemama sastāvdaļa bāros visā kontinentā, īpaši 2000. gadu beigās.
“Es satiku viņu aizkulisēs mākslas ballītē Londonā, un viņa man toreiz teica, ka tas ir viņas mīļākais dzēriens,” rakstīja kāds Lady Gaga fans. “Viņa to pasūtīja, kad bijām aizkulisēs.”
“Tas ir normāls dzēriens Austrumeiropā,” rakstīja cita persona.
Fox News Digital runāja ar slavenību zīmolu stratēģi Lauru Burkemperi, lai uzzinātu viņas ieskatu dziesmas “Born This Way” dziedātājas iecienītāko dzērienu.
Laura Burkempere, kura dzīvo Sentluisā, Misūri štatā, sacīja, ka Gagas atbalsts dzērienam ir “drosmīga zīmola izpausme”. “Gagas piekrišana šim pieticīgajam, vienādās daļās veidotajam maisījumam ir viņas zīmolam raksturīga: negaidīta un robežas paplašinoša un sakņota atjaunošanā,” viņa novēroja.
Daudzi eiropieši apstiprināja, ka tas ir bijis neatņemama sastāvdaļa bāros visā kontinentā, īpaši 2000. gadu beigās.
“Pasaulē, kur greznību bieži definē ekskluzivitāte, kalimotxo to no jauna definē kā pārliecību par netradicionālu garšu - kaut ko tādu, kas vienmēr ir piederējusi Lady Gaga,” atzina influencere.