Latviešu modele Ginta Lapiņa kļūst par Coca Colas reklāmas kampaņas seju

© publicitātes/youtube.com

Latviešu modele Ginta Lapiņa izraudzīta par reklāmas seju "Diet Coke" jaunajai reklāmas kampaņai, kuras autors ir prominentais amerikāņu dizainers Marks Džeikobss.

Kā vēsta laikraksts "New York Post", Londonā pirmdien tiks atklāta "Diet Coke" kampaņa par godu dzēriena 30.gadadienai, kurā galvenie tēli būs pats Džeikobss un latviešu supermodele Ginta Lapiņa.

Savukārt modele tviterī ierakstījusi: "Aizraujoša diena Londonā ar Marku Džeikobsu un "Diet Coke!!! Palieciet kopā ar mani."

Atspirdzinošo dzērienu ražotājs "Coca-Cola" pagājušā gadā paziņoja, ka zīmola "Diet Coke" 30.gadadienas svinību kampaņai par radošo direktoru izraudzījies prominento amerikāņu dizaineru Marku Džeikobsu.

Dizainers izstrādājis "Diet Coke" pudeļu un bundžiņu dizainu. Kampaņas laikā klajā jau nākuši vairāki Džeikobsa radītie reklāmas klipi, kuros filmējies arī pats Džeikobss, kā arī amerikāņu dziedātāja Teilore Svifta.

"Es jūtos ļoti pagodināts par iespēju ieņemt radošā direktora amatu "Diet Coke" kampaņā un dot savu ieguldījumu 30.gadadienas kampaņā. "Diet Coke" ir ikona, un es mīlu ikonas," sacīja Džeikobss.

Kā jau LETA ziņoja, Ginta Lapiņa ietekmīgākā pasaules modeļu portāla "models.com" veidotajā pasaules modeļu "Top 50" sarakstā ieņem 27.vietu. Modeles "Top 50" sarakstā tiek pēc veiksmīgi aizvadītām modes nedēļām, reklāmas kampaņām un citām aktivitātēm. Katrai modelei ir pagodinājums būt atzītai "models.com" topā. Veidojot sarakstu, tiek ņemts vērā gadu ilgs darbs un industrijas profesionāļu atzinība.

Dzīvesstils

Sarkanzaļzilā (RGB) krāsu modelī tā ir viena no trim gaismas pamatkrāsām. Arī tēlotāja mākslā kopā ar zilo krāsu un dzelteno krāsu tā ir viena no pamatkrāsām. Sarkanā krāsa simbolizē vīrišķību, sauli, uguni, mīlestību, karalisko varu, drosmi, uzvaru un kaisli, kā arī asinis, tātad dzīvības un naida krāsa.

Svarīgākais