Latviešu dizaineres veidotais iepakojums iegūst starptautisku balvu

© publicitātes

Prestižais iepakojuma dizaina portāls The Dieline jūnijā beigās Bostonā pasniedza apbalvojumus šī gada veiksmīgāko un inovatīvāko iepakojuma dizainu autoriem, vēsta portāls BBQ.lv

Prestižais iepakojuma dizaina portāls The Dieline jūnijā beigās Bostonā pasniedza apbalvojumus šī gada veiksmīgāko un inovatīvāko iepakojuma dizainu autoriem.

Šī konkursa ietvaros tika pasniegti 38 apbalvojumi, 12 dažādās kategorijās dizaineriem un dizaina studijām no visas pasaules. Starp tiem ierindojās arī iepakojuma un grafikas dizainere Maija Rozenfelde no Latvijas un viņas izstrādātais iepakojuma dizains pistāciju riekstiem, saņemot godpilno otro vietu studentu kategorijā. Žūrijas locekļi, desmit augsti atzītu industrijas pārstāvju sastāvā, izvērtēja The Dieline Iepakojuma dizaina konkursa dalībniekus, balstoties uz to radošumu, piemērotību tirgum un inovāciju. Žūrijas priekšsēdētājas lomu ieņēma Debbie Millman, Amerikas Grafiskās Mākslas institūta (AIGA) goda priekšsēdētāja un dizaina priekšsēdētāja uzņēmumā Sterling Brands.

Maijas izstrādātais Iepakojums pistāciju riekstiem ir pārdomāts ikkatrā detaļā, centrālo iedvesmu smeļoties no pašiem pistāciju riekstiem un to darbības principa. Forma un atvēršanas mehānisms ir abstrakcija no pistācijām tiešā veidā, taču idejas radīšanas procesā galveno lomu ieņēma lietotājs un viņa pieredze, šo produktu baudot. Rezultātā tika radīts iepakojums, kura iekšējā daļa glabā riekstus, taču ārējā daļa pēc atvēršanas kļūst par trauku čaumalām. Vienkāršs un ērts veids kā izbaudīt pistāciju riekstus jebkurā laikā un vietā.

Grafiskais risinājums un materiālu izvēle šajā dizainā nav mazāk svarīga. Galvenā iecere bija radīt dizainu, kas attaino riekstu kraukšķīgumu, tāpēc burtiem piemīt roku darinājuma noskaņa. Lai iepakojums būtu lietotājiem vēl draudzīgāks, uzturvielu fakti attēloti priekšpusē, taču gravējuma efekts šo svarīgo informāciju padara arī vizuāli pievilcīgu un pat interesantu acij. Šis iepakojums ir izcils piemērs tam, kā iedziļinoties pašā produkta būtībā, ir iespējams rast inovatīvus risinājumus ar vienkāršiem līdzekļiem.

Dzīvesstils

Virtuves huligāns Pipars stāsta, ka šis būs ēdiens ar bērnības garšu. “Tieši tādus buljona pīrādziņus es ēdu savā bērnībā. Buljonu es īpaši bērnībā neesmu dzēris, bet man ļoti garšoja.