Amerikāņu cepuru zīmols „New Era” sadarbībā ar Latvijas mūzikas izpildītāju GACHO un veikalu „Randoms” ir izveidojis īpaši Rīgai veltītu cepuru sēriju.
Kaspars Jansons, veikala „Randoms” pārstāvis portālam nra.lv skaidro, ka ideja izveidot šādu cepuri parādījusies jau sen, bet tikai pagājušā gada sākumā pie tās uzsākts darbs. Mūziķis GACHO (īstajā vārdā Gatis Irbe) jau kādu laiku ir pazīstams ar zīmola pārstāvjiem, kuri arī atbalsta viņa daiļradi, tādējādi nebija problēmu iegūt nepieciešamos kontaktus.
Cepure ir veidota pēc klasiskā „59fifty” modeļa stila. Tajā savienotas divas krāsas – pelēkā un melnā. Dizainā, papildus „New Era” logo, ir iestrādāts Rīgas ģerbonis un cepures priekšpusē uzrakstīts „RIGA”. Cepuru cena ir 24,99Ls un tās veikalā ir nedaudz virs 100, tomēr Kaspars Jansons norāda, ka pirmajā dienā aptuveni ceturtā daļa no cepurēm jau ir izpirkta.
Cepures grafiskais dizaineris ir Jānis Jēkabsons, kurš strādājis arī pie „Rīgas Dinamo” un „airBaltic” zīmolu dizainiem. Pati ideja radās Kasparam Jansonam un mūziķim GACHO. K.Jansons apgalvo, ka sākotnēji „RIGA” vietā bija paredzēts „GACHO”, tomēr vēlāk tika lemts par labu Rīgai. Jautājot par krāsu izvēli un to, kāpēc cepures dizainā nav iekļauta Latvijai raksturīgā tumši sarkanā krāsa, Kaspars norāda: „cepure nav paredzēta kā suvenīrs, melno un pelēko krāsu izvēlējāmies tīri estētiskos nolūkos.”
„Pie šīs cepures dizaina radīšanas, saskaņošanas un ražošanas kopumā esam strādājuši vairāk kā pusotru gadu, beidzot mērķis ir sasniegts un esam gandarīti par padarīto,” tā par projektu saka GACHO, kurš nesen atgriezies no ASV, kur filmēja videoklipu savai dziesmai.
Cepures „New Era x Riga” no šodienas ir pieejamas tikai „Randoms” veikalā Vecrīgā un no 28.jūnija pasūtāmas interneta veikalā randoms.lv.