14.aprīlī vienā no prestižākajiem Maskavas klubiem – „Art Akademiya” notiks Latvijas dizaineru modes skate „Riga Fashion Mood”.
Modes skatē tiks prezentēti Latvijas labāko dizaineru radītie tērpi, aksesuāri un rotas.
Pasākuma norisi nodrošinās Latvijas Modes palāta ar Latvijas modes dizaineru veidotajām apģērbu pret-a-porter 2011.gada kolekcijām. Latvijas modi „Riga Fashion Mood” Maskavā pārstāvēs vadošie Latvijas modes zīmoli – „Keita”, „Natālija Jansone”, „Narciss”, „Coloricious” un „Zaza Couture”.
Modes skate ”Riga Fashion Mood” uz dienu kļūs par Latvijas modes centru Maskavā, kurā pulcēsies Krievijas biznesa, modes pārstāvji,ārvalstu vēstnieki ar dzīvesbiedrēm, biznesa, mediju un kultūras jomas pārstāvji, lai baudītu Latvijas modes kolekcijas. Pasākumu atklās Latvijas vēstnieks Krievijā Edgars Skuja ar kundzi Sandru Skuju.
Latvijas Modes palātas valdes priekšsēdētāja Dita Danosa stāsta: „Šis pasākums Latvijas Modes industrijas attīstības kontekstā ir ļoti nozīmīgs, jo daudziem Latvijas modes dizaina zīmoliem Krievijas modes apģērba tirgus ir ļoti būtisks biznesa mērķis šī tirgus lieluma, ģeogrāfiskā tuvuma un patērētāja mentalitātes izpratnes dēļ. Modes palātas uzdevums ir radīt platformu, kurā iespējams iepazīstināt nākotnes partnerus – investorus, iepircējus un ražotājus ar Latvijas modes dizaineru radošo potenciālu. Tādēļ iespēja rādīt Latvijas modi Krievijas galvaspilsētā ir sākuma solis modes zīmolu mērķu sasniegšanai. Uzskatu, ka kā pozitīvs fons šī tirgus iekarošanā ir patērētāja vēsturiskajā atmiņā saglabājusies pozitīvā attieksme pret modes namu „Rīgas Modes”, kas visā Krievijā bija pazīstams un pieprasīts kolekciju modeļu izsmalcināto līniju dēļ apvienojumā ar izstrādājuma un materiāla kvalitāti.”
Pasākums ir orientēts uz Latvijas modes un citu zīmolu atpazīstamības veicināšanu Krievijas auditorijas vidū, veicinot informētību un ieinteresētību par Latvijas biznesu un tā piedāvājuma aktualitātēm, un radot platformu sadarbības veidošanai un attīstībai. Ar šī pasākuma palīdzību organizatori vēlās radīt iespēju modes dizaineriem piedāvāt jaunās kolekcijas patērētāju un biznesa klientu segmentam starptautiskā mērogā.
Latvijas Modes palāta ir dibināta 2010.gadā un tās mērķis ir veicināt modes biznesa un izglītības attīstību Latvijā, lai tas kļūtu par nozari, kurā ir produkti ar augstu pievienoto vērtību, kas rada pienesumu Latvijas ekonomikai un eksportam.