Latvijas dizaina uzņēmums iegūst sudraba balvu prestižā reklāmas festivālā "Golden Drum"

© publicitātes foto

Prestižā reklāmas festivālā "Golden Drum", kas no 6. līdz 9. oktobrim norisinājās Slovēnijas pilsētā Ļubļanā, sudraba balvu "Silver drums" ieguva Latvijas dizaina uzņēmums "Purpurs".

Sudraba balva piešķirta kategorijā "Dizains un māksla" par svečturiem no papīra "Gaismas stāsti".

"Purpura" papīra svečturu "Gaismas stāsti" konstrukcija ir vienkārša, bet gaumīga - no papīra salocītā dāvanu kastīte tiek lietota kā ietvars svečturim un sveces liesmas mainīgajai gaismai – tiek radīts dabisks ēnu teātris. Ideja par šādu produktu radās sadarbībā ar "3 K Managment", kas sākotnēji to bija iecerējuši kā savu korporatīvo dāvanu. Jāpiebilst, ka "Gaismas stāstiem" arī Latvijā šogad piešķirta balva par labāko iepakojumu konkursā Gada balva dizainā.

Ir prieks, ka vienkāršība un smalks estētisms atkal ir modē, jo perfektā realizācija, kompaktais un interesantais pasniegšanas veids, "brīnuma" demokrātisms, laikam šoreiz, ir ietekmējis rafinēto žūriju.

Zīmols "Purpurs" radīts 2007. gadā. Tā veidotāja un daudzu ideju autore ir Ginta Šmite. Šajā laikā jau realizēti vairāki projekti, kas guvuši pircēju un profesionāļu ievērību.

17 gadu laikā reklāmas festivāls "Golden Drum" ir kļuvis par lielāko un nozīmīgāko festivālu jaunajā Eiropā (festivāls fokusējas uz reklāmas industriju, kas tiek attīstīta Centrāleiropas, Vidusjūras, Balkānu, dažās Āzijas un Skandināvijas valstīs). Šogad 41 valsts prezentēja aptuveni 2000 reklāmu, kas četrās festivāla dienās piesaistīja apmēram 1000 apmeklētāju interesi.

Dzīvesstils

Ja pēdējās dienās, nedēļās vai pat mēnešos jūtaties, maigi izsakoties, ne pārāk labi un nezināt, ko ar to darīt, tad šis tests palīdzēs. Ieklausieties savā zemapziņā un izvēlieties tikai vienu no parādītajiem simboliem, un tad varēsiet noskaidrot, kas ir emocionālā stāvokļa cēlonis un kā atrisināt šo problēmu.

Svarīgākais