“Latvijas Gāzes” klienti krīt izmisumā, iedzīvotāji neskaitāmas reizes mēģina sazvanīt uzņēmumu, taču neveiksmīgi. Arī rīdzinieks Jānis, saskaroties ar problēmām, meklēja palīdzību, zvanot uz klientu apkalpošanas centru, tomēr klausuli otrā galā tā arī neviens neceļ, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Apsardzes firmas valdes loceklis Jānis maksājumus veic laikus, taču šoreiz pērnā gada nogalē augstie rēķini pārsteidza viņu nesagatavotu. Vīrietim izveidojās parāds.
Jānis vērsās pie “Latvijas Gāzes”, lai sarunātu atmaksas termiņu un arī visu parādu nomaksāja. Līdz ar to vēlējās noslēgt līgumu ar citu firmu. Taču “Gaso” uzņēmums viņu informēja, ka tas nav iespējams, jo vīrietim joprojām ir parāds pie “Latvijas Gāzes”.
Pirms mūsu ierašanās Jānim izdevās pārpratumu pašam atrisināt, piezvanot uz numuru, kas rakstīts līgumā ar “Latvijas Gāzi.” Taču vīrietis ir neizpratnē, kāpēc vispār nav iespējams sazināties ar šo uzņēmumu.
Turklāt Jānis nav vienīgais, kam ir problēmas ar “Latvijas Gāzi”, saņemtas arī citas sūdzības.
Arī pie klientu apkalpošanas centra Vagonu ielā ik pēc pāris minūtēm ierodas cilvēki cerībā, ka durvis atvērsies. Lai gan nelielu rosību var manīt iekšā, uzraksts uz durvīm vēsta, ka centrs ir ciet.
“Latvijas Gāzes” klientu apkalpošanas centra vadītāja Diāna Tivča norāda, ka klātienē klientus vairs neapkalpos.
Lai gan ir pieņemts lēmums ar klientiem sazināties attālināti, “Latvijas Gāze” apzinās, ka arī ar visiem telefona zvaniem nav iespējams tikt galā, tādēļ iesaka sūtīt e-pastu. Uzņēmuma pārstāve norāda, ka uz ziņām vienmēr atbildot.