VIDEO. "Dzintars" - efektīva un godīga ādas kopšana kopš 1951. gada

© Dmitrijs Suļžics/MN

Nra.lv studijā trīs burvīgas dāmas - režisore, aktrise un žurnāliste Kristīne Krūze - Hermane, "Dzintara" mārketinga vadītāja Baiba Čipa-Ziemele un "Dzintara" mārketinga speciāliste Dace Grigorjana - diskutē par katrai sievietei tik svarīgo tematu - kosmētiku. Patiesībā par kopjošo kosmētiku mūsdienās interesējas arī stiprais dzimums.

" Šis tiešām ir svarīgs mirklis. Mēs neesam sākuši no jauna - mēs turpinām. “vecais” Dzintars bija leģenda ar vairāk nekā 70 gadu ilgu pieredzi, kas bija viena no spēcīgākajām ne tikai Latvijā, bet arī ārpus tās robežām. Un kā nereti notiek ar tik lieliem uzņēmumiem, "Dzintars" vēsturē bija arī grūti laiki. atjaunotajā "Dzintarā" mūsu uzdevums šodien ir šo bagāto pieredzi attīstīt mūsdienīgā formā - ar mērķtiecīgu skatījumu uz to, kas šodien patiešām svarīgs klientam. Mēs analizējam ne tikai sastāvu vai efektivitāti, bet arī to, kā produkts iederas globālajā kontekstā - estētikā, ilgtspējā un uzticamībā. Tā mēs savienojam vērtīgo pagātni ar mūsdienu prasībām," stāsta "Dzintara" mārketinga vadītāja Baiba Čipa-Ziemele.

Dzīvesstils

Rudens ir laiks, kad pati daba rāda, kā atlaist bez vainas un bez cīņas. Lapas krīt ne tāpēc, ka vairs nav vajadzīgas – bet tāpēc, ka ir pienācis brīdis mainīties. Arī mūsos dzīvo pieradumi, attiecības, lomas un pārliecības, kas reiz bija nepieciešamas, bet nu – tikai nospiež. Rudens nav par uzplaukumu – tas ir par iekšējo revīziju, par to, ko vairs nevar nest līdzi.

Svarīgākais