Konkurence mūsdienu skaistumkopšanas nozarē ir ļoti liela. Vadošie kosmētikas koncerni un mazie uzņēmumi ir spiesti laist tirgū kaut ko jaunu un neparastu - pat ja produkts nekļūst par hitu, tas kādu laiku piesaistīs uzmanību.
Ievadbilde - Foto: Bushbalm, GlorySmile publicitātes foto
Kosmētikas zīmolu, kas ražo produktus uz kūdras bāzes, ir diezgan daudz. Turklāt šie produkti ir patiešām diezgan efektīvi. Dabīgā kūdra ir videi draudzīga bioaktīva viela, kas satur taukskābes, minerālvielas, vitamīnus, aminoskābes un citas noderīgas sastāvdaļas.
Īrijas zīmols BOG Skincare, kas ražo kūdras maskas un serumus, nolēma izcelties ar savu leģendu. Šā uzņēmuma story ir tik neparasta, ka liek justies nedaudz neērti.
Kādā dienā īru zemnieks devās pastaigā pa kaimiņu purvu un atrada līķi. Ieradās policija un tika uzsākta izmeklēšana. Izrādījās, ka lieliski saglabājies līķis bija... apmēram 2000 gadu vecs. Ar barības vielām bagātā organiskā kūdra bija saglabājusi ādu gandrīz ideālā stāvoklī gadsimtiem ilgi. Ja tas palīdzēja līķim, tad arī jums vajadzētu palīdzēt.
Starp citu, kosmētika nav lēta: viena maska maisiņā maksā 12 mārciņas, bet trīs masku komplekts - 44 mārciņas. Bogskincare.com.
Tomāti ir viens no populārākajiem pārtikas produktiem. Tie veido 17 % no visiem pasaulē saražotajiem dārzeņiem (otrajā vietā ar 9 % ir sīpoli). Pēdējā laikā tomātu popularitāte ir vēl vairāk pieaugusi. Kāpēc? Nav zināms, jo neviens nezina, kā dzimst tendences. Varbūt tā ir nostalģija pēc bērnības, vai vēlme būt tuvāk dabai, vai tieksme pēc svaiguma.
Pēdējā gada laikā par 22,54 % ir palielinājies tomātu pieminēšanas skaits sociālajos tīklos. 70 % restorānu visā pasaulē savā ēdienkartē piedāvā tomātu ēdienus. Pat šo dārzeņu attēli ir kļuvuši ļoti populāri - mūsdienu dizaineri šo apdruku izmanto gandrīz biežāk nekā ziedu un ogu attēlus.
Skaistumkopšanas industrija nevarēja ignorēt šo produktu. Tomāti kļuva ļoti populāri ādas un matu kopšanas līdzekļos, personīgās higiēnas līdzekļos un mājas smaržās. Bieži vien šo smaržu izmanto dārgi luksusa zīmoli. Piemēram, CARRIÈRE FRÈRES piedāvātais tomātu aromāts mājoklim maksā 68 euro, bet neliela Loewe aromātiskā svece ar tomātu lapu esenci maksā 85 euro.
Visas “tomātu” smaržas ir mākslīgi sintezētas. Tomātu aromātu ir ļoti grūti atveidot. Tomātu vai to lapu esence nepastāv. Šis aromāts ir atveidots no sintētiskām un dabīgām molekulām, kurām nav nekāda sakara ar īstiem tomātiem.
Viena no pēdējā laika populārākajām tendencēm TikTokā ir spilgti violeta zobu pasta, kas palīdz balināt zobus. Patiesībā tas ir tikai krāsu triks - violetā krāsa vizuāli neitralizē zobu dzeltenumu.
Viens no populārākajiem šādiem produktiem ir V34 Color Corrector Serum no GlorySmile (amazon.com tas maksā 23,20 USD). Svarīgi atzīmēt, ka produkta aprakstā nekur nav minēts, ka tā ir "zobu pasta", tātad patērētājs netiek maldināts. Vēl viens populārs produkts ir SEFUDUN Color corrector (7,99 USD) - arī tas ir aprakstīts kā "koriģējošs līdzeklis".
Cik efektīvas ir violetās pastas? Eksperti uzskata, ka tās rada tikai īslaicīgu baltuma ilūziju. Patiesi balināt zobus ir iespējams ar labu higiēnu un uzticamiem balināšanas līdzekļiem. Piemēram, ar šo…
Colgate jau sen ražo dažādus zobu balināšanas produktus, tostarp īpašas pildspalvas (vai drīzāk birstītes). Uzklājiet šo produktu uz zobiem un ejiet gulēt. Kamēr jūs guļat, notiek balināšanas process. Nesen šī tehnoloģija ir uzlabota: pildspalvām ir pievienots īpašs aplikators ar LED gaismu, kas darbojas, izmantojot viedtālruni. Augstas enerģijas LED gaismas tehnoloģija pastiprina seruma iedarbību un palīdz labāk un drošāk balināt zobus. Un tikai 10 minūtes dienā. Komplekta White ComfortFit LED cena no 81,50 euro. colgate.com.
Ķīnieši arvien aktīvāk iebrūk pasaules smaržu tirgū. Īsta sensācija bija ķīniešu zīmols Scent Library, kas parādījās 2009. gadā un kļuva slavens 2021.gadā, un šobrīd ir popularitātes virsotnē.
Tā pirmais plaši pazīstamais produkts ir smaržas ar nosaukumu L.B.K. (saīsinājums no ķīniešu valodas liang bai kai, kas nozīmē "atdzesēts vārīts ūdens"). Tā bija atsauce uz daudzu cilvēku bērnības atmiņām, jo lielākajai daļai no viņiem pirms dzeršanas ūdens bija jānovāra alumīnija tējkannās. Ķīnā šis aromāts guva milzīgus panākumus: pirmajā gadā tika pārdots vairāk nekā 1 miljons pudelīšu.
Tā rezultātā uzņēmums saņēma investīcijas no Spānijas konglomerāta Puig (tas ražo Carolina Herrera, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier, Nina Ricci smaržas utt.) un sāka aktīvi attīstīties. Tagad zīmols ražo arī citus aromātus, ko iedvesmojušas kopīgas atmiņas, piemēram, tradicionālo ķīniešu piena konfekšu garša.
Kompānija Bushbalm ir atradis ķermeņa daļu, kurai vēl nav izgudroti kosmētikas līdzekļi - kaunuma zonu. Vajacial Mask hidrogēla maska ir ieteicama lietošanai pēc vaksācijas un skūšanās, kad āda ir visvairāk iekaisusi.
Ir divu veidu trīsstūra maska kaunuma zonai un divu veidu sānu sloksnes maska bikini zonai un iekšējai augšstilbu daļai. Maskas sastāvs ir lielisks - hialuronskābe, aloe vera, zaļās tējas ekstrakts. Nomierinošais efekts ir redzams pēc 10-15 minūtēm. Cena ir 12 USD. bushbalm.com
Mēs visi labi zinām, ka pludmalē ir jālieto saules aizsargkrēms. Bet cik bieži to jālieto uz ādas? Un cik ilgi šis krēms darbojas? Lai jums par to nebūtu jāuztraucas, ir izgudroti īpaši Spot my UV sauļošanās sensori uzlīmju veidā. Pateicoties patentētajai Dermatrue® tehnoloģijai, kas imitē ādas īpašības, sensors precīzi signalizē, kad ir laiks atkārtoti uzklāt saules aizsargkrēmu.
Tādējādi jūs uzlīmējat apli uz ķermeņa (piemēram, uz rokas) un uz tā uzklājat parasto saules aizsargkrēmu. Aplis uzreiz kļūst caurspīdīgs, parādot, ka esat pasargāts no kaitīgajiem UV stariem. Kad krēms beigsies, aplis atkal kļūs violets, lai atgādinātu, ka saules aizsargkrēms jālieto atkārtoti. Katru uzlīmi var izmantot tikai vienu reizi. Jaunā noderīgā produkta cena ir 15,99 ASV dolāri (16 uzlīmes). spotmyuv.com.