Gadu gaitā luksusa industrija ir strauji pieaugusi un šobrīd visā pasaulē sasniedz satriecošus 281 miljonus eiro. Šis skaitlis ietver luksusa zīmolu milzīgos pārdošanas apjomus dažādās nozarēs - apģērbu, automašīnu, parfimērijas un arī bezjēdzīgi dārgu un dīvainu preču ražošanā, kas varētu mulsināt.
Un tomēr arī šīs dīvainās luksusa preces pazūd no veikalu plauktiem. Jūs droši vien domāsiet, kas tādas preces pērk? Ir cilvēki ar neparastas greznības fetišu un ļoti dziļām kabatām. Visa luksusa industrija plaukst no cilvēku negausīgās vēlmes būt zīmolu un estētikas ieskautiem.
Tātad, iepazīsimies ar dažiem no šiem pārmērīgajiem un absurdajiem luksusa priekšmetiem, kas noteikti jūs vienlaikus mulsinās, uzjautrinās un šokēs.
Spēļu vakars ar draugiem? Šis Louis Vuitton džengas komplekts ir daļa no 2019. gada rudens/ziema kolekcijas. Unikālais komplekts ir izgatavots no daudzkrāsaina tonēta organiskā stikla un tam ir zīmola raksturīgā LV monogramma un ziedu motīvs.
Saskaņā ar Louis Vuitton: "Šis dinamiskais tornis ir asprātīga dāvana visai ģimenei." Lietderības un, protams, estētikas nolūkos komplekts ir izstrādāts kā pārnēsājama spēle kastītē ar ādas rokturi. Tas ir nedaudz dārgāks kā klasiskais koka džengas komplekts, kas nopērkams veikalos. Tā cena ir 3050 USD.
Dolce&Gabbana vienmēr ir slavējuši savu itāļu mantojumu, taču 2016. gadā viņi nolēma to pacelt jaunā līmenī. Par godu ‘’Made in Italy’’ (ražots Itālijā) mantojumam un viņu sadarbības ar itāļu zīmola Smeg rezultātā tapa tikai nedaudz vairāk kā 100, rokām apgleznotu, ledusskapju. Uz ledusskapjiem, kas pārtapa par mākslas darbiem, tika attēloti Sicīlijai un D&G zīmolam raksturīgie motīvi. Tos radīja sicīliešu mākslinieki, piešķirot autentisku vērtību katram no tiem. Tie, kaut gan to cena bija 36 000 mārciņas, kļuva ļoti iecienīti un tika izpārdoti salīdzinoši ātri.
Minimālistiskais zīmols vienmēr izcēlies ar savu vienkāršo dizainu un augsto kvalitāti. 2012. gadā zīmols nāca klajā ar, iespējams, šokējošu un absurdu preci. Soma Vasari izskatās gandrīz tieši tāpat kā parasts papīra maisiņš, kur veikalā iesaiņo preces (bezmaksas). Tas patiešām ir izgatavots no papīra. Galvenās atšķirības, ka papīrs ir ar īpašu pārklājumu, tam ir zīmola raksturīgā nošuve un, protams, pats galvenais - Jil Sander logotips. To varat iegādāties par 290 dolāriem. Bet, ja jūs satrauc, kas notiks ar dizaina somiņu lietus laikā, šim interesantajam aksesuāram ir arī nedaudz dārgāka versija no melnas ādas - 360 dolāri.
Alexander Wang ir pazīstams ar saviem laikmetīgajiem, ielu stila iedvesmotajiem modes dizainiem un spēju apvienot greznību ar nepiespiestu, savdabīgu stilu. Kā daļu no savas limited edition (ierobežota daudzuma) kapsulas kolekcijas, viņš izveidoja rotaļu lācīšus savā stilā — lācīši izgatavoti no melnas ādas, kas ir viens no viņa zīmola raksturīgākajiem materiāliem. Cena arī bija ļoti atbilstoša zīmolam, sasniedzot 225 dolārus.
Viena no absurdākajām lietām šajā sarakstā. Prada laida klajā šo papīra/naudas saspraudi par 185 dolāriem, kas izgatavota no sudraba un uz kuras ir uzdrukāts klasiskais Prada zīmola nosaukums. Šā priekšmeta parādīšanās izsauca interneta vētru, cilvēki ņirgājās par absurdo saspraudi un tās nejēdzīgi augsto cenu. Par spīti tam visam, saspraude nonāca veikalos un luksusa preču entuziasti to patiešām labprāt iegādājās.
Raf Simons, būdams izcils dizainers, pārsteidza modes pasauli ar negaidītu dizaina elementu. Skočs pieejams divās krāsās - melnā un baltā un uz tā ir dažādi saukļi koši sarkanā krāsā. Taču ir viens bet. Šo līmlenti pirmo reizi izmantoja modeļi 2017. gada rudens/ziemas kolekcijas skatē - tā tika izmantota jostas vietā virs mēteļiem un žaketēm.
Vai nav izdevīgs pirkums? Līmlente par 200 dolāriem, un tā noderēs gan kā mājsaimniecības priekšmets, gan kā modes aksesuārs.
Kad kļūsti par jauno māmiņu, tavs ikdienas aksesuārs pārvēršas no skaistas mazas somiņas -par bērnu ratiņiem. Fendi centušies atrisināt šo ‘’problēmu’’- bērnu ratiņi ar retro Fendi logotipa apdruku. Un - ir iespēja pieskaņoties saviem ratiņiem, kad dodaties pastaigā. Šo vintāžas stila bērnu ratiņu cena ir 12 500 dolāri.
Gucci kaķacs formas saulesbrilles - apgrieztas kājām gaisā. Pilnīgi noteikti aksesuārs, kas liks atskatīties. To cena - 755 dolāri.
Kā jums patiktu KFC vistas spārniņi uz jūsu apaviem? Diezgan briesmīgi, vai ne? KFC un Crocs sadarbības rezultātā izveidotie Crocs Bucket Clog ierobežota daudzuma apavi, kas ir ar KFC raksturīgo vistiņu apdruku. Šis nereālais apavu pāris izmaksā apmēram 60 dolārus.
Lielas un smagas lateksa bikses balona formā. Bikses, ar kurām būtu patiešām jāpatrenējas pastaigāt. Daudzsološais dizainers Harikrishnan prezentēja neierastu kolekciju ar pārspīlētiem 3D siluetiem. Vai arī jums tās nedaudz atgādina Aladinu?