Elegantā pērļu kaklarota, kuru valkāja britu aktrise Odrija Hepbērna 1953. gada filmā “Romas brīvdienas ”, šomēnes izsolīs izsoļu namā Christie. Var paredzēt, ka juveliera Fūrsta radītā kaklarota maksās no apmēram 19 900 līdz 29 000 ASV dolāriem.
Odrija Hepbērna filmā “Romas brīvdienas” (1953) joprojām turpina apburt skatītājus. Viņas atveidotā princese Anna - jaunā karaliskā sieviete, kas dodas sevis izzināšanas ceļojumā uz “Mūžīgo pilsētu“ - Romu - viņai nopelnīja Kinoakadēmijas balvu kā labākajai aktrisei.
Filma ir izslavēta ne tikai ar savu moderno, ilglaicīgo stāstu, bet arī ar izsmalcināto tērpu un juvelierizstrādājumu dizainu, demonstrējot viņas varones pārvērtības no karaliskās bagātības uz bezrūpīgu eleganci. Filma tiek uzskatīta par vienu no romantiskākajām filmām kino vēsturē.
Filmas “Romas brīvdienas” rotaslietām piešķir izsmalcinātību un šarmu. Šie izstrādājumi ietver smalkas kaklarotas, elegantus auskarus, tiāras un matu aksesuārus, kas tika rūpīgi izvēlēti, lai uzlabotu Hepbērnas dabisko šarmu un graciozitāti.
Protams, aktrisei savas karjeras laikā bija daudzas ikoniskas rotaslietas, piemēram, viņas slavenā piecu rindu pērļu kaklarota filmas “Brokastis pie “Tifanija”” pirmajā ainā vai dimanta Cartier kaklarota kā diadēma filmas “Smieklīgā seja” afišā.
Hepbērna arī īstajā dzīvē mīlēja rotaslietas. Viņa bieži valkāja vienkāršas, vienšķiedras pērļu kaklarotas un pērļu auskarus, kas lieliski atspoguļuja viņas filozofiju, ka “elegance ir vienīgais skaistums, kas nekad neizgaist”.
Morics Fūrsts (Fürst) atvēra savu ateljē Turīnā, Itālijā, 1850. gados, kļūstot par Savojas galma galveno juvelieri. Viņa ģimene vēlāk atvēra veikalus Romā, Dženovā un Milānā, pēckara periodā nostiprinot “Fürst” kā dzimtas uzvārdu un arī kompānijas nosaukumu. Tā popularitātei pieaugot, juveliera uzņēmums sāka ar rokām izstrādāt pielāgotus dizainus labi atpazīstamiem klientiem un Holivudas zvaigznēm.
Tagad Christie ar prieku piedāvā ļoti smalko Fūrsta pērļu kaklarotu, ko Hepbērna valkāja filmā "Romas brīvdienas". Rota tiks piedāvāta gaidāmajā “Jewels Online: The Geneva Edit” izsolē no 3. līdz 16. novembrim.
Atvērts 1766. gadā, Christie ir pasaules vadošais mākslas un luksusa preču izsoļu bizness ar 46 atvērtiem birojiem visā Amerikā, Eiropā, Tuvajos Austrumos un Austrumāzijā, kā arī veikali Ņujorkā, Londonā, Honkongā, Parīzē un Ženēvā. Christie nepārspējamais speciālistu tīkls, kas ir slavens un uzticams ne tikai tiešsaistes izsolēs, bet arī privātajā pārdošanā, piedāvā klientiem globālu pakalpojumu klāstu, tostarp mākslas novērtēšanu, mākslas finansēšanu, starptautisku nekustamos īpašumus un pat izglītību.
Christie izsoles aptver vairāk nekā 80 mākslas un luksusa kategorijas, kuru cenas svārstās no 500 dolāriem līdz vairāk nekā 100 miljoniem ASV dolāru. Christie ir pārdevis 8 no 10 svarīgākajām viena īpašnieka kolekcijām vēsturē, sasniedzis pasaules rekorda cenu par mākslas darbu izsolē un pārvalda ieguldījumu fondu, lai atbalstītu novatoriskus jaunuzņēmumus mākslas tirgū. Christie ir arī apņēmies veicināt daudzveidīgu kultūras popularizēšanu visā pasaulē.
Izsole sākās 3.novembrī un notiek online režīmā, tāpēc nekas nav nokavēts! Katrai no mums ir iespēja kļūt par vienīgo Hepbērnas kaklarotas “mantinieci”. Un, ja dārglietu lādīte vietas pietiek, bez pieminētās rotas var iegādāties tādus retumus kā, piemēram, Van Cleef & Arpels, Cartier un Boucheron unikālās rotas no zelta tīrradņu kolekcijas.