© Publicitātes foto

Mētelis ir kā otrā āda, tāpēc tam ir ne tikai jāsilda, bet arī labi jāizskatās. Un šosezon savu uzvaras gājienu piesaka visu gammu brūnie toņi. Pasaulē populārie modes žurnāli šo rudens mēteļu toni nodēvējuši kā latte.

Publicitātes foto

Silti mājīgā latte tendence, kas gada sākumā pārņēma skaistuma industriju grima pasaulē, ir ienākusi arī apģērbu modē, iedvesmojot tādas slavenības kā Velsas princesi un Heiliju Bīberi valkāt tērpus, kas atbalsojas rīta kafijas siltajos aromātos. Lūk, Holivudas aktrise Dženifera Lorensa, kuras jaunākais tērps ir līdzvērtīgs svaigi pagatavotai kafijas tasei.

Publicitātes foto

Latte ģērbšanās tendence ieņēma centrālo vietu 2023. gada pavasara modes šovu sezonā Ņujorkā, Londonā, Milānā un Parīzē. Vadošie zīmoli, kā Ferragamo, Hermès, Loewe, Saint Laurent, Tom Ford to iekļāva savās skatēs. Beidzot arī pelēkbrūno toņu karalis Max Mara var savus apģērbus oficiāli nosaukt par sezonas hītu.

Piedāvājumi no dizaineru skatēm līdz klasiskai Max Mara un masu tirgum

Publicitātes foto

Ideālā variantā nopirkt mēteli ir to uzmērot, tomēr, dzīvojot mūsu realitātē, tas sašaurina izvēli. Protams, lieliski iederas radošums un spēja pārveidot no jau lietota - jaunā. Man jāatzīst, ka kopš covid laikiem nevienu mēteli neesmu pirkusi veikalā. Tāpēc pēc pieredzes varu teikt - pirkt internetā ir ērti un droši, jo, ja kas neder vai nepatīk, vienmēr var atgriezt atpakaļ. Piedāvāju izvēlei dažādu dizaineru un cenu kategorijas mēteļus.

Publicitātes foto

Sāksim ar jau pieminēto Dženiferu Lorensu. Viņas latte starpsezonas mētelis ir no aktrises iecienītā nišas zīmola The Row. Tas ir vidēja garuma vienrindas mētelis no vilnas ar noapaļotu plecu siluetu, izšūtiem pogcaurumiem un sānu kabatām. Piegriezums ir brīvi krītošs, bez jostas. Tas komplimentēs dažādu auguma nēsātājām.

Publicitātes foto

Līdzīga griezumā mēteļus piedāvā H&M grupas premiuma klases zīmols COS, itāļu Zara un Mango. Cenas - no The Row (6000 euro), COS (290 euro), Zara (150 euro) un Mango (220 euro). Max Mara klasiskie mēteļi, kuru cenu diapazons ir no 500 līdz 2500 euro (vismaz tiem, ko piedāvā Latvijas veikalos), ir arī šie klasiskie oversize mēteļi, tomēr tiem komplektā nāk josta. Protams, to var nelikt, šādi koptēlu veidojot sezonai atbilstošāku. Tāpat lieliski piedāvājumi ir Prada (6000 euro) un Tom Ford (5900 euro) kolekcijās.

Interneta veikali

Publicitātes foto

Latte krāsas (vai ņemot vērā pantoņa nosaukuma TAUBE) oversize mēteli internetā var brīvi nopirkt. Un risks ir krietni mazāks, ja pieņemams ir princips - jo lielāks, jo labāks, kas atbilst šīs sezonas kaprīzēm.

Plusi pirkumiem populārākajos interneta veikalos:

  • Laba zīmola mētelim cena būs zemāka nekā veikalā pirktam.
  • Nav nogurdinoša staigāšana pa veikaliem.
  • Daudzi zīmoli vienuviet.

Publicitātes foto

Mīnusi pirkumiem populārākajos interneta veikalos:

  • Kaut arī pie katras preces ir izmēru parametri un tabulas, tomēr, ja pērkat sev svešu zīmolu, pastāv risks, ka mētelis var nederēt.
  • Dažkārt krāsa interneta veikalā atšķiras no krāsas dabā.

Tomēr mūsu gadījumā, kad mētelis ir brīvi krītošs un kafijas tonī, nošaut greizi būs pagrūti. Un vienmēr pastāv iespēja bezmaksas preces atgriešanai.

Ne tikai oversize

Publicitātes foto

Lai arī oversize mēteļi ir modes tendence, neizpaliek arī klasika, kas nekad neiziet no modes. Varbūt šogad tā būs ar platāku plecu līniju un kādu atsvaidzinošu akcentu - piedurknes atloki vai kabatas no cita materiāla vai krāsas. Tāpat maigi brūnais mētelis var būt ar rūtīm.

Publicitātes foto

Un vilnas vietā āda. Tāpat klasiskā angļu stilā apkaklīte var būt lielisks akcents mēteļa siluetā. Un, ja latte un pārējie kafijas toņi nav jūsu gaumē, tad, piemēram, drosmīgi sarkanais būs efektīva un mūsdienīga izvēle. Viva magenta!

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Uzdod sev interesējošo jautājumu NRA Dzīvesstila ekspertiem, sūtot to uz e-pastu: dzivesstils@nra.lv