Vēl nesen šķita, ka amerikāņu aktiera Džonija Depa karjera ir apkaunojoši noslēgusies. Pēc skaļas tiesas prāvas, kurā aktiera bijusī dzīvesbiedre Ambera Hērda apsūdzēja cietsirdībā un vardarbībā, Depu pārtrauca filmēt kino un izsvītroja no visiem slavenību sarakstiem. Un, pat neskatoties uz to, ka Deps tiesā uzvarēja, viņš turpināja dzīvot cancel culture ēnā.
Un pēkšņi viss mainījās. Savā 60 gadu jubilejā (aktieris to atzīmēs 9. jūnijā) Džonijs Deps ieradīsies kā uzvarētājs.
Vakar ar filmu Jeanne du Barry ar Džonija Depa piedalīšanos tika atklāts 76. Kannu kinofestivāls. Filmai tika sarīkotas 7 minūšu ovācijas. Deps to vēroja zālē ar asarām acīs - droši vien tas bija viens no lielākajiem brīžiem viņa karjerā. Pēdējo reizi viņš bijis Kannās 2011. gadā ar ceturtajiem Karību jūras pirātiem.
Filma Jeanne du Barry stāsta par Luija XV favorīti Žannu du Beriju, vienkāršas izcelsmes sievieti, kura spējusi uzkāpt pa sociālajām kāpnēm un veidot karjeru karaļa galmā. Scenāriste, režisore un galvenās lomas atveidotāja ir Maivena Lebesko, sieviete, kurai Francijā ir feministes un dumpinieces reputācija. Viņa nebaidījās uzaicināt uz savu filmu aktieri, no kura visas pārējās studijas atteicās. Džonijs Deps filmā atveidoja galveno vīriešu lomu - Luiju XV. Turklāt pirmo reizi karjerā viņš spēlēja franču valodā.
Taču tās nav visas patīkamās (Džonijam Depam) ziņas. Nesen viņš parakstījis pasaules vēsturē lielāko līgumu par vīriešu aromāta Dior Sauvage reklamēšanu 20 miljonu ASV dolāru vērtībā. Neviens agrāk nevarēja nopelnīt tik daudz naudas ar smaržu reklāmām. Roberts Patisons no Dior Homme saņēmis 12 miljonus $, Breds Pits no Chanel No5 - 7 miljonus $.
Ar firmu Dior Deps sadarbojas jau sen. Viņš kļuva par Sauvage aromāta seju 2015. gadā. Skandāla laikā, kad daudzi zīmoli atteicās no aktiera pakalpojumiem, Dior bija lojali un nevēlējās no viņa šķirties. (Starp citu kompānija L' Oreal tieši tāpat nešķīrās no Amberas Hērdas).
Interesanti, ka Depa tiesāšanas laikā Dior Sauvage pārdošanas apjomi nevis kritās, bet gluži otrādi - strauji pieauga. Šodien šis aromāts ir viens no galvenajiem pārdošanas hitiem. LVMH vadītājs Bernārs Arno sacīja, ka pārsteidzošos aromāta panākumus “noteica Džonija Depa tēls”. Cilvēki viņu mīl.
Savas atcelšanas laikā Džonijs Deps nesēdēja dīkā. Viņš piedalījās Riannas zīmola Savage X Fenty modes skatē, uzstājās ar rokkoncertiem, nopelnīja 5,4 miljonus dolāru par savu gleznu pārdošanu. Šogad viņš sāk veidot filmu par itāļu mākslinieku Amedeo Modiljani. Šajā projektā Deps būs režisors un producents.
Tikmēr plašāka publika gaida no viņa atgriešanos filmā Karību jūras pirāti. Un, lai gan Deps vairākkārt apgalvojis, ka ar Džeka Sperova tēlu viss ir pabeigts, kas to lai zina?