E-pasta paraksts, kas veicina labsajūtu un plāno darba laika robežas

© Foto: pixabay.com

Ja vēlaties, lai novērtē darba un privātās dzīves līdzsvaru, apsveriet iespēju parakstīt savu e-pasta ar darba laika norādi. Attālinātais un jauktais darbs daudziem darbiniekiem ir izjaucis robežas starp darba laiku un ārpus darba laiku. Lai cīnītos pret to, pozitīvas tendences rāda, ka e-pasta ziņojumu parakstā ir norādīts darba laiks vai paziņots, ka adresāts var atbildēt tad, kad tas viņiem ir vispiemērotākais.

Kad esat redzējis labu labsajūtu veicinošu e-pasta parakstu, jūs varētu sev pateikt: "Man patīk šī paraksta līnija, vai es to varētu nozagt?"

Tā virtuālo asistentu biznesa “Not Your Average Girl Friday” dibinātāja Arianne Janga savā e-pasta parakstā raksta: “Es cienu robežas attiecībā uz personīgo laiku, aprūpi un atpūtu. Ja šis e-pasta ziņojums tiek saņemts, veicot kādu no šīm darbībām, lūdzu, sargājiet savu laiku un rakstiet atbildi, līdz atgriezīsities darbā vai pie datora.

Nevienam nevajadzētu justies pieslēgtam pie savas iesūtnes; nekas nav tik nopietns, un mēs visi varētu izmantot daudz mazāk satraukuma par e-pasta ziņojumiem.

Piemēram, ārštata rakstniece Meg St-Esprit, jau iepriekš informē cilvēkus, ka noteiktā laikā viņa var reaģēt lēni. Pēc tam, kad klients nosūtīja īsu e-pasta ziņojumu par St-Esprit laikus neatbild, šī aizņemtā četru bērnu mamma savam parakstam pievienoja atrunu: “Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūnija, jūlija un augusta laikā man būs lēnāka atbilde uz e-pastu saistībā ar valsts nespēju nodrošināt pieņemamu bērnu aprūpi strādājošām mātēm.”

Foto: Pexels.com

Sākumā St-Esprit prātoja, vai paraksts varētu būt īsāks, bet tad cilvēki sāka uz to atbildēt un teikt, ka viņiem tas patīk. Kad viņa tvītoja par savu parakstu, tvīts kļuva plaši izplatīts.

“Es saņēmu dažas atsauksmes par savu sākotnējo versiju un šovasar to rediģēju,” sacīja St-Esprits, kura galvenokārt raksta par bērnu audzināšanu.

"Es nomainīju" mātes" pret vecākiem, jo, lai gan bērnu aprūpes krīze galvenokārt ietekmē mātes, tā ietekmē ģimenes kopumā," viņa teica. "Es arī mainīju "nespēju" uz "atteikšanos", jo man šķiet, ka šobrīd viņi zina, kas viņiem jādara, bet neviens no varas esošajiem to vēl nedara."

Vai tas ir palīdzējis St-Esprit saglabāt robežas viņas darba dzīvē?

Foto: Pexels.com

"Nu, cilvēki joprojām sūta viltīgus e-pasta ziņojumus vai baksta man mazāk nekā 24 stundas vēlāk par jautājumiem, kas nav steidzami. Es nevaru tos mainīt," viņa teica. "Bet es šobrīd strādāju pie tā, lai mainītu savu" vienmēr pieejamo" domāšanas veidu."

Lai gan šī tendence joprojām ir biežāk sastopama radošajās jomās nekā citās, eksperti, ar kuriem es runāju, sacīja Kenijs Domingess, Bay Equity HR izpilddirektors un dibinātājs, un uzskata, ka šie paraksti varētu mainīt darbinieku veselīga līdzsvara saglabāšanu starp darbu un personīgo laiku.

Darbalaika norādīšana e-pasta parakstā “nosaka skaidras cerības uzreiz. Tas norāda cilvēkiem, kad viņi var sagaidīt atbildes, kas ir ļoti noderīgi, plānojot savus uzdevumus, ”viņa teica. "Jūs zināt, kad ar kādu sazināties, un viņi var labāk pārvaldīt savu dienu un koncentrēties, nevis pastāvīgi pārbaudot iesūtni."

Kad visiem ir skaidrs, komunikācija plūst daudz labāk

Foto: pixabay.com

Dženifera Borda, Ņūhempšīras Universitātes komunikācijas profesore, kuras pētījumi par darba un privātās dzīves līdzsvaru un strādājošām mātēm nav pārsteigti par labklājību veicinošo parakstu pieaugumu. Borda uzskata, ka Z paaudzes darbinieki atstāj savu zīmi darba vietas kultūrā, sākot ar skaidru cerību definēšanu attiecībā uz darba un privātās dzīves līdzsvaru.

"Turklāt es domāju, ka pāreja uz attālināto darbu, hibrīddarbu un elastīgākiem pasākumiem 2020. un 2021. gadā radīja darbiniekiem iespēju padomāt par to, kādi darba apstākļi ir jēgpilni viņu pašu dzīvē," sacīja Borda. Apzinoties, cik ļoti “darba un dzīves” vienādojuma daļa “darbs” var izliekties, daži cilvēki sāk veidot stingrākas robežas starp savu darbu un personīgo dzīvi, sacīja Borda.

Šo robežu noteikšana ne tikai palīdz jums labāk pārvaldīt savu dienu, bet arī ir pozitīvs piemērs kolēģiem par personīgā laika novērtēšanu, sacīja Kenijs Domingess, Bay Equity HR izpilddirektors un dibinātājs.

Šo robežu noteikšana ne tikai palīdz labāk pārvaldīt savu dienu, bet arī nosaka pozitīvismu. Šis ir piemērs kolēģiem par personīgā laika novērtēšanu, sacīja Kenijs Domingess. Protams, pievienot vienu vai divus teikumus par savu darba laiku vai to, kad kāds var sagaidīt atbildi, ir daudz vieglāk izdarāms, ja esat ārštata darbinieks, maza uzņēmuma īpašnieks vai citādi pašnodarbināta persona.

Vai vēlaties saviem darba e-pastiem izmantot vairāk labsajūtai domātu parakstu? Zemāk mūsu eksperti piedāvā dažus padomus, kā izveidot savu projektu.

Vispirms izlasiet par sava darba korporatīvo kultūru

Foto: Pexels.com

Ja vēlaties pārbaudīt savas darba vietas attieksmi un tās mārketinga un zīmola politiku, pirms pievienojat kaut ko, uzziniet, vai tas atbilst darba vietas normai. Vai jūsu uzņēmuma rokasgrāmatas daļa “misija, vīzija un vērtības” atkārtoti uzsver, cik svarīgs jūsu darba vietā ir darba un privātās dzīves līdzsvars, iespējams, būs labi, ja e-parakstā pievienosiet labsajūtas līniju.

Keita Zipaja, Purdjū universitātes Miča Daniela Biznesa skolas vadības docente, uzskata, ka labākais veids, kā noteikt, vai jūsu paraksts atbilst jūsu uzņēmuma kultūrai, ir novērot un runāt ar citiem. "Jūs pat varētu sadarboties ar dažiem uzticamiem kolēģiem, lai kopīgi izstrādātu un precizētu savus parakstus," viņa teica.

Personālvadības eksperts Domingess uzskata, ka parasti ir droši norādīt savu standarta darba laiku un, iespējams, vēlamo laiku tālruņa zvaniem vai steidzamiem kontaktiem. Ir svarīgi, lai jūsu labsajūtas līnijā būtu skaidri norādīts, ko vēlaties, lai citi zinātu, nevis to, ko vēlaties, lai viņi dara.

Iekļaujiet lietas, kas jums ir svarīgas

Foto: pixabay.com

Ja nevēlaties, lai šis paraksta papildinājums būtu pārāk garš, tad, lai to panāktu, izvēlieties īsu, vienkāršu vienu teikumu, kas izceļ to, kas jums ir vissvarīgākais. Tas varētu nozīmēt, ka norādāt savu darba laiku, vai arī pateikt to, kad saņēmējs var sagaidīt atbildi.

Ir svarīgi, lai jūsu labsajūtas līnijā būtu skaidri norādīts, ko jūs vēlaties, lai citi zinātu, nevis to, ko jūs vēlaties, lai viņi darītu: “Galvenais ir paziņot savas robežas informatīvā, nevis direktīvā veidā,” vietnei HuffPost sacīja eksperti. Piemēram, informējiet cilvēkus par to, kad esat tiešsaistē, vienkārši ierakstot: “Mans darba laiks ir no 8:00 līdz 16:00.”

Tas ir paziņojums, kas nosaka skaidras cerības par to, kad esat pieejams, nenorādot, ka citiem vajadzētu pielāgot savu uzvedību vai cerības no jums.

Nejūtieties vainīgs par labsajūtas līnijas iekļaušanu

Foto: pixabay.com

Šo robežu noteikšana ne tikai palīdz labāk pārvaldīt savu dienu, bet arī rāda pozitīvu piemēru kolēģiem par personīgā laika novērtēšanu, sacīja Domingess. "Tas viss ir par darba dzīves atvieglošanu visiem iesaistītajiem," viņš teica. Jūs, iespējams, esat viens no pirmajiem, kas savā parakstā iekļāvis labsajūtas līniju, taču, ņemot vērā virzienu, kādā biroja darba kultūra virzās šajos pēcpandēmijas gados, jūs, iespējams, nebūsiet pēdējais.

"Šī ir veselīga maiņa, ko izvēlas darīt arvien vairāk cilvēku," sacīja Jangs. “Žēl, ka pašlaik mēs atrodamies laikā, kad šādu ziņojumu pievienošana ir pat nepieciešama. Nevienam nevajadzētu justies pieslēgtam pie savas iesūtnes; nekas nav tik nopietns, un mēs visi varētu izmantot daudz mazāk satraukuma par e-pasta ziņojumiem.”

Atceries, kas notika...?