Trešo reizi pēc kārtas par Baltijas labāko komunikācijas aģentūru tiek atzīta pašmāju aģentūra “Deep White”

© Publicitātes foto

Baltijas lielākā komunikācijas nozares konkursa “Mi:t&Links. Baltic Communication Awards” apbalvošanas ceremonija norisinājās 19. Aprīlī, kur “Grand Prix” un Baltijas gada aģentūras titulu trešo reizi pēc kārtas ieguva komunikācijas aģentūra “Deep White”.

Septiņās konkursa kategorijās “Deep White” ieguva deviņas balvas.

“Grand Prix” ieguvušās aģentūras “Deep White” biznesa attīstības direktore Laura Zvejniece atzīst, ka uzvara ir augsts darba novērtējums. “Tas nerodas pats no sevis - tas ir smags darbs, atbildība un spēja sadarboties ar katru projektā iesaistīto. Bet pats galvenais - tas ir “Deep White” kā lieliskas, jaudīgas un aizrautīgas komandas darbs,” uzskata L. Zvejniece.

Kopumā komunikācijas aģentūras “Deep White” īstenotās kampaņas saņēma 11 nominācijas deviņās kategorijās.

Augstākās pakāpes apbalvojumu “Deep White” ieguva sešās kategorijās - “Korporatīvā sociālā atbildība un ilgtspēja”, “Pasākumu PR”, “Stāstu veidošana”, “Bez budžeta”, “Problēmu un krīzes vadība” un “Starptautiskā komunikācija”. Balvas saņēma tādi projekti kā ziedojumu vākšanas platforma Ukrainas atbalstam “Stopify”, kampaņa “Iekāp otra kurpēs” un Vislatvijas pasākums “Dažādo kurpju diena”, jauniešu finanšu pratības kampaņa “Naudas diena” un krīzes komunikācijas kampaņa “Vērtēšana, kas izceļ vērtīgāko”.

Publicitātes foto

Otro vietu aģentūra ieguva kategorijā “Pasākumu PR” ar jauniešu finanšu pratības kampaņu “Naudas diena”. Savukārt trešo vietu “Deep White” ieguva kategorijā “Sponsorēšana” par darbu pie Dziesmu un deju svētku atbalsta kampaņas “Mazi mirkļi - lieli svētki”.

Visaugstāk novērtētie projekti īstenoti tādiem pašmāju uzņēmumiem un valsts institūcijām kā Labklājības ministrija, Valsts izglītības un satura centrs, “Swedbank” un “Stopify”. Kampaņu realizēšanā iesaistījušās arī aģentūras “MIXD Group”, “CUBE” un “Dingo&Schwarz”.

Publicitātes foto

Šogad konkursā kopumā tika pieteikts rekordliels kampaņu skaits - 231 kampaņa 20 kategorijās. Darbus iesniedza gan uzņēmumi un valsts un nevalstiskā sektora institūcijas, gan aģentūras.

Kampaņas vērtēja 20 žūrijas locekļi no Latvijas, Igaunijas, Lietuvas, Vācijas, Apvienotās Karalistes un Zviedrijas. Žūrijas locekļi pārstāv valsts pārvaldi, mācībspēkus, radošās industrijas, komercsektoru un nevalstiskās organizācijas.

Konkursam bija divas kārtas - pirmajā žūrija izvērtēja visus iesniegtos darbus un izvirzīja katras kategorijas finālistus, kuri otrajā kārtā prezentēja savas kampaņas.

Īpašu uzmanību konkursa dalībnieku vidū izpelnījās četras kategorijas, kurās tika saņemts visvairāk pieteikumu - “Integrētā komunikācija”, “Publiskā sektora kampaņas”, “Vizuālā komunikācija” un “Stāstu veidošana”.

Konkurss “Mi:t&Links Baltic Communication Award 2023” ir Baltijas komunikācijas nozares gada galvenais notikums un ar šādu nosaukumu norisinās devīto gadu. Savukārt pats konkurss notiek kopš 2005. gada. Tā galvenais mērķis ir dot iespēju komunikācijas industrijas pārstāvjiem parādīt iepriekšējā gada veiksmīgākos darbus, mācīties un smelties iedvesmu no citiem, kā arī godalgot labākos projektus un kampaņas.

Dzīvesstils

Pareiza apģērba izvēle ir ļoti svarīga komforta nodrošināšanai garos ceļojumos, tomēr, kā raksta izdevums “Express”, aviācijas eksperte Kristīna Negroni brīdinājusi ceļotājus, ka viens no populārākajiem un ērtākajiem apģērba gabaliem lidošanai lidmašīnā var novest pie nopietnām traumām.

Svarīgākais