TV sejas Kristīnes Stakenas 5 labsajūtas noslēpumi

© Foto: Linda Lauva

Kristīnes labsajūta, tāpat kā vells slēpjas sīkumos un vispārzināmajās patiesībās - miegs, dienasgrāmata, sports un lasīšana …

Foto no personiskā albuma

1.Labs miegs, protams, pirmām kārtām! Es daudz arī rakstu - gan dienasgrāmatu, gan dienu plānus savā bullet journal, arī grūtniecības procesu un pārdomas labprāt dokumentēju.

Foto no personiskā albuma

Rakstīšana palīdz man saglabāt līdzsvaru, palīdz pieskatīt domas un sabalansēt emocijas, kā arī atzoomoties no tā, kas notiek, un formulēt savas sajūtas, ļauj būt klātesošai sev un saviem tuvajiem.

Foto no personiskā albuma

2.Pašas gatavoti veselīgi un sezonāli ēdieni, kurus baudīt nesteidzoties vai kopā ar kādu. Man ļoti patīk gatavot arī citiem.

Foto no personiskā albuma

Mīlu gatavot zupas, otros ēdienus, saldos, pēdējā laikā visgaidītākā un mīļākā ēdienreize ir brokastis.

Foto: Linda Lauva

3.Noteikti sports un vingrošana, tagad tā ir joga un grūtnieču vingrošana un ūdens aerobika grūtniecēm, kustība, kā zināms uzlabo dzīvi gan mentāli, gan fiziski.

Foto no personiskā albuma

4.Garas pastaigas dabā - mežā, jūrā un to piedzīvošana gan vienai, gan ar ģimeni, draugiem, draudzenēm.

Foto: Vika Anisko

5.Grāmatas, podkāsti un mācības. Lasu un klausos diezgan daudz grāmatu. Patīk gan mūsu pašu autori, gan biogrāfijas, tagad manas intereses grozās ap izmaiņām manā dzīvē, cenšos daudz ko izzināt un, cik nu varu, izglītoties. Pēdējos trīs mēnešus intensīvajos kursos apgūstu arī spāņu valodu - tā man ļoti patīk un sāk arī padoties. Vēlos pievienot šo valodu ar visu diplomu pārējām - angļu, krievu un franču valodai.

Foto no personiskā albuma

Dzīvesstils

“Pētījumi liecina, ka indivīdiem, kuri ievēro bezglutēnu diētu, organismā bieži ir zems noteiktu vitamīnu līmenis, jo bezglutēnu miltu maisījumos un konditorejas izstrādājumos ir mazāk šķiedrvielu, dzelzs, B vitamīnu, cinka, magnija un kalcija nekā glutēnu saturošajos pārtikas produktos,” raksta extension.usu.edu.