© Publicitātes foto

Produktu viltojumi ir ļoti dažādi. No briesmīgajām Adibas un Guggi kopijām līdz kopijām, kuras atšķirt no oriģināla ir ļoti sarežģīti pat lietpratējam un luksusa pasaules pazinējam.

Viltojumu tirgus visā pasaulē katru gadu tikai pieaug. Pateicoties sociālajiem tīkliem, gandrīz jebkuras luksusa preces viltojuma iegāde ir kļuvusi vienkāršāka un ērtāka nekā jebkad agrāk.

Līdz ar to viltoto un pirātisko preču tirgus vērtība šogad ir pieaugusi līdz 3 triljoniem dolāru, kas ir trīs reizes vairāk nekā 2013. gadā.

Luksusa lietas vienmēr ir bijis sinonīms statusam, ko daudzi cilvēki vēlas iegūt.

Kopiju tirgus aug, jo paši luksusa zīmoli pastāvīgi paaugstina savu produktu cenas. Tāpēc arvien vairāk cilvēki pērk tieši kopijas, lai ietaupītu naudu.

Zīmoli iegulda lielus līdzekļus autentifikācijas tehnoloģijā, taču līdz šim neviens nav spējis apturēt viltojumu vilni.

Vācot informāciju rakstam, es atradu Telegram kanālu, kurā vairumā pārdod viltotas luksusa somas. Vairumtirdzniecības cenas sākas no 10 USD par somiņu. Ja vēlaties, lai soma būtu ar kastīti un čeku (domājams) no oficiālā veikala, jums būs jāmaksā papildus 3 USD. Tāpēc jums vajadzētu uzticēties tikai oficiālajiem veikaliem un uzticamiem pārdevējiem, jo šobrīd tiek viltota ne tikai pati lieta, bet arī kastes un pat čeki.

Tāpēc šodien es jums pastāstīšu par TOP luksusa zīmoliem, kas visbiežāk tiek viltoti:

1) Louis Vuitton zīmols ir kļuvis par pelnītu rekordistu visvairāk viltoto lietu anti-topā. It īpaši modeļi Neverfull, Speedy un Alma, kas ar savu atpazīstamo dizainu un modes nama firmas monogrammu piesaista viltus ražotājus.

Oriģināla cena: sākot no 1200€

Viltojuma cena: zemas kvalitātes viltojuma cena var būt no 50€-70€. Labas kopijas cena var sasniegt pat 200€-400€

Ar viltotām somām saskaras pat slavenības. 2008. gadā Viktorija Bekhema bija manīta ar viltotu Louis Vuitton soma. Zīmola radošais direktors tajā laikā bija Marks Džeikobs. Viņš kādās vakariņās pamanīja zvaigznes rokās viltojumu un nosūtīja viņai īstu tādas pašas somas modeli ar zīmīti "Mīļā, turi standartu!". Attaisnojoties, Viktorija steidza teikt, ka somu ieguvusi kā dāvanu no faniem.

2) Gucci zīmols arī ir viens no visvairāk viltotajiem zīmoliem pasaulē. Populārākās lietas, kas tiek viltotas, protams, ir lietas ar zīmola logotipu. Somas, jostas, šalles un maki. Viena no zīmola visvairāk viltotajām somām šobrīd ir Marmont modelis.

Oriģināla cena: no 2.470€

Viltojuma cena: svārstās no 50€-70€ un var sasniegt pat pusi no oriģināla cenas.

3) Chanel visvairāk kopētās lietas bija ne tikai somas (modeļi 2.55 un Boy), bet arī smaržas.

Viens no populārākajiem aromātiem - Chanel No.5 ir līderis arī viltojumu skaita ziņā: katra trešā pudele pasaulē no šī aromāta ir viltojums.

Oriģinālo smaržu cena ir sākot no 112€ par 50 ml

Viltojuma cena var būt no 15-20€ par 50-100 ml

4) Dārgi pulksteņi vienmēr ir uzskatīti par sava īpašnieka statusa un bagātības apliecinājumu. Nav brīnums, ka Rolex Oyster Perpetual ir kļuvis par visvairāk viltoto pulksteni pasaulē.

Oriģinālā pulksteņa cena būs sākot no 7000€-12000€

Viltojuma cena var būt no 50 € -100 €

5) Viltoto rotaslietu anti-topā Cartier zīmols ar Love rokassprādzi ir vadībā.

Rokassprādze ir ieguvusi mežonīgu popularitāti savas nozīmes dēļ - tā simbolizē mūžīgu mīlestību un ir piestiprināta pie rokas ar miniatūru skrūvgriezi (tas nāk komplektā ar katru rokassprādzi).

Saskaņā ar vienu no mītiem, sākotnēji tos varēja iegādāties tikai iemīlējušies pāri, kuriem bija jāapmainās ar savu aproču ‘’atslēgām’’ (tas ir - skrūvgriežiem!)

Rokassprādzes cena boutique veikalā: sākot no 4800€

Viltojuma cena var būt no 20€

6) Yeezy kedas. Yeezy eksperti ir pārliecināti, ka "9 no 10 cilvēkiem, kas staigā pa Losandželosu ikoniskajās kedas, valkā viltojumus."

Vēl nesen visvairāk viltotas bija tieši Yeezy kedas. Droši vien visi ir dzirdējuši par Adidas skandālu ar Kanje Vestu. Rasistisko izteikumu dēļ, Adidas pārtrauca sadarbību ar reperi. Tas nozīmē, ka Adidas pārtrauks Yeezy līnijas ražošanu, kas tika radīta sadarbībā ar Kanje.

Visticamāk, ka zīmols Nike, kas bija otrajā vietā viltojumu skaita ziņā, tādēļ drīzumā izlauzīsies vadībā.

Oriģinālo Nike kedu pāra cena sākas no vidēji 130€

Viltojuma cena ir sākot no 30€

7) Ugg

Unikālais komforts un spēja saglabāt siltumu vislielākajā salnā ļauj UGG zīmola produktiem pastāvīgi būt popularitātes virsotnē. Šogad, pēc tam, kad zīmola jaunos dizainus valkāja supermodeles un blogeri, Ugg atkal ir ļoti moderni apavi.

Cena klasiskajiem modeļiem - sākot no 150€

Viltojuma cena - no 30€

8) Louboutin

Augstpapēžu kurpes ar leģendārajām sarkanajām zolēm ir modes mīļotāju iekāres objekts jau daudzus gadus pēc kārtas. Sākotnējais gājiens ar zoles krāsojumu "ķīniešu sarkanā" krāsā padarīja tos par atpazīstamākajiem apaviem pasaulē. Christian Louboutin apavu popularitāte ir izraisījusi neticami daudz viltojumu parādīšanos.

Klasisko kurpju cena boutique veikalos - sākot no 645€

Viltojuma cena ir sākot no 50€

9) Ray Ban

Aviator un Wayfarer saulesbriļļu modeļi ir šī zīmola vizītkarte. Lielākā daļa šo briļļu ir viltojumi.

Oriģinālo briļļu cena - sākot no 130€

Viltojuma cena ir sākot no 30€

Uzdod sev interesējošo jautājumu NRA Dzīvesstila ekspertiem, sūtot to uz e-pastu: dzivesstils@nra.lv