5.nov 2009
"Es nesaprotu, kāpēc mēs esam tik nenormāli kreņķīgi būtībā par sīkumiem. Rokoties dziļāk, atklāju, ka tam ir liels sakars ar latviešu vidējo tēlu – kaut kā acīmredzot nejūtamies droši par savu pozīciju, vērtību, pašlepnumu, kā mūs uztver citi. Līdz ar to mēs saasināti reaģējam uz sīkumiem. Vai tas būtu viltus meteorīts, nevietā pasprucis joks no Jaunā viļņa skatuves par Sibīriju. Es domāju, ka nācija ir stipra tad, kad tai ir vismaz viens šovs televīzijā līdzīgi kā Naša Raša. Man šķiet, ka meteorīts ir aizskāris daudz plašāku tēmu, kas izriet ārpus reklāmas un ekonomikas," uzskata viens no vadošajiem reklāmas speciālistiem Ēriks Stendzenieks.