Sabiedrības aizvainojums par viltus meteorītu pazūd, kad runa par savu kabatu

© f64

Lai gan kompānijas TELE2 reklāmas kampaņa, kas ar viltus meteorīta akciju reklamēja jauno sarunu tarifu, izraisīja plašu sabiedrības nosodījumu, pagājušās nedēļas nogalē pie TELE2 ofisiem veidojās garas rindas, kas apliecina, ka krīzes apstākļos cilvēkiem vissvarīgākais tomēr ir ekonomiskais aprēķins.

Pagājušajās brīvdienās nra.lv novēroja, ka pie TELE2 ofisiem veidojās simtiem cilvēku garas rindas — gan tirdzniecības centrā „Alfa”, gan tirdzniecības centrā „Minska” un daudzviet citur TELE2 klienti bija gatavi gaidīt vairākas stundas, lai pieslēgtu jauno tarifu plānu Meteorīts, kas, kā sola kompānija, par mobilajiem sakariem ļauj maksāt tikai 4 latus mēnesī.

Kā nra.lv skaidroja TELE2 sabiedrisko attiecību vadītāja Vita Sirica, cilvēku atsaucība bijusi tiešām liela. Lai gan precīzs jaunā tarifu plāna lietotāju skaits vēl nav aprēķināts, uzņēmums bijis pat nedaudz pārsteigts par to, ka šī akcija guvusi tik plašu atsaucību.

Kā jau ziņots, līdz 29. novembra vakaram visos klientu apkalpošanas centros un pie dīleriem Tele2 piedāvāja iespēju pieteikties tarifu plānam "Meteorīts" ar četru latu mēneša maksu. Jaunais tarifu plāns "Meteorīts" ļauj privātpersonām runāt bez maksas ar visiem tīkliem Latvijā – iekļautas 1500 minūtes Tele2 tīklā un 500 minūtes citos tīklos, 10 MB datu pārraide un numura noteicējs.

Tiesa, režisors un reklāmas eksperts Uldis Cipsts, kurš pavisam nesen ierosināja TELE2 boikota akciju un izveidoja interneta mājas lapu „mele2”, šādus solījumus sauc par maldinošiem. Viņš uzskata, ka Meteorīta lietotājiem tik un tā mēnesī būšot jāmaksā ap 20 latiem vai pat vairāk, jo jaunais tarifu plāns nosaka dārgu maksu par īsziņu nosūtīšanu un dārgu sarunu minūtes maksu, ja pārsniegts noteiktais bezmaksas minūšu daudzums.

Sarunā ar nra.lv U. Cipsts uzsver, ka, lai arī viņa izveidotā mājas lapa „mele2” radīja plašu cilvēku interesi un daudzi tās apmeklētāji pauda sašutumu par TELE2 viltus meteorīta akciju, visi aizvainojumi aizmirstas, kad runa ir par paša kabatu. Tieši to apliecinot garās rindas pēc „Meteorīta” pieslēguma. „Neapšaubāmi, finansiālais izdevīgums ir ļoti vilinošs, taču šāda rīcība vairāk raksturīga jaunattīstības valstīm. It īpaši šobrīd, kad bezdarbs tuvojas 20%. Latvijas sabiedrībai trūkst ideoloģijas, vienīgā mūsu filozofija – izdevīgums par jebkuru cenu,” tā šo situāciju komentē U. Cipsts.

Svarīgākais