Aicina boikotēt un lauzt līgumus ar Tele2 [papildināts]

© mele2.lv

Šorīt darbu sākusi Tele2 boikota kustība, kurai izveidota arī sava interneta lapa — mele2.lv. Kustības organizators ir režisors un reklāmas eksperts Uldis Cipsts, kurš apgalvo, ka ar šo iniciatīvu nācis klajā privātā kārtā un vēlas panākt, lai sabiedrība beidzot apliecina savu nepatiku pret meļiem un ētikas normu pārkāpējiem.

U. Cipsts sarunā ar nra.lv atzina, ka viņš nekad nav bijis Tele2 klients un neņemas vērtēt šī mobilo sakaru operatora kvalitāti, taču boikota kustības pamatā ir vēlme „nokaunināt” uzņēmumu, kura nesenā „meteorīta akcija” bijusi klaji neētiska un aizvainojusi daudzus Latvijas iedzīvotājus.

U. Cipsts uzsver: „Pēc meteorīta akcijas, kura tika nežēlīgi kritizēta, tās pasūtītājs Tele2, bez nožēlas turpināja savu reklāmas kampaņu, ar savu attieksmi demonstrējot Latvijai tik raksturīgo formulu - mana nauda un karjera ir svarīgāka par ētikas normām un taisnīgu konkurenci. Vadot daudzas reklāmas kampaņas, esmu ievērojis, cik dziļa Latvijas cilvēkiem ir vērtību krīze, un cik vienkārši mēs piedodam saviem pāridarītājiem, tikai tādēļ, ka vēlamies identificēties ar viņu panākumiem. Šajā attieksmē slēpjas arī mūsu valsts un tautas visdziļākā krīze. Rietumu demokrātijas jau sen ir novērtējušas korporāciju ētiskas rīcības nozīmi un tur neviens nemēģina veidot meteorītu kampaņas. Jo tur mānīšanās netiek pieņemta un piedota. Es ticu tam, ka Latvijas sabiedrība var izdarīt milzu soli savas labklājības virzienā ar kādu mazu un tīkamu rīcību. Boikotēt Tele2, atteikties no līgumiem, tādā veidā parādot arī saviem politiķiem, ka laiks kad mūs varēja mānīt ir beidzies.”

U. Cipsts uzskata, ka viņa organizētajam boikotam būtu jābūt kā mācībai ne vien pašam Tele2, bet arī citiem Latvijas uzņēmumiem un arī politiķiem, kuriem beidzot jāsaprot, ka sabiedrībai nedrīkst brutāli melot. Akcijas rīkotājs vēlētos, lai cilvēku radikālā rīcība mainītu attieksmi pret sabiedrību un pierādītu, ka korporatīvās blēdības var izmaksāt dārgāk par godīgu biznesu.

„Aizvadītajās Pašvaldību vēlēšanās piedalījos Politiskās Savienības reklāmas kampaņas izveidē un jau toreiz ar nepatiku konstatēju, kādus ieročus savā darbā izmanto Ēriks Standzinieks, kurš veidoja kampaņu Aināram Šleseram. Man nav pieņemamas Ē. Stendzinieka darba metodes, kas pēc meteorīta akcijas kļuva vēl acīmredzamākas,” komentē U. Cipsts.

Pats Tele2 norāda - šis uzņēmums vienmēr esot meklē radošas pieejas un inovatīvus risinājumus pakalpojumu sniegšanā un komunikācijā. "Izstrādājot savas kampaņas, mēs sagaidām, ka būs arī atbildes reakcija. Diskusijas un sarunas par Tele2 jauno komunikācijas platformu un absolūti izdevīgāko piedāvājumu Latvijas tirgū – tarifu plānu Meteorīts, pierāda, ka Tele2 jaunā kampaņa un spēcīgais piedāvājums ir pamanīti. Pateicoties Meteorīta piedāvājumam, kas ļauj par fiksētu samaksu gandrīz neierobežotā apjomā runāt ar visu operatoru klientiem, nedēļas laikā interese par Tele2 tarifu plāniem ir gandrīz trīskāršojusies. Mūsu kampaņa „Būt varonim nemaksā neko” ir, acīmredzot, viena no spilgtākajām un pamanītākajām šī brīža kampaņām Latvijā, jo vairāki cilvēki cenšas to izmantot savos nolūkos. Un šis ir vēl viens piemērs tam, ka kāds grib to izmantot savas atpazīstamības būvēšanai. Līdzīgi gadījumi ir bijuši arī citās valstīs. Tā Lietuvā, piemēram, Tele2 aktīvās kampaņas ir mēģināts apstādināt no konkurentu puses," norāda Tele2 pārstāve Vita Sirica.

U. Cipsts uzsver, ka aicinājums boikotēt Tele2 ir viņa privātā inicaitīva un šim apgalvojumam pagaidām nav pamata neticēt. Taču taisnības labad ir jāatgādina, ka U. Cipsts ir reklāmas aģentūras "Avani" direktors, bet šī aģentūra vairākkārt ir sadarbojusies ar Sabiedrisko attiecību aģentūru "Baltijas Komunikāciju centrs”, kas, savukārt, savulaik ir strādājusi ar telekomunikāciju kompāniju LMT.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais