Pieprasījums pēc Tele2 sarunu tarifa "Meteorīts" sasniedz rekordu

Par samazinātu cenu piedāvājot klientiem jauno sarunu tarifu "Meteorīts", telekomunikāciju kompānija Tele2 uzstādījusi pārdošanas rekordus, divu dienu laikā sasniedzot ceturkšņa rādītājus.

Īstu ažiotāžu izraisījis Tele2 Trako brīvdienu piedāvājums, kas ļāva pieteikties tarifu plānam “Meteorīts” par ievērojami samazinātu abonēšanas maksu. Gan pie Tele2 klientu apkalpošanas centriem, gan pie dīleriem veidojās potenciālo klientu rindas, turklāt ievērojams skaits cilvēku pieteikšanos tarifu plānam „Meteorīts” veikuši internetā.

“Brīvdienās mūsu tarifu plāniem ir pieteikušies vismaz 70 reizes vairāk cilvēku nekā ikdienā. ”Meteorīts” ir kļuvis par pieprasītāko Tele2 tarifu plānu, jo cilvēki novērtē, ka par nelielu mēneša maksu zvanīt visu operatoru klientiem ir droši un izdevīgi. Akcijas rezultāti ir lielāki, nekā bijām plānojuši, tas ir jauns pārdošanas rekords,” stāsta Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis.

Tarifu plāns „Meteorīts” ļauj privātpersonām zvanīt bez maksas uz visiem tīkliem Latvijā – iekļautas 1500 minūtes Tele2 tīklā un 500 minūtes citos tīklos, 10 MB datu pārraide un numura noteicējs. Standartpiedāvājumā šī tarifu plāna abonēšanas maksa ir 9 lati mēnesī. Tikai 2 dienas – 28.un 29.novembrī – tas bija pieejams par 4 latiem mēnesī uz veselu gadu.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.