Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca

13.nov
Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) strauji tuvojas savai jubilejai, kura tiks atzīmēta 2026. gadā. Rūpnīca aktīvi darbojusies gan ekonomisko krīžu, gan citu kataklizmu laikos, tā regulāri maksā saviem darbiniekiem algas, valstij nodokļus, nodarbina vairāk nekā 500 darbinieku. Latvijas lepnums, smagās mašīnbūves uzņēmums, vairo savu klientu loku, dibina filiāles un modernizējas.
16.nov 2023
Centrālajā finanšu līgumu aģentūrā (CFLA), komentējot pašvaldības uzņēmuma “Daugavpils satiksme” jauno tramvaju iegādes projekta īstenošanu, žurnālistiem sacīja; “Tramvaju vagonu iegāde Daugavpilī norit, īstenojot Eiropas Savienības fondu projektu “Videi draudzīga un integrēta mobilitāte Daugavpilī”, ko virza SIA “Daugavpils satiksme”, vēsta gorod.lv
25.aug 2023
AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" pagājušajā gadā strādāja ar 58,956 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 33,9% vairāk nekā 2021.gadā, bet uzņēmuma peļņa pieauga par 62,4% un sasniedza 4,925 miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
18.okt 2022
"Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcā" (DLRR) ražotos tramvajus varētu pārdot mazākām pilsētām visā Eiropā un ieņemt nišu, ko iepriekš ieņēma Krievijā un Baltkrievijā ražoti tramvaji, intervijā aģentūrai LETA sacīja DLRR padomes priekšsēdētāja Anastasija Udalova.
28.nov 2016
Valsts nevar piešķirt AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" valdības garantijas bankas kredīta nodrošināšanai, taču Finanšu ministrija (FM) vēl tiksies ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai pārrunātu situāciju.
26.okt 2016
Valstij grūtā brīdī atbalstot vilcienu remontētāju AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca", tiks glābta Latvijas transporta mašīnbūves nozare, teikts kompānijas paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".
25.okt 2016
AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (DLRR) lūdz piešķirt valdības garantijas bankas kredīta nodrošināšanai, teikts uzņēmuma paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".
30.mai 2016
No šā gada marta no darba "Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīcā" (DLRR) atlaisti vairāk nekā 80 darbinieki, turklāt pastāv bažas, ka optimizācijas dēļ šajā uzņēmumā notiks strādājošo masveida atlaišana, vēsta Latvijas Radio. Kopumā uzņēmumā strādā vairāk nekā 500 cilvēku.