Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) pagājušajā gadā reģistrēja kārtējo meitasuzņēmumu – šoreiz Ungārijā. Tagad uzņēmums strauji paplašina savu klientu loku Baltijas valstīs, Ukrainā, Polijā, Ungārijā, Vācijā, Rumānijā, Bulgārijā, Azerbaidžānā, Gruzijā un pat Āfrikā.
Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) strauji tuvojas savai jubilejai, kura tiks atzīmēta 2026. gadā. Rūpnīca aktīvi darbojusies gan ekonomisko krīžu, gan citu kataklizmu laikos, tā regulāri maksā saviem darbiniekiem algas, valstij nodokļus, nodarbina vairāk nekā 500 darbinieku. Latvijas lepnums, smagās mašīnbūves uzņēmums, vairo savu klientu loku, dibina filiāles un modernizējas.
Centrālajā finanšu līgumu aģentūrā (CFLA), komentējot pašvaldības uzņēmuma “Daugavpils satiksme” jauno tramvaju iegādes projekta īstenošanu, žurnālistiem sacīja; “Tramvaju vagonu iegāde Daugavpilī norit, īstenojot Eiropas Savienības fondu projektu “Videi draudzīga un integrēta mobilitāte Daugavpilī”, ko virza SIA “Daugavpils satiksme”, vēsta gorod.lv
AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" pagājušajā gadā strādāja ar 58,956 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 33,9% vairāk nekā 2021.gadā, bet uzņēmuma peļņa pieauga par 62,4% un sasniedza 4,925 miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
"Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcā" (DLRR) ražotos tramvajus varētu pārdot mazākām pilsētām visā Eiropā un ieņemt nišu, ko iepriekš ieņēma Krievijā un Baltkrievijā ražoti tramvaji, intervijā aģentūrai LETA sacīja DLRR padomes priekšsēdētāja Anastasija Udalova.
Valsts nevar piešķirt AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" valdības garantijas bankas kredīta nodrošināšanai, taču Finanšu ministrija (FM) vēl tiksies ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai pārrunātu situāciju.
Valstij grūtā brīdī atbalstot vilcienu remontētāju AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca", tiks glābta Latvijas transporta mašīnbūves nozare, teikts kompānijas paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".
AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (DLRR) lūdz piešķirt valdības garantijas bankas kredīta nodrošināšanai, teikts uzņēmuma paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".
No šā gada marta no darba "Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīcā" (DLRR) atlaisti vairāk nekā 80 darbinieki, turklāt pastāv bažas, ka optimizācijas dēļ šajā uzņēmumā notiks strādājošo masveida atlaišana, vēsta Latvijas Radio. Kopumā uzņēmumā strādā vairāk nekā 500 cilvēku.