Cēsis

25.aug 2009
Rīt, plkst.16.25 Cēsīs, Pils laukumā Cēsu domubiedru grupa ar Flašmob aktivitāti paudīs savu atbalstu Cēsīm kā 2014. gada Eiropas kultūras galvaspilsētas titula cienīgai pretendentei.
22.mai 2009
Uz Cēsīm lielākā daļa brauc ar prieku, es tai skaitā,jo zinu – senā pilsēta būs mainījusies... protams, uz labo pusi.
22.mai 2009
Padomju laikos Cēsu vecpilsēta bija iekļauta vissavienības nozīmes kultūrvēstures pieminekļu statusā līdzās Rīgas un Kuldīgas vecpilsētām. Faktiski jau tas nekādus ievērojamus labumus pilsētai nedeva, tomēr ļāva pasargāt vienu otru objektu noiznīcināšanas, ko šodienas skatījumā mēs varam vērtēt kā ieguvumu.
22.mai 2009
Arhitekts – tā ir ļoti atbildīga profesija, jo jebkura ēka, pat šķūnītis un garāža, nemaz nerunājot par privātmājām un sabiedriskām celtnēm, kalpo gadu desmitiem un pat simtiem, un galvenokārt no arhitekta ir atkarīgs, kāda tā būs – kā tajā jutīsies cilvēks, kā tā iekļausies vidē, ko par to teiks tie, kuri tagad vēl nav dzimuši. Es pat teiktu: arhitekts – tā ir misija!
22.mai 2009
Var teikt, ka SIA Tīrības nams, kas 1997. gadā dibināts Cēsīs, ir viens no veļas mazgāšanas, ķīmiskās tīrīšanas un telpu uzkopšanas pakalpojumu biznesa pionieriem Latvijā. Ideja savulaik noskatīta Somijā un kopā ar šīs valsts partneriem pavisam ātri realizējusies Cēsīs.
22.mai 2009
Latvijas dārzeņu audzētāji spēj nodrošināt apmēram 50% no kopējā Latvijā pārdoto dārzeņu – gurķu un tomātu – apjoma. Tas nozīmē, ka vietējiem dārzkopjiem vēl ir iespējas augt un paplašināties.
22.mai 2009
Arti Rasmani lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju zina kā motobraucēju,pasaules čempionu, bet mazāk zina par citām viņa darbības sfērām:viņš ir arī uzņēmējs, ģimenes galva un sabiedriski aktīvs cilvēks. Neviena no šīm jomām viņam nav vienaldzīga.
22.mai 2009
Nu jau par leģendāru kļuvis teiciens «Tagad es vannā varu redzēt savas kājas», kuru dažādās sarunās izmanto gan ministri, gan ūdenssaimniecību vadītāji, gan dažādu pilsētu iedzīvotāji.
22.mai 2009
Siltumapgāde vienmēr ir bijusi sociāli jutīga sfēra un ierocis pašvaldību rokās.
22.mai 2009
Cēsu atpazīstamību veido vairāki faktori – unikālais Cēsu pils komplekss, Gaujas senleja, Cēsu basketbolisti, Cēsu mākslas festivāls.
22.mai 2009
Cēsnieki ir izglītoti un inteliģenti ļaudis, arī ambiciozi, jo laikā, kad valstī darba kārtībā ir jautājums par slimnīcu un gultu skaitu samazināšanu, ir sākuši izstrādāt stratēģisko attīstības koncepciju, kurā viens no pamatpostulātiem – saglabāt esošās daudzprofilu lokālās slimnīcas statusu un pakāpeniski paplašināties.
22.mai 2009
Maija beigās tiks noslēgts līgums starp Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru un Cēsu domi par kameras Cēsu filiāles izveidošanu ar mērķi meklēt ceļus Cēsu uzņēmējdarbības vides uzlabošanai, lai tā kļūtu par pievilcīgāko pilsētu un novadu uzņēmējdarbībai Latvijā. Pirmā diskusija ar uzņēmējiem un domes pārstāvjiem notiks jūnija pirmajās dienās.
22.mai 2009
Likumā par atkritumu apsaimniekošanu ir noteikts, ka pašvaldība ir atbildīga par atkritumu savākšanas un apsaimniekošanas organizēšanu.
22.mai 2009
Tirgum ir jābūt vietai, kur savu produkciju piedāvā zemnieki un mājražotāji, un rūpnieciski ražotiem produktiem un precēm tirgus piedāvātajā produkcijas klāstā pakāpeniski būtu jāsamazinās, uzskata SIA Cēsu tirgus valdes priekšsēdētājs Māris Bērziņš.
22.mai 2009
Hotel Tigra Cēsu pusē savu vietu viesnīcu un ēdināšanas biznesā pieteica pirms pieciem gadiem.
22.mai 2009
«Pēdējos pāris gadus Latvijas iedzīvotāji tērēja vairāk nekā pelnīja, tāpēc ekonomiskās krīzes laiks ir kā zināms pieturas punkts, lai iemācītos domāt mazliet citās kategorijās,» saka SEB bankas Cēsu filiāles un Vidzemes reģiona pārvaldnieks Aleksandrs Bimbirulis.
22.mai 2009
Nosaukums Laimes ligzda parasti piesaista potenciālo klientu uzmanību un uzliek personālam pienākumus ar savu darbu attaisnot šo nosaukumu.
22.mai 2009
Kad ziemā sāp kakls vai tuvojas gripa, visbiežāk sniedzamies pēc medus burciņas un ķiploku virtenes – dabiskajiem produktiem, kas dziedē jau gadsimtiem.
22.mai 2009
Zīmols Kolonna visbiežāk pazīstams ar skaistumkopšanas saloniem un kosmētikas un parfimērijas preču veikaliem.
22.mai 2009
Kompetence, elastība, pieredze un kvalitāte – šie raksturlielumi ir svarīgi ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas kļūt par nopietnu spēlētāju kādas nozares tirgū.