Pēdējās nedēļas laikā esmu saņēmusi trīs ielūgumus svinēt vasaru. Viens ir vasaras balto nakšu pikniks pludmalē. Draugi ielūgumā norādījuši, ka ierašanās ir saulrietā un ka ballīte ilgs līdz saules ausmai. Otrā ir tepat pilsētas centrā, kur draugi savas mājas pagalmā rīko tādu kā “Mirušo dzejnieku kokteiļu party”.
Kas piestāv siltajam laikam? Numur viens – gaišas krāsas, numur divi – vieglums it visā, numur trīs – omulība, kas sajaukta ar ārpilsētas šarmu, jeb tā ir rafija, kam piemīt dabiskas šķiedras smalkums.
“Soma, kura ir izturējusi laika pārbaudi, sasniegusi kulta statusu un vienmēr ir topā!” Tāds varētu būt vadmotīvs, pēc kura ikdienā izvēlēties savu rokassomiņu.
Mode ir izturējusi karus un finanšu krīzes. Tā ir gan konceptuāla, gan funkcionāla. Tā ir kā svārsts, kas ik pa laikam iemet mūs pagātnē, tad ar jaudu mūs atgriež šodienā un caur pieredzēto rada vīziju par nākotni. Modei ir savs stāsts.
Domājot par mājas renovāciju vai dzīvokļa remontu, galvenā uzmanība tiek pievērsta tādām koplietošanas zonām, kā dzīvojamās istabas vai virtuvee. Tikmēr guļamistaba bieži vien paliek “pēc tam”.
Vai atceraties pēdējo reizi, kad satikāt kādu, kas jums šķita pievilcīgs? Iespējams, stostījāties, svīda plaukstas, pateicāt kaut ko neticami asprātīgu vai pat paklupāt? Labi, es sabiezinu krāsas un zīmēju klišejisku uzvedību. Un tomēr jūsu sirds pukstēja krūtīs straujāk.
Aizejošais gads mums ir parādījis, ka iedvesma ideālam grimam ir meklējama... dzērienos. No espreso un latte kosmētikas līdz zemeņu piena nagiem un cherry cola lūpām.
Katrai filmai ir savs skatītājs. Un to, ka Latvijā mīl kino, apliecina pilnie kinoteātri un izcilu filmu ilglaicīga būšana repertuārā. Tas, ka daudzas filmas nenonāk uz lielajiem ekrāniem, jāpateicas dažām lieliem straumēšanas servisiem.
Darba ballītes vieno kolēģus un nostiprina kopības sajūtu, izmantojot plānoto pasākumu. Tajās nav Hallmark filmu tēmu vai brīvdienu literatūras scenārija, taču tās veido labvēlīgu augsni fantastikai citādai kopā būšanai ar cilvēkiem, ar kuriem pavadām laiku dažkārt vairāk laika nekā ar ģimeni.
Visi kaķu saimnieki zina, kad Ziemassvētku laikā mājās ir pienācis laiks rotājumiem un gaismām, tad galvenā atrakcija kaķim ir eglīte. Kaķiem patīk augi un koki, tādi, kādi tie ir, tāpēc pietiek ar mirgojošu gaismu un rotājumu pievienošanu, lai satrauktu jebkuru kaķi.
Ņujorkā netrūkst gleznainu skatu, taču jauns brauciens Rokfellera centrā sola nodrošināt unikālu un vēsturisku pieredzi. Par ko ir stāsts? Daudzi noteikti zina slaveno melnbalto fotogrāfiju, kurā strādnieki uz nepabeigtā Rokfelera centra sijas pusdieno.
Animāciju pirmsākumi tādiem grandiem kā “Rotaļlietu stāsts”, “Kung Fu Panda” un “Kā pieradināt pūķi” sākās jau pirms vairākiem gadsimtiem. Mazās šķirstāmgrāmatiņas (flip – book) un zoetropi aizrāva cilvēkus jau pirms vispār radās filmas.
Brīvdienās pusdienoju vienā no Michelin guide ieteiktajiem restorāniem. Un tā piedāvājuma vienkāršība mani patīkami pārsteidza. Pajautāju restorāna šefam, kā viņam radās ideja piedāvāt tik vienkāršus un tai pašā laikā izcilus un sabalansētus ēdienus. Viņa atbilde bija īsa: “Mūsdienās esam tik aizņemti, ka nav nepieciešams pilns ledusskapis ar produktiem, lai pagatavotu gardu un veselīgu maltīti”.
Latviešu valodā Ziemassvētkiem ir vienkāršs tulkojums – ziemas svētki – un nosaukumam nav reliģiska sasaiste ar svētku centrālo notiku jeb iemeslu, kāpēc mēs svinam šos svētkus.
Dāvana mīļotajai ir sensitīva lieta. Lai arī dāvanas mērķis ir iepriecināt savu vienīgo, jārēķinās ar vienu – to, ko viņa saņems zem eglītes, gribēs zināt viņas draudzenes, mamma. Kaut kādā ziņā tas uzliek lielāku atbildību, izvēloties dāvanu. Lūk dažas idejas.
Ir atkal pienācis tas gada laiks, kad bērni ar nepacietību gaida šo omulīgo večuku, kurš savā slepenajā arktiskajā ciematā nostrādina daudzus mazus elfus, kas 11 mēnešus ir gulējuši, lai, tuvojoties Ziemassvētkiem, strādātu dienas gaismu neredzot (lai gan Lapzemē šajā gadalaikā ir gaišs labi ja trīs stundas).
Modes pasaulē valda stingra hierarhija. Ir modes namu īpašnieki, to direktori un vadošie dizaineri. LVMH, pasaulē lielākajā luksusa zīmolu konglomerātā, tikai Dior un Gucci sievietes ir radošās direktores, savukārt Stella McCartney un Fēbe Filo modes namus vada pašas dizaineres.
Šokolādes vēsture un tās radīšana no kakao koka pupiņām ir meklējama senajos maiju laikos un pat vēl senākajos, olmeko cilšu laikos Meksikas dienvidos.