Klients, kurš ir apdrošinājis savu māju vai dzīvokli, parasti jūtas mierīgāk, jo risks, kas saistīts ar īpašumu, tiek «pārdots» apdrošināšanas sabiedrībai - tā vēsta skaistas reklāmas. Bet vai tā patiešām ir arī patiesībā? Kāda vīrieša stāsts liecina, ka apdrošināšana viņam nedeva solītos ieguvumus.
Vīrietis vārdā Andrejs F. facebook raksta, ka vējš šķūnim atrāva jumta stūri. Lokālā viesulī. "Izrādās - to kompensēs tikai tad, ja LVĢMC apstiprinās, ka tajā dienā vējam vai sazin kam vēl bija pietiekams stiprums.
Ko, protams, nekad neapstriprinās, jo kurš var nofiksēt lokālu brāzmu ? ...
Trakākais, protams, ir kompānijas "loģika", izejot no pretējā - iznāk: ja LVĢMC pateiks, ka vējš nebija 17,2 m/s, vai kaut ko tādu, tad iznāk, ka klients ir norāvis sev jumtu pats!
Jo vējš to nevarēja izdarīt ! Jo LVĢMC apstiprina, ka tas nebija "pietiekami stiprs". Ideāli. Kuram vēl ir šāds vaļasprieks - lietainā laikā skraidīt apkārt un raut nost (šķūņa) jumtus ? Welcome to ze 'Jumta Rāvēju Club' !!!
P.S. tiem, kuriem interesē kā tad gadījums beidzās ? Tieši tā, kā ar apšmaucēju firmām tas parasti beidzas - no 1100,- EUR jumta remonta tāmes, ko sastādīja sertificēts jumiķis, izmaksāja ... miniet 3 reizes ... 190,- EUR.
Lūk tā!," savu sašutumu neslēpj vīrietis.