Ventspils ventu kampaņai Valsts valstī kārtējais panākums. Tā iekļuvusi starptautiska konkursa finālā līdzās Marks&Spencer, Samsung Electronics un Sony Ericsson vārdiem. Uzvarētāju paziņos decembra sākumā, Londonā.
Līdzās jau daudzajām reklāmas industrijas atzinībām Ventspils ventu kampaņa droši var pievienot vēl vienu. Pat ja starptautiskā konkursa European Excellence Awards 2012 nominācijā Kampaņu uzsākšana galveno balvu iegūs Marks&Spencer, Samsung Electronics vai Sony Ericsson, jau iekļūšana tā finālā ir panākums. Turklāt ventu kampaņa iekļuva arī Latvijas konkursa Password 2012 finālā, iegūstot apbalvojumu mazbudžeta reklāmas kampaņu kategorijā un izkonkurējot airBaltic.
Jāatgādina, ka ventu kampaņu Valsts valstī Ventspils pilsēta sāka īstenot pagājušā gada nogalē, izraisot plašu ažiotāžu sabiedrībā. Solot, ka Ventspils atvērs pati savu vēstniecību un izdos vietējo naudu, pilsētas domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs pieteica mārketinga kampaņu, kas pēc gada ir pierādījusi sevi kā veiksmīgu. Venti darbojas kā atlaižu kuponi nu jau 65 vietās Ventspilī – gan pašvaldības tūrisma objektos, gan privātos uzņēmumos – ēdināšanas iestādēs, viesnīcās un pat degvielas uzpildes stacijās.
Pirms gada tika nodrukāts 1 miljons ventu, nu to skaits pieaudzis jau līdz 23 miljoniem, bet aktīvā apritē atrodas 14 miljoni ventu. Iesaistījušies ir gandrīz 50 tūkstoši cilvēku, arī liels skaits tūristu, kuri pirms došanās uz Ventspili virtuālajā vēstniecībā nopelna pirmos atlaižu kuponus. Ventspils tūrisma informācijas centra vadītāja Una Libkovska atklāj, ka populārākais ventu pelnīšanas veids ir testa aizpildīšana vēstniecības mājaslapā www.visitventspils.com, kā arī fotogrāfiju ievietošana. Ģimenes ar bērniem atklājot, ka venti sniedz būtiskas atlaides. Piemēram, ģimene ar pieaugušajiem un vairākiem bērniem Ūdens piedzīvojumu parkā, izmantojot ventus, var ietaupīt pat vairāk nekā desmit latus.
Ventu kampaņa Valsts valstī, ko pašvaldība sāka īstenot sadarbībā ar aģentūru DDB Wordwide Latvia, guvusi panākumus radošās izcilības festivālā ADwards, iegūstot Grand prix, kā arī Kijevas reklāmas festivālā un 13 Golden Hammer festivālā un pat tikusi līdz Kannu festivālam.