Šodien Valsts prezidents Valdis Zatlers Rīgas pils pagalmā kopā ar Latvijas pārtikas produktu ražotājiem, kuri ražo preču zīmes "Kvalitatīvs produkts Latvija" produktus, izlēja Latvijas laimi.
Kā atzina Valsts prezidents un pasākuma dalībnieki, alvas veidojums atgādināja eņģeļa spārnus.
Kopā ar diviem eņģeļa spārniem tika izlieti arī daudzi sīki alvas gabaliņi. "Tas nozīmē - Latvijai būs daudz naudas!" sacīja prezidents.
Savukārt pasākuma vadītājs Juris Šteinbergs piebilda, ka šī nauda būs pašu pelnīta.
Zatlers šodien tikās ar preču zīmes "Kvalitatīvs produkts Latvija" uzņēmumiem un biedrības "Mārketinga padome" pārstāvjiem, lai gada noslēguma pasākumā pārrunātu paveikto un saskaņā ar senām latviešu tradīcijām saulgriežos izlietu nākamā gada Latvijas laimi.
Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja "Mārketinga padomes" sabiedrisko attiecību speciāliste Andra Ūdre, šogad "Zaļā karotīte" vēršas pie sabiedrības ar emocionālu uzmundrinājumu un vienlaikus dod arī praktiskas rīcības modeli, kā kopīgiem spēkiem drīzāk pārvarēt sarežģītos laikus.
Tāpēc "Mārketinga padome" šoreiz runā ne tikai par "Zaļās karotītes" produktiem, bet par pašmāju ražojumiem kopumā, skaidri parādot loģisko sakarību, ka tā ir katra personīgā izvēle. Iegādājoties pašmāju ražojumus, katrs par šiem ražojumiem izdotais lats stiprina mūsu ražotājus, līdz ar to tas paliek Latvijā, norāda "Mārketinga padome".
Kā ziņots, Latvijas pārtikas produktu atbalsta veicināšanas kampaņas laikā tiek īstenoti tirdzniecības veicināšanas pasākumi "Rimi" pārtikas veikalos visā Latvijā. Tāpat notiek dažādas akcijas, reklāmas pasākumi, interneta vides risinājumi ar izglītojošu un izklaidējošu raksturu, televīzijas klipu izveide latviešu un krievu valodā, kā arī konkursi radio rīta programmās.
Plānots, ka kampaņa ilgs līdz 2010.gada 31.janvārim, tās realizācija aptvers visu Latviju.
Latvijas pārtikas produktu atbalsta veicināšanas kampaņā tiek ieguldīti 48 210 latu valsts budžeta līdzekļu.