Šī ir jau otrā reize, kad Kipras pilsonis Barišs ir ieradies Latvijā, lai apciemotu savu draudzeni, kura dzīvo Karostā, vēsta "Bez Tabu".
Barišs 14. augustā ieradies Rīgas lidostā piecas stundas pirms lidojuma, lai jau pusdivpadsmitos naktī sēstos lidmašīnā uz mājām Larnakā. Barišam bija nododamā bagāža, tāpēc viņš gaidījis, kad lidostā izvietotajos monitoros parādīsies informācija par reģistrāciju uz Larnakas reisu.
Tuvojoties jau izlidošanas laikam, tā arī informācija neparādījusies un Barišs sācis satraukties.
Viņš vairākkārt gājis pie reģistrēšanās stendiem, taču neviens no darbiniekiem nemācējis vīrietim izskaidrot, kur viņam jāiet.
Neilgi pirms izlidošanas monitorā parādījusies informācija, ka var doties uz iekāpšanas vārtiem, taču Barišs vēl nemaz nebija nodevis savu bagāžu.
Viņš vēlreiz piegājis pie viena no reģistrēšanās stendiem, kur darbiniece pateikusi, ka bagāžas nodošanas laiks ir beidzies un viņam ir piecas minūtes, lai paspētu aizskriet uz lidmašīnu.
Darbiniece norādījusi, ka soma ir jāatstāj un pats var skriet uz lidmašīnu.
Barišs gan nav vēlējies somu atstāt, tāpēc diemžēl lidmašīna gaisā pacēlusies bez viņa.
Barišs ir jau iesniedzis sūdzību lidostai un vēlas atgūt atpakaļ savu naudu par iegādāto biļeti.
Lidostas “Rīga” pārstāve Ilze Salna atklāj, ka pirmo reizi ar monitoriem gadījies šāds misēklis. Viņa lidostas vārdā atvainojas pasažierim. Tomēr I. Salna norāda, ka pasažieri var doties pie jebkura savas aviokompānijas reģistrācijas stenda.
Lidosta esot saņēmusi Bariša sūdzību un tuvākajā laikā arī to izskatīs.