Latvijā 27% iedzīvotāju biežāk izmantotu zīmolu, ja pamanītu, ka tas ar savu auditoriju komunicē gan latviešu, gan krievu valodās, liecina tirgus izpētes uzņēmuma "KOG mārketinga un komunikācijas zinātnes pētījumu institūts" ("KOG institūts") veiktās aptaujas dati.
Slavenais luksusa zīmols Balenciaga nesen publikai piedāvāja savu jauno 2024.gada ziemas kolekciju. Tajā ir iekļauti īpaši ziemas sportam domāti apģērbi - jakas, zābaki, bikses utt.
Modes jēga - novitātes efektā, tāpēc publika nemitīgi ar kaut ko jāpārsteidz. Īpaši aktuāli tas ir mūsdienās, kad tirgus ir pārsātināts un tajā ir tik grūti izcelties.
Plānots, ka drīzumā pirmajiem "Dzintars" kosmētikas produktiem sekos arī zobu un mutes dobuma kopšanas līdzekļi, saules aizsarglīdzekļi, kā arī matu kopšanas, sejas kopšanas un bērniem paredzēta kosmētika.
Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa piespriedusi 300 eiro lielu naudas sodu kādai sievietei, kura nelikumīgi izmantojusi Latvijā radīto zīmolu "Coo Culte", iznomājot šī zīmola kleitas, lasāms publiski pieejamajā anonimizētajā tiesas spriedumā.
Našķoties veselīgi, neizklausās patiesi, ja vien neesi pagaršojis zīmola ABRA konfektes un enerģijas batoniņus no augļiem, dārzeņiem, nātrēm, šokolādes, riekstiem, mandelēm un citām dabas veltēm. Turklāt daļa produkcijas tiek ražota, nepievienojot cukuru.
Trešdien, 18. jūlijā, LU Botāniskajā dārzā Rīgā īpašā pasākumā tika prezentēts Latvijas futbola jaunais stāsts jeb Latvijas valstsvienības jaunā vizuālā identitāte. Turpmāk Latvijas nacionālā izlase pārstāvēs valsti ar zīmolu #11vilki, kura kods meklējams latviešu simbolos.
Žurnāls "Kas jauns" nesen rakstīja, ka sabiedrības dāmai Agnesei Zeltiņai mīļotais, diplomāts Rudolfs Brēmanis uzdāvinājis skaistu un dārgu rokassomiņu 3000 eiro vērtībā. Šis raksts vedinājis sociālo tīklu lietotājus uz jautājumiem par to, kā valsts ierēdnis ar savu algu spējis atļauties tik dārgu dāvanu.
Uzņēmumi aktīvi sākuši pieteikties programmas “Latvijas zīmoli” ietvaros izstrādāto preču zīmju piešķiršanai, tādējādi raksturojot savus produktus kā dabiskus, kvalitatīvus vai ar Latvijas izcelsmi – piešķirot produktam papildus vērtību un norādot patērētājiem uz tā priekšrocībām.
Nākamā gada prioritātes tūrisma nozares attīstībā būs vienotā Baltijas reģiona zīmola izstrādāšana un virzīšana tirgū, vīzu saņemšanas kārtības uzlabošana un kvalitātes zīmola "Q-Latvia" attīstīšana, šodien notiekošajā Latvijas Tūrisma forumā 2010 uzsvēra ekonomikas ministrs Artis Kampars (V).
Latvijas nacionālās lidsabiedrības AS "Air Baltic Corporation" ("airBaltic") preču zīme ir jāatdod atpakaļ kompānijai, -- par to šodien vienojušies satiksmes ministrs Kaspars Gerhards (TB/LNNK) un "airBaltic" prezidents Bertolts Fliks.
AS "Air Baltic Corporation" ("airBaltic") vadītāja Bertolta Flika rīcība, pārdodot "airBaltic" zīmolu un preču zīmes sev piederošajam uzņēmumam, ir vērtējama kā nekaunīga valsts izmantošana savās interesēs un ir jāvērtē nepieciešamība valsts interesēs Fliku atstādināt no amata, biznesa portālam "Nozare.lv" norādīja partijas "Jaunais laiks" valdes priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa.
Par to, cik būs jāmaksā par AS "Air Baltic Corporation" ("airBaltic") zīmola izmantošanu pēc tam, kad to iegādājās Bertoldam Flikam piederošā kompānija, "airBaltic" padome nav diskutējusi, lai gan ir bijis skaidrs, ka par zīmola izmantošanu būs jāmaksā.