Kampars: Nākamā gada prioritāte tūrismā ir Baltijas zīmola izstrāde

Nākamā gada prioritātes tūrisma nozares attīstībā būs vienotā Baltijas reģiona zīmola izstrādāšana un virzīšana tirgū, vīzu saņemšanas kārtības uzlabošana un kvalitātes zīmola "Q-Latvia" attīstīšana, šodien notiekošajā Latvijas Tūrisma forumā 2010 uzsvēra ekonomikas ministrs Artis Kampars (V).

Kampars pauda gandarījumu par šajā gadā paveikto, sadarbojoties ar tūrisma nozares pārstāvjiem, un kā nozīmīgāko šajā gadā paveikto atzīmēja samazinātā PVN piemērošanu tūrisma uzņēmumiem, kurā daudz palīdzējuši arī paši uzņēmumi, sniedzot kvalitatīvus datus un pamatojumus likmes samazināšanas nepieciešamībai. Tāpat Kampars atzinīgi novērtēja darbu pie jaunizveidotā zīmola "Best Enjoyed Slowly".

Kā vienu no nākama gada prioritātēm tūrisma nozares nozares attīstībā Kampars minēja iesākto darbu pie vienota Baltijas reģiona zīmola izstrādes, tādējādi tūrisma tirgū piesakot reģionu kopumā, nevis katru valsti atsevišķi. "Šāds vienots zīmols būtu izdevīgs visām trīs Baltijas valstīm un Ekonomikas ministrija (EM) ir ieinteresēta šī zīmola attīstīšanā, iesaistoties sarunās ar kaimiņvalstīm par sadarbības veidošanu," stāstīja Kampars.

Kampars atzīmēja, ka vēl viena nākamā gada prioritāte būšot patlaban jau iesāktais darbs kopā ar Ārlietu ministriju pie vīzu saņemšanas kārtības uzlabošanas, lai būtu iespēja piedāvāt arī citu Eiropas valstu apceļošanu caur Latviju.

"Tāpat jāturpina iesāktais darbs pie kvalitātes zīmola "Q-Latvia" izstrādes, kas uzlabotu Latvijas tūrisma uzņēmumu darbību un palīdzētu tūristiem vieglāk orientēties piedāvājumu klāstā. Tādējādi novērsīsim arī nepatīkamās emocijas, kas dažkārt radušās tūristiem, kuri saņēmuši nekvalitatīvus pakalpojumus," piebilda ministrs.

Kampars arī uzskata, ka sadarbība, kas izveidojusies starp Ekonomikas ministriju un tūrisma nozares uzņēmējiem, esot viena no veiksmīgākajām, salīdzinot ar citām nozarēm.

Svarīgākais