Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisijā notikusī Satiksmes ministrijas un Autotransporta direkcijas (ATD) amatpersonu uzklausīšana par valsts iespējām dotēt autobusu pasažieru pārvadājumus atklāja tik drūmu ainu, ka pasažieru pārvadāšanas uzņēmumu bankroti un pārvadājumu izbeigšanās šķiet ticamāka nekā turpināšanās kaut tikai līdz šā gada beigām.
Nacionālās apvienības deputāts, bijušais satiksmes ministrs Jānis Vitenbergs ļoti izteiksmīgi formulēja Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisijas 24. septembra sēdes dalībnieku vairākuma viedokli par Satiksmes ministrijas nodomiem tagadējos autobusu pasažieru pārvadājumus slēgt, bet 36,7 miljonus eiro ieguldīt, lai izveidotu jaunu pārvadājumu sistēmu “pēc pieprasījuma”.
Latvijas Iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis intervijā aģentūrai LETA skaidro, kāpēc nevar īstenot izskanējušo ieceri arī par sauszemes robežas slēgšanu. Kāpēc to nevar slēgt? Kas ir sekas, kuras radīsies, ja valdība tagad pieņem lēmumu par sauszemes robežas slēgšanu?
Dzelzceļa līnijā Rīga-Jelgava no šodienas darba dienu maksimumstundās, kad ir vislielākā pasažieru plūsma, būs seši jauni reisi, ko nodrošinās dīzeļvilcieni, aģentūru LETA informēja AS "Pasažieru vilciens" (PV).
Pasažieru pārvadātāju darbinieki, tostarp šoferi, nedrīkstētu finansiāli ciest pārvadātāju šodien rīkotās protesta akcijas dēļ, aģentūrai LETA atzina Valsts darba inspekcijā (VDI).
Šogad valstī tikuši atcelti jau 100 pasažieru reisi. Pagājušajā otrdienā, 12. augustā, aizvadīta protesta akcija, kurā pasažieru pārvadātāji pieprasa pārskatīt līgumus, lai nozare spētu izdzīvot. “Sliktākajā gadījumā, ja netiek atrasti risinājumi, tad uzņēmumi aizies uz maksātnespēju. Ja pārvadātājs bankrotēs, tad nebūs kas pārvadā tajā brīdī,” tā TV3 raidījumam “900 sekundes” intervijā atzina Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas prezidents Ivo Ošenieks.
Valsts drošības dienests (VDD) patlaban vērtē Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto regulējumu par ierobežojumu noteikšanu Latvijas-Baltkrievijas un Latvijas-Krievijas robežas šķērsošanai ar autobusiem, aģentūrai LETA apliecināja dienestā.
Publiskai apspriešanai Tiesību aktu projektu publiskajā portālā ir iesniegts Satiksmes ministrijas (SM) sagatavotais normatīvais regulējums par ierobežojumu noteikšanu Latvijas-Baltkrievijas un Latvijas-Krievijas robežas šķērsošanai ar autobusiem, aģentūru LETA informēja SM pārstāvji.
Pasažieru pārvadājumu nozare Latvijā saskaras ar nopietnu izaicinājumu. Licencētie komercpārvadātāji brīdina, ka atvieglojumi Ukrainas bēgļiem, kas sākotnēji ieviesti ar labiem nodomiem, nu paver durvis pelēkā sektora izaugsmei un pat krāpniecībai, kā arī kropļo konkurenci, vēsta “360TV” Ziņas.
Reģionālās nozīmes sabiedriskā transporta pasažieru pārvadātāji šogad 12.augustā rīkos protesta akciju saistībā ar ilgtermiņa līgumu cenu pārskatīšanu, aģentūru LETA informēja Latvijas pasažieru pārvadātāju asociācijā (LPPA).
Rīgas Centrālajā stacijā šodien sāksies pagaidu paaugstināto platformu izbūve, un būvdarbu laikā tiks daļēji slēgti atsevišķu platformu posmi un mainītas pasažieru iekāpšanai un izkāpšanai paredzētās vietas, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) pārstāvji.
Reģionālās nozīmes sabiedriskā transporta pasažieru pārvadātāji šogad 12.augustā rīkos protesta akciju saistībā ar ilgtermiņa līgumu cenu pārskatīšanu, aģentūru LETA informēja Latvijas pasažieru pārvadātāju asociācijas (LPPA) prezidents Ivo Ošenieks.
Apdraudēta autobusu kustība reģionos. Pasažieru pārvadātāji ceļ trauksmi – finanšu situācija ir tik kritiska, ka var nākties būtiski samazināt sabiedriskā transporta pieejamību attālākos Latvijas novados, vēsta "360TV Ziņas".
SIA "Rīgas satiksme" sociālajos tīklos publicējusi informāciju par kādu jauninājumu 22. maršruta autobusā, kas pārvadā pasažierus uz Rīgas starptautisko lidostu.
Saeima ceturtdien nodeva izskatīšanai komisijās opozīcijā esošās Nacionālās apvienības lēmumprojektu, kas paredz uzdot Ministru kabinetam (MK) veikt nepieciešamos pasākumus, lai pilnībā aizliegtu sabiedriskos pasažieru pārvadājumus uz un no Krievijas un Baltkrievijas, tostarp sabiedrisko pasažieru pārvadājumu organizēšanas tranzītam.
Uzsākot šī gada sākumā atklātā pasažieru vilcienu satiksmes savienojuma starp Baltijas valstu galvaspilsētām nākamo attīstības posmu, pārvadātājs “Vivi” no pirmdienas, 10. februāra, turpmāk nodrošinās pasažieru pārvadājumus no Rīgas uz Valgu un atpakaļ ar no Lietuvas pārvadātāja “LTG Link” nomātu mūsdienīgu “PESA 730 ML” tipa dīzeļvilcienu, tādējādi pasažieriem pārvadājumi šajā posmā tiks padarīti komfortablāki. Tāpat pilna maršruta ietvaros tiks samazināts arī pārsēšanās reižu skaits, saglabājot pārsēšanos tikai Valgā.
Autotransporta direkcija (ATD) izsludinājusi apspriedi ar piegādātājiem par pasažieru pārvadājumiem divās maršrutu tīkla daļās jeb lotēs "Cēsis" un "Limbaži, Sigulda", nosakot paredzamo iepirkuma līgumcenu 28,838 miljoni eiro, liecina informācija Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS).