Lai nodrošinātu sabiedrības intereses, sakārtotu transporta infrastruktūru un attīstību Rīgas pilsētā, Ministru kabinets otrdien nolēma atsavināt nekustamo īpašumu Rīgā, Lubānas ielā 67, Dienvidu tilta pār Daugavu otrās kārtas būvniecībai.
Arī tiesību un ekonomikas eksperti konstatējuši līdzekļu izšķērdēšanu Dienvidu tilta būvniecībā, tā vakar ziņoja Latvijas Televīzijas raidījums "De facto".
Arī tiesību un ekonomikas eksperti konstatējuši līdzekļu izšķērdēšanu Dienvidu tilta būvniecībā, vakar ziņoja Latvijas Televīzijas raidījums "De facto".
Dienvidu tilta trešās kārtas jeb Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla būvobjektā līdz septembra sākumam veikti būvdarbi par 1,3 miljoniem latu.
Lai varētu nodrošināt kruīza kuģu nokļūšanu līdz pilsētas centram, pār Daugavu būtu jābūvē augstais tilts, uzskata Rīgas vicemērs un brīvostas valdes priekšsēdētājs Ainārs Šlesers (LPP/LC).
Astoņus mēnešus pēc Dienvidu tilta atklāšanas – jūlijā – uz tā beidzot uzstādīta transporta līdzekļu skaitīšanas sistēma. Pirmie dati liecina, ka vidēji dienā to šķērso 12 procenti no Rīgas tiltus šķērsojošajiem transportlīdzekļu vadītājiem, un tas nozīmē, ka dārgākais Rīgas tilts būtiski satiksmi tā arī nav atvieglojis.