Vakar investīciju konsultāciju firma Prudentia un Nasdaq Riga fondu birža nosauca Latvijas vērtīgāko uzņēmumu TOP 101 ar valsts a/s Latvenergo priekšgalā.
Valsts uzņēmums Latvijas Dzelzceļš (LDz) piedāvā valdībai savu galveno kravu pārvadāšanas līniju elektrifikācijas plānu, par kura likteni valdība varētu lemt 25. oktobrī.
Valdība rīt ārkārtas sēdē pieņems 2017. gada budžeta projektu, kura galvenais saturs ir gandrīz 100 miljonu eiro pielikšana aizsardzības budžetam un raudzīšanās, kā apmierināt ministriju pieprasījumus pēc 601 jaunas ierēdņu štata vietas.
Rīgas brīvostas pārvalde (RBP) kopā ar citiem tranzīta nozares uzņēmumiem un iestādēm aktīvi piedalījās kārtējā izstādē Transport & Logistics Minskā (Baltkrievijā).
Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati par Latvijas rūpniecību augustā devuši iemeslu paraugpiemēram tam, kā šādos skaitļos jebkurš var atrast visu, ko vien viņš grib.
Eiropas Savienības (ES) Transporta un mobilitātes ģenerāldirektorāts ar publiski izteiktiem draudiem atņemt Lietuvai naudu piespieda šīs valsts amatpersonas parakstīt dzelzceļa līnijas Rail Baltica būves līgumu, taču nespēs piespiest Lietuvu šo līgumu pildīt.
Pa valsts uzņēmuma Latvijas dzelzceļš (LDz) infrastruktūru pārvadāto kravu apjoms septembrī sasniedzis 3,66 miljonus tonnu, par 7,5% pārsniedzot šī gada augusta rādītājus.
Latvijas valsts augstākās amatpersonas pieņēma Rustamu Minnihanovu – vienīgo atlikušo prezidentu no Krievijas Federācijas subjekta, kam vienīgajam vēl palicis līgums ar Krievijas Federāciju.
Dzelzceļa līnijas Rail Baltica projekta organizatori vakar stāstīja par savām norunām, kā sadalīt dzelzceļa būvdarbus un nu jau piecus miljardus eiro, cik šie būvdarbi varētu izmaksāt.
Lietuvas dzelzceļa kompānija Lietuvos geležinkeliai palikusi vienīgā no deviņiem uzņēmumiem, kas nav pievienojusies līgumam par dzelzceļa līnijas Rail Baltica būves finansēšanas un izpildes modeli.
Atzīmējot Pasaules arhitektūras dienu, Rīgas pilsētas arhitekta birojs izteicis atzinību valsts uzņēmumam Latvijas dzelzceļš (LDz) par ieguldījumu rīdzinieku dzīves kvalitātes celšanā.
Valdība nosūtījusi uz Saeimu priekšlikumu grozīt likumu Par Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistru (UR), lai, kā teikts tagadējā likuma grozījumu priekšlikumā, «nodrošinātu ierakstu izdarīšanu par tādiem tiesību subjektiem, kuru nolūks ir veikt tiesisku komercdarbību».
2016. gadā vairs nav ne mazāko šaubu, pie kā novedusi Eiropas glābšana pēc Arnolda Toinbija ieteikumiem. Tomēr arī tagad nekas nav mainījies kopš 1956. gada ar latviešu literāta Edgara Ardensa liecību, ka pie A. Toinbija grāmatas Civilizācija tiesas priekšā «mūslaiku, visvairāk gan Eiropas, valstsvīri politiskās rīcībās zināmā mērā pieturas tikpat kā pie kādas rokas grāmatas».
Valdība noraidīja Ekonomikas ministrijas divus priekšlikumus uzlikt papildu maksājumus tieši ģimenēm ar bērniem, lai savāktu naudu mājokļa kredītu garantijām ģimenēm ar bērniem, taču nekādus citus naudas avotus šīm garantijām neatrada.
Latvijas Bankas uzturētajā ekonomiskās analīzes vietnē makroekonomika.lv parādījies kārtējais apgalvojums, ka pēdējos mēnešos Latvijas komercbankas sākušas vairāk naudas izsniegt, nekā atgūt no parādniekiem.
Kanādas aviobūves uzņēmums Bombardier vakar Rīgas lidostā rādīja, kādām jāizskatās aviokompānijas airBaltic pasūtītajām lidmašīnām, kuras kanādieši joprojām nespēj saražot.
Ķīnas premjerministrs Lī Kecjans novembra sākumā ieradīsies Rīgā, lai izdarītu jau piekto mēģinājumu pierunāt savus amata brāļus un māsas no 16 Centrāleiropas un Austrumeiropas valstīm iesaistīties Ķīnas preču transportēšanā uz Rietumeiropu pa sauszemes maršrutu ar ķīniešu izdomātu nosaukumu Jaunais zīda ceļš.
Kapitālais remonts ceļa posmam starp Nīcu un Rucavu kalpo par ķīlu, ka dažos turpmākajos gados tiks atjaunota visa šoseja starp Liepāju un Latvijas robežu ar Lietuvu.
Valsts uzņēmums Pasažieru vilciens (PV) pieņēmis ekspluatācijā visus sešus modernizēto dīzeļvilcienu sastāvus kopā 19 vagonu garumā un 22 miljonu eiro vērtībā.